ایران:20 زندانی در زندانهای کرمان و کرج به طور جمعی اعدام شدند

در یک رکورد بیسابقه شمار اعدامهای ثبت شده از ابتدای اردیبهشت به 113 تن بالغ می شود

فاشیسم دینی حاکم بر ایران در یک جنایت ضد بشری دیگر صبح امروزدوشنبه 29اردیبهشت- 10 زندانی را  در زندان گوهردشت کرج به دار آویخت. زندانیان مزبور روز پیش از آن به بهانه اعزام به دادگاه یا بیمارستان از بندهایشان خارج و به سلولهای انفرادی منتقل شده بودند. روز قبل از آن نیز 10 زندانی دیگر در زندان کرمان اعدام شده بودند. به این ترتیب شمار اعدامهای ثبت شده فقط از ابتدای ماه اردیبهشت بالغ بر 113تن می شود.
در چنین اوضاع فاجعه باری  روحانی رئیس جمهور جنایتکار این رژیم ضمن ابراز نگرانی از «پایین بودن آستانه تحمل مردم» (خبرگزاری فارس-16اردیبهشت) مجازات وحشیانه اعدام را   «قانون خدا» یا «قانون مجلس که متعلق به مردم است» توصیف می کند (خبرگزاری نیروی تروریستی قدس-تسنیم-30فروردین).  دیگر مقامهای ریز و درشت رژیم  نیز بر ادامه «برخوردهای بدون اغماض و سخت‌گیرانه  نسبت به مجرمان» تأکید می کنند.
سکوت و بی عملی جامعه جهانی به ویژه آمریکا، اتحادیه اروپا و شورای امنیت ملل متحد در قبال اعدامهای بیوقفه و فزاینده در ایران، یک رکورد بیسابقه در چشم پوشی بر جنایت و بربریت در قرن بیست و یکم است که به هر بهانه یی که باشد، در نهایت صلح و حقوق بشر در تمامی منطقه و جهان را به خطر می اندازد. 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
29 اردیبهشت 1393 (19 مه 2014)