نصب دوربینهای جدید برای شناسایی دقیقتر در لیبرتی و وارد کردن تلفات بیشتر در حملات بعدی

در روز پنجشنبه ۵ آذر (۲۶ نوامبر۲۰۱۵) مأموران کمیته سرکوب مجاهدین اشرف به ریاست فالح فیاض، مشاور امنیتی دولت عراق، دوربینهای جدیدی را در اطراف محل استقرار مجاهدین لیبرتی نصب کردند. هدف از دوربینها که خروجی آنها در اختیار سفارت رژیم آخوندی و نیروی تروریستی قدس قرار می گیرد، شناسایی دقیقتر داخل کمپ و تحرکات ساکنان به منظور گرفتن تلفات بیشتر در حملات بعدی موشکی است. رژیم ضدبشری آخوندی بعد از حمله مرگبار موشکی در صدد جمع آوری اطلاعات از جمله نقاط اصابت موشک و اسامی مجروحان و اماکن تخریب شده است.

نصب دوربینهای جدید در حالیست که یک ماه بعد از حمله مرگبار موشکی نیروهای عراقی از ورود ماشین آلات لازم برای جمع آوری بنگالها و وسایل منهدم شده و تمیز کردن کمپ یا وسایل اولیه برای تعمیر بنگالها و تأسیسات آسیب دیده و همچنین از ورود حداقل الزامهای امنیتی مانند تی والها جلوگیری می کنند. علاوه بر انهدام و از دور خارج شدن بخش زیادی از بنگالها، بسیاری دیگر از بنگالها و تأسیسات نیز آسیبهای جدی دیده و نیازمند تعمیرات هستند وگرنه در فصل سرما و بارندگی قابل استفاده نخواهند بود.
مقاومت ایران با یادآوری تعهدات مکرر و مکتوب سازمان ملل و دولت آمریکا نسبت به سلامت و امنیت ساکنان لیبرتی، نسبت به نصب این دوربینها و توطئه های رژیم ایران و عواملش در دولت عراق هشدار می‌دهد و به اقدام عاجل برای برچیده شدن آنها و تضمین امنیت ساکنان از سوی آمریکا و ملل متحد فرا می خواند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
 ۶ آذر ۱۳۹۴ (۲۷ نوامبر ۲۰۱۵)