الحیات - اپوزیسیون ایران صحنه ایران را به هم می ریزد

فقط دو روز برای بهم ریختن سران رژیم ایران کافی بود، بعد از اینکه اپوزیسیون ایران توانست بیش از ۱۰۰ هزار نفر را از سراسر جهان برای شرکت در گردهمایی پاریس بسیح کند.

با اینکه گردهمایی سالیانه اپوزیسیون ایران کمرنگ بود، اما امسال بعد از دخالت های غیر معمول رژیم ایران در امور منطقه، درخشید. به همین دلیل طرف هایی را جذب کرد که ده ها سال از پشتیبانی فعالیت های سیاسی مخالفین تهران اجتناب می کردند.
 این گردهمایی شاهد حضور دیپلمات ها و مقامات پارلمانی از سراسر جهان بود که با سخنرانی و صحبت های خود فعالیت های رژیم ایران درمنطقه و پشتیبانی اش از تروریسیم را افشاء کردند. امری که مقامهای رژیم ایران را مجبور کرد که با بهم ریختگی نسبت به این تجمع عکس العمل نشان دهند و تلاش کرد تاثیر اپوزیسیون در داخل را کم اهمیت و بی ارزش جلوه داده و شرکت کنندگان در این گردهمایی را مورد حمله قرار دهد.
مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران گفت: «دخالت های رژیم ایران در منطقه ناشی از قدرت نیست، بلکه ناشی از بحران ها و ضعف ساختاری است و داعش خود محصول سرکوب مردم عراق توسط مالکی و مردم سوریه بدست بشار اسد و با توجیه مستقیم رژیم ایران است».
و تاکید کرد که «درد مشترک تمام کشورهای منطقه همانا صدور بنیادگرایی و تشکیل گروه های شبه نظامی و اشغالگری توسط رژیم ایران است. ده ها گروه شبه نظامی عراقی و حزب الشیطان و عناصر افغانی و پاکستانی و یمنی، سوخت جنگی را تامین می کنند که رژیم ایران بر کشورهای عربی تحمیل کرده است».
الحیات 11 ژوئیه 2016 – 21 تیر 1395