فراخوان برای محکومیت درخواست استرداد ساکنان لیبرتی توسط رئیس قضاییه آخوندها

•    ضرورت اقدام فوری برای حفاظت پناهندگان ایرانی در عراق

روز یکشنبه 28اردیبهشت آخوند جنایتکار صادق لاریجانی، رئیس دستگاه قضاییه آخوندی و مسئول مستقیم شکنجه واعدامهای جمعی که روزانه در ایران جریان دارد، در ملاقات با رئیس شورای عالی قضایی عراق خواستار شد که اعضای سازمان مجاهدین در عراق «به ایران بازگردانده شوند تا محاکمه عادلانه شوند زیرا اگر محاکمه نشوند خلاف عدالت است»!
درخواست ابلهانه لاریجانی برای استرداد پناهندگانی که تحت حفاظتهای بین المللی هستند، قبل از هر چیز مبین وحشت و استیصال فاشیسم دینی حاکم بر ایران، از خشم و نارضایتی اجتماعی و گسترش استقبال مردمی از سازمان مجاهدین است. رژیم آخوندی برای ایجاد فضای رعب و وحشت تنها چاره را در کشتار مجاهدین که با پایداری، الهام بخش مبارزات مردم ایران هستند، یافته است.  
کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد در9 بیانیه از سپتامبر 2011 و در اطلاعیه های مطبوعاتی متعدد، بر شمول اصل نان رفولمان بر ساکنان لیبرتی تأکید کرده است. کمیساریا در جدیدترین بیانیه خود در 6 مه 2014 تصریح کرده است:
کمیساریای عالی پناهندگان همچنین تأکید می کند که ساکنان کمپ در قبال اخراج یا بازگشت اجباری به هر کجا که جان یا آزادی آنها در تهدید باشد از حفاظت برخوردار هستند. یادداشت تفاهم بین دولت عراق و ملل متحد به طور مشخص برخورداری ساکنان از اصل نان رفولمان را به رسمیت می شناسد.
رژیمی دم از اجرای عدالت می زند که 120 هزار زندانی سیاسی را، که بیشتر آنها اعضا و هواداران سازمان مجاهدین بوده اند، اعدام کرده  یا زیر شکنجه به قتل رسانده است و طبق قانون جزای آن هر گونه وابستگی به مجاهدین «محاربه» محسوب می شود و مجازات اعدام دارد. در سال1367 (1988) خمینی فتوا داد «کسانی که در زندانهای سراسر کشور بر سر موضع نفاق خود پافشاری کرده و می کنند محارب و محکوم به اعدام هستند».
بر اساس این فتوا 30هزار زندانی سیاسی قتل عام شدند. رژیم آخوندی تا کنون به کمک دولت دست نشانده اش در عراق شش حمله خونبار به اشرف و لیبرتی سازمان داده و 116 تن را به قتل رسانده و بیش از 1300 تن را مجروح کرده و یک محاصره ظالمانه به ویژه محاصره پزشکی را از سال 2009 بر اشرف و لیبرتی تحمیل کرده که تا کنون 20نفر به خاطر آن جان داده اند.
جنایتهای فاشیسم دینی حاکم بر ایران، بزرگترین جنایات بعد از جنگ دوم جهانی است که مسئولان آن به عدالت سپرده نشده اند. مردم و مقاومت ایران خواستار احاله این پرونده به دیوان بین المللی جنایی و محاکمه سردمداران رژیم هستند.
مقاومت ایران ضمن هشدار نسبت به  این که  اظهارات آخوند لاریجانی از نیات شوم رژیم برای به راه انداختن یک حمام خون دیگر در لیبرتی خبر می‌دهد، دولت آمریکا و ملل متحد را به محکومیت بلادرنگ اظهارات رئیس قضاییه آخوندها و اقدام فوری و مؤثر در حفاظت از ساکنان لیبرتی فرا می خواند. این بر اساس تعهدات مکرر و مکتوب آنها نسبت به امنیت و سلامت ساکنان لیبرتی امری الزامی است. سکوت در مقابل این اظهارات که بسیاری از قوانین و معاهدات بین المللی را نقض می کند، رژیم و دست نشاندگانش در عراق را در جنایت در لیبرتی تشجیع می کند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
29 اردیبهشت 1393 (19 مه 2014)