زوزه های سوزش و ترس و وحشت رژیم از گردهمائی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

رژیم آخوندی در سلسله ای از واکنشهای سراسیمه نسبت به برگزاری گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس، غیظ خود را از حمایت مردمی و بین المللی مجاهدین و مقاومت ایران و پوشش زنده رسانه های عربی به این گردهمایی به نمایش گذاشت.

خبرگزاری سپاه پاسداران خامنه ای نوشت:
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس, شاهزاده «ترکی الفیصل» در جمع گروهی از مجاهدین حاضر شده و به لفاظی علیه ایران و مسئولان نظام پرداخت.
 درحالی‌که رسانه‌های سعودی مانند «العربیه», «الاخباریه» و «سعودی گزت» در اقدامی هماهنگ به پوشش خبری این مراسم پرداخته‌اند, ترکی الفیصل با خطاب قرار دادن مقام‌های نظام به سخنان ضد نظام رو آورد.
وی در بخشی از سخنان خود گفت, اجازه نمی‌دهیم رژیم ایران در امور داخلی اعراب دخالت کند.
الفیصل نظام را متهم به حمایت از گروه‌های افراطی جهت جنگ‌های فرقه‌ای در منطقه نمود. وی گفت: «اصل صدور انقلاب نظام ایران موجب درگیری‌های گسترده در منطقه شده است». 
رییس سابق دستگاه اطلاعاتی آل سعود در جایی دیگر اظهار داشت: «خواسته مخالفان نظام ایران و من که سرنگونی این حکومت است, به زودی محقق می‌شود».
«جان بولتون» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل متحد که سابقه ضد نظام ایران دارد نیز در این مراسم حضور داشت.

سایت حکومتی مشرق نوشت: عصر امروز نشست مجاهدین در پاریس و با پوشش زنده رسانه های منطقه ای عربستان سعودی از جمله "العربیه", "الحدث" و "اسکای نیوز عربی" برگزار شد.
به گزارش مشرق, عربستان سعودی که از هیچ کاری در راه دشمنی با جمهوری اسلامی ایران خودداری نمی کند و این بار, از چند روز پیش رسانه های خود را برای تبلیغ نشست سالانه مجاهدین در پاریس بسیج کرده بود, همزمان با آغاز این نشست, سخنان مریم رجوی, را شبکه های العربیه, الحدث و اسکای نیوز عربی, به شکل زنده, پخش کرد.
این شبکه ها حتی خبرنگاران خود را هم برای پوشش لحظه به لحظه این نشست به محل برگزاری آن اعزام کردند.
از چند روز پیش, این شبکه ها پوشش گسترده نشست دشمنان جمهوری اسلامی ایران را در صدر برنامه‌های ضد ایرانی خود قرار داده و این نشست را که مجاهدین میزبان آن بود, «گردهمایی بزرگ اپوزیسیون» ایران خواندند.

رسانه حکومتی انتخاب نوشت: امروز تعدادی از مجاهدین در پاریس علیه نظام ایران جلسه ای با حضور برخی از مسئولان ضدایرانی عرب تشکیل دادند.
شاهزاده سعود الفیصل در این جلسه قول داد که در کنار مجاهدین بماند و علیه نظام ایران برای براندازی نظام جمهوری اسلامی تلاش کند.

سایت حکومتی صراط، با غیظ نسبت به «پوشش زندة» این گردهمایی نوشت: «عربستان سعودی که از هیچ کاری در راه دشمنی با جمهوری اسلامی ایران خودداری نمی کند، این بار از چند روز پیش رسانه های خود را برای تبلیغ نشست سالانة مجاهدین در پاریس بسیج کرده بود. امروز همزمان با آغاز این نشست، سخنان مریم رجوی… را شبکه های العربیه، الحدث و اسکای نیوز عربی، به شکل زنده، پخش کرد… این شبکه ها حتی خبرنگاران خود را هم برای پوشش لحظه به لحظة این نشست به محل برگزاری آن اعزام کردند».