کابوس درماندگی سران رژیم آخوندی در پی گردهمایی بزرگ مقاومت ایران - لرزه ها و پس لرزه های دیکتاتوری آخوندی

به دنبال کهکشان هموطنان و یاران اشرف نشان در پاریس که امسال از ثقل و طنین کیفاً بیشتری برخوردار بود، رژیم آخوندی و سرکردگان آن بار دیگر در حضیض درماندگی دچار کابوس و لرزه ها و پس لرزه های دردناکی شده اند. سرکردگان و خرمهره های رژیم هر یک به ترتیبی با موضعگیری های بی وقفه و پایان ناپذیر سعی میکنند به نظام فرتوت آخوندی دلداری بدهند و تا آنجا که میتوانند، بی دنده و ترمز به مجاهدین می تازند و به این وسیله ترس و استیصال خود را بیش از پیش به نمایش میگذارند. اما جالب توجه این که آنها هر یک به زبانی آنچه را در پاریس واقع شده و بویژه موضعگیری امیر ترکی فیصل از عربستان سعودی در باره سرنگونی رژیم را اعلام جنگ آشکار با رژیم ولایت فقیه توصیف کرده و با وحشت نسبت به آن واکنش نشان داده اند.

سردژخیم قوه قضاییه آخوند صادق لاریجانی به اشاره خامنه ای از بالای سر وزیرخارجه و رئیس جمهور رژیم خود را وارد گود نمود و گفت:

تلویزیون رژیم:‌رئیس قوه قضاییه بر هوشیاری در برابر نظام سلطه و برخی کشورهای مرتجع منطقه برای ناامن کردن ایران تاکید کرد.
آملی لاریجانی: فرانسوی ها آنجا پذیرایی می کنند از این ها جلسه تشکیل می دهند، شرکت می کنند مسئولین آمریکایی و اروپایی در این جلسه منافقین
آیت الله آملی لاریجانی در نشست مسئولان عالی قضایی گفت باید قدر امنیت امروز کشور را بدانیم و با هر گونه تهدید و توطئه با هوشیاری مقابله کنیم.
گزارشگر: رئیس دستگاه قضا به نشست سالیانه گروهک تروریستی منافقین در پاریس اشاره کرد و حمایتهای غرب از این گروهک را دشمنی آشکار با جمهوری اسلامی ایران خواند.
آیت الله آملی لاریجانی تاکید کرد, غرب و آمریکا با این رفتارهای دوگانه ادعای مبارزه با تروریسم هم دارند.
آملی لاریجانی: همه جا این شعار رو میدهند, ولی همه می دانند منافقین در کشور ما منفورند, آنها اقلا حسب برخی گزارشها ۱۷ هزار ترور در کشور داشتن, چطور چشمشون رو بر این مسله بسته اند, فرانسویها آنجا پذیرایی می کنند از اینها جلسه اینها راتشکیل می دهند, شرکت می کنند مسئولین آمریکایی و اروپایی در این جلسه منافقین و تروریستها, مردم چطور باور کنند که شما با تروریست مخالفید و مقابله می کنید, تروریستهایی رو که خودشون اذعان و اقرار کردن که بسیاری از این ترورها شما اینها رو پذیرایی می کنید, جا بهشون میدهید ماوا میدهید, تجهیز می کنید, حمایت می کنید.

از سوی دیگر آخوند علوی وزیر اطلاعات بدنام آخوندها در یک نعل وارونه آخوندی-اطلاعاتی گردهمایی بزرگ مقاومت و هموطنانمان در پاریس را نشانه اوج استیصال دشمنان رژیم توصیف کرد. استدلالی که دیگر حتی بسیجیان بی مغز رژیم را هم قانع نمیکند!

تلویزیون رژیم:‌ وزیر اطلاعات حضور عناصر برخی از کشورها از جمله سعودی در تجمع گروهک منافقین در پاریس را اوج استیصال دشمنان ایران دانست.

این در حالی است که آخوند یونسی مشاور ویژه آخوند روحانی رئیس جمهور نظام و وزیر سابق اطلاعات گفت:
دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی با اشاره به اجتماع اخیر مجاهدین در پاریس با حضور یک شاهزاده سعودی گفت: سعودیها اخیراً تمام گروههای تروریستی ضدایرانی را به جنگ و خرابکاری برعلیه ایران تحریک می‌کنند.
این واقعه نشان می‌دهد که روابط مقامات امنیتی - اطلاعاتی عربستان سعودی با گروههای ضد جمهوری اسلامی از روابط سازمانی و تشکیلاتی گذشته است و به روابط عاطفی تبدیل شده است. وگرنه چه ضرورتی داشت که ترکی فیصل در همایش مجاهدین شرکت کند, جز اینکه به واسطه همین روابط برای روحیه دادن به آنها در جمع آنها حاضر شود؟! البته این تنها دلیل حضور فیصل در این همایش نیست و آنها می‌خواهند تهدیدی هم برای منطقه و جمهوری اسلامی ایجاد کنند.
وی در ادامه نکته اساسی و مهم‌تر در این رابطه را تغییر استراتژی سعودیها دانست و تصریح کرد: این استرتژی از جنگ یمن شروع شد و در حال حاضر همه ابعاد آن مشخص شده است.

یونسی با اعلام اینکه رژیم ایران ژاندارم منطقه است با بلاهت ادعا کرد: اسرائیل سعودیها را وادار کرده است که استراتژی تهاجمی علیه کشورهای مسلمان منطقه آغاز کنند؛ البته ایران در رأس کشورهای اسلامی و نگهبان و محافظ منطقه است.
وی در خصوص اینکه مجاهدین سلاح را زمین گذاشته‌اند گفت: البته گروه مجاهدین از زمانی که رسما بر علیه جمهوری اسلامی اعلام جنگ مسلحانه کردند, هیچ‌گاه صریحا موضعشان را تغییر ندادند, بلکه به اقتضای زمان اگر قدرت نظامی داشتند علیه جمهوری اسلامی حرکاتی را انجام می‌دادند ولی اگر احساس می‌کردند نمی‌توانند, آن را به زمان دیگری موکول کرده‌اند.
اما وی در پایان در مورد استراتژی‌هایی که جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با اقدامات مخربانه عربستان باید اتخاذ کند, با خفت اظهار کرد: جمهوری اسلامی‌باید هوشیار باشد که در دام جنگ منطقه‌ای گرفتار نشود و از طرق مختلف به مقامات سعودی بفهماند که مصلحت آنها و مصلحت منطقه در آرامش و دوستی است نه جنگ.

تلویزیون رژیم: ظریف وزیر خارجه روحانی امیر ترکی فیصل را تولید کننده القاعده و طالبان توصیف کرد و شرکت او در گردهمایی ایرانیان را نشاندهنده بی کفایتی و بی درایتی توصیف کرد که مانند صدام حسین آینده خود را با مجاهدین تروریست گره میزند! وزیر خارجه آخوند روحانی هیچ توضیحی نداد که چگونه و چرا رژیم ها و دولتهای عربی یکی پس از دیگری آینده خود را با مجاهدین گره میزنند؟!
ظریف: حضور گروهک تروریستی منافقین در فرانسه سالهاست که شروع شده, این بازی سیاسی هم که سالانه برگزار می کنند برای اولین بار نیست که این بازی شکل گرفته, همه ساله با تعدادی از در واقع افراد تقریبا با شناسنامه کاملا روشن سیاسی معیوب از کشورهای مختلف حضور پیدا می کنند در این اجلاس و سخنرانی می کنند, متاسفانه حضور فردی که هم تولید کننده القاعده است هم تولید کننده طالبان است هم نقش بسیار ننگینی در سابقه رژیم سعودی در منطقه داشته در این اجلاس قدری خبر ساز شد که آنهم نشان دهنده بی کفایتی و بی درایتی اینگونه افراده که مثل صدام حسین آینده خودشون رو با تروریستها گره میزنند.
تلویزیون شبکه خبر(رژیم) ۲۲ تیر ۹۵
و اینهم از ترس و وحشت و خط و نشان کشیدن سخنگوی رسمی دولت روحانی:
تلویزیون شبکه یک(رژیم) ۲۲ تیر ۹۵ آقای نوبخت در باره نشست منافقین در فرانسه گفت, هر کشور اروپایی یا منطقه ای بخواهد از تروریسم حمایت کند بخصوص از این گروه تروریستی بی آبرو که هیچ جایگاهی بین ملت ایران ندارند, جز اینکه بر نفرت ملت ایران بیفزاید دستاوردی نخواهد داشت.سخنگوی دولت تاکید کرد دولت در کنار ملت بزرگ ایران این حمایت را قویا محکوم می کند

خبرگزاری سپاه پاسداران: پیام محسن رضایی به سران سعودی: ما دیر خشمگین می‌شویم ولی اگر خشمگین شدیم آثاری از آل سعود روی زمین باقی نخواهیم گذاشت/ اسناد مسئولیت عربستان در ترورهای مجاهدین را جمع‌آوری کرده‌ایم
محسن رضایی, دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: ترکی الفیصل, شاهزاده سعودی و رئیس اسبق دستگاه اطلاعاتی عربستان در کنفرانس مجاهدین در پاریس حضور یافت و از آن‌ها خواست که ترورها را در ایران شروع کنند حمایت رسمی عربستان از مجاهدین نشان داد که تمامی ترورهایی که این گروهک طی سال‌های اخیر انجام داده با حمایت عربستان بوده است. پیام ما به آل سعود از امروز این است که ما دیر خشمگین می‌شویم ولی اگر خشمگین شدیم آثاری از آل سعود روی زمین باقی نخواهیم گذاشت دولت عربستان را مسئول ترورهای مجاهدین و ضدانقلاب می‌دانیم و اسناد آن را جمع‌آوری کرده‌ایم.

یک سخنگوی مجاهدین در این باره گفت تا دیروز رژیم آمریکا را مسئول ترورهای مجاهدین میدانست اما امروز بعد از برجام روشن شده است که دولت عربستان مسئول بوده و رژیم 35 سال در این زمینه اشتباهاً آمریکا را مسئول ترورها میدانسته است. سخنگوی مجاهدین به پاسدار بریده سبزوار رضایی توصیه کرد در خشمگین شدن و باقی نگذاشتن آثار آل سعود عجله نکند و باز هم مدتی دست نگهدارد و اینکار را به بعد از سرنگونی رژیم ولایت فقیه موکول کند!
سخنگوی مجاهدین- ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۶

سخنگوی سپاه پاسداران، پاسدار ابله و بی سوادی بنام رمضان شریف با قاطی کردن عناصر و عوامل متعدد که نشان از سرگیجه او داشت گفت:
امروز بر افکار عمومی جهانیان آشکار شده است که رژیم آل سعود محور حمایت و پشتیبانی از جریان تروریسم در منطقه و فرا‌تر از آن هستند در واقع مجاهدین, داعش, طالبان, القاعده و ده‌ها گروهک تروریستی پراکنده شده در جغرافیای اسلام و بشریت, تحت منویات و راهبردهای امریکا, رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه با حمایت‌های گسترده مالی آل سعود مرتکب بزرگ‌ترین جنایات علیه بشریت می‌شوند.
سخنگوی سپاه جهل و جنایت افزود: آل‌سعود محتضری است که بزودی به ملاقات سرکرده مجاهدین خواهد رفت.سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: لیکن خورشید ولایت فقیه و انقلاب اسلامی تا ظهور مهدی بر ایران اسلامی و بلکه بر جغرافیای امت اسلامی خواهد تابید
پاسدار شریف افزود: سیاهه جنایات مجاهدین و حمایت آمریکا و متحدان غربی و عربی کاخ سفید و رژیم جعلی صهیونیستی در به شهادت رساندن حدود ۱۷۰۰۰ تن از مسئولان ایران از حافظه تاریخی بشریت پاک نخواهد شد و آنان .... مستحق مجازات‌های سخت هستند.
خبرگزاری ایلنا(رژیم) ۲۰ تیر ۹۵

روزنامه جوان ارگان سپاه پاسدران با وحشت از پیوند قابل تأمل آل سعود و آل مسعود و مدیریت مریم رجوی خبر داد. ارگان سپاه پاسداران خاطر نشان کرد سعودی میداند که گسیل داعش به ایران ناکام است و بنابراین جواب سرنگونی رژیم را باید در مجاهدین جستجو کرد.
به نوشته ارگان سپاه پاسداران: بدون تردید از یک‌سو تضمین‌های امریکا و غرب را می‌گیرند که مجدداً آنان در لیست سیاه تروریسم قرار نگیرند...
روزنامه جوان سپاه پاسداران که دچار گیجی و سرسام شده است می افزاید: اکنون آل سعود و مجاهدین بدون توجه به هویت مذهبی و ایدئولوژیک هم به این نقطه مشترک رسیده‌اند که ایران برای هر دو ما تهدید است و احتمالاً برای اسرائیل هم تهدید بالاتری است، لذا بعید نیست به‌زودی پیوند آل مسعود، آل سعود و آل یهود به مثلثی تبدیل شوند که این مثلث به‌وسیله یک نخ به امریکا آویزان گردد.!
 روزنامه جوان (وابسته به سپاه) ۲۱ تیر 9۵

اتاق خبر ۲۴ ساعته رژیم از اعلام جنگ رسمی سعودی با رژیم ایران و علنی شدن پیوند سعودی با مجاهدین در این راستا و آمادگی رژیم برای پاسخ به اصطلاح انقلابی به آل سعود خبر داد:

عربستان سعودی تکلیف خود را با ایران روشن ساخت اما, ما همچنان در انتظار روزنه ای یا جرقه ای مانده ایم تا شاید بتوان این چینی شکسته و در واقع تکه تکه شده روابط را بند زد.باید باور کرد و پذیرفت که بازگشت روابط دو کشور حتی به حالت عادی هم اگر نگوییم محال و غیر ممکن است, اما می توان گفت که بسیاردشوار خواهد بود. تغییر سیاست های آل سعود علیه ایران و کنار گذاشتن دشمنی آنها علیه ایران ناشدنی است مگر آن که این رژیم سرنگون شود و آنگاه است که می توان دوباره به احیای روابط اندیشید و اقدام کرد و البته چنین انتظاری دور از دسترس نیست...
چگونگی رفتار و برخورد با چنین رژیمی که شمشیر را از رو بسته است, قاطعیت, اقتدار, جسارت, بی پروایی و البته درایت نیاز دارد.
اکنون که سعودی ها, دوستی دیرینه خود را با مجاهدین آشکار کرده اند, زمان طلایی مناسبی است تا ایران با بهره بردن از این اقدام, سیاست های خود را به گونه ای پیاده و اجرا کند که باعث اقدام نابخردانه این رژیم علیه ایران شود.جمهوری اسلامی ایران از هر لحاظ آماده پاسخ تند و قاطع به رفتاری است که احتمال زیاد می رود از سوی سعودی ها سر بزند.....
.امکان اعزام نیروهای مجاهدین مستقر در فرانسه به سوریه بسیار زیاد است. ترکی فیصل در سخنرانی خود در پاریس و در جمع مجاهدین سخنان بسیار تند و تهدید آمیزی را علیه ایران بر زبان راند.
در آن نشست پاریس.... شعارهایی به زبان عربی علیه ایران سر داده می شد که شاخص ترین آن شعار امیدواری به سرنگون شدن نظام بود, «الشعب یرید اسقاط نظام» ترکی فیصل هم با این شعار همراهی کرد و گفت: «من هم خواهان تغییر نظام در ایران هستم».
آیا نمی توان اقدام دولت فرانسه را در حمایت از مجاهدین و اجازه برگزاری نشست و همایش ضد ایرانی با محوریت سرنگونی جمهوری اسلامی نقض توافق هسته ای از سوی فرانسه دانست؟ اگر مسائلی همچون موضوع آزمایش و پیشرفت های موشکی ایران که هیچ ارتباطی با برجام ندارد, نقض آن است, توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران هم نقض برجام است.
سخنانی که ترکی فیصل در جمع مجاهدین در فرانسه بیان کرد, اعلام جنگ رسمی با ایران است.
سایت اتاق خبر ۲۴ - ۲۱ تیر ۹۵