وارد آمدن ضربات سنگین بر پاسداران جنایتکار و نیروهای سرکوبگر رژیم در منطقه سراوان

اذعان دیکتاتوری آخوندی و سپاه جهل و جنایت به تهاجم فرزندان دلیر مردم سیستان و بلوچستان و وارد آمدن ضربات سنگین بر پاسداران جنایتکار و نیروهای سرکوبگر رژیم در منطقه سراوان

دیکتاتوری آخوندی در خبرگزاریها و رسانه های حکومتی به تهاجم فرزندان دلیر مردم به ستوه آمده سیستان و بلوچستان ایران علیه نیروهای مسلح و سرکوبگر رژیم در منطقه سراوان در روز دوشنبه11آذرماه 92 اذعان کرد.
خبرگزاری سپاه پاسداران جهل و جنایت با یک روز تأخیر و با فرهنگ دجالگرانه رژیم که حاکی از وارد آمدن ضربات سنگینی بر پاسداران جنایتکار و قوای سرکوبگر دیکتاتوری ولایت فقیه است، نوشت: «معاون استاندار سیستان و بلوچستان رجبعلی شیخ‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زاهدان در تشریح جزیئات  درگیری  نیروهای مسلح در مرز سراوان اظهار داشت: مقارن ساعت 17روز دوشنبه 11آذرماه جاری ساختمان پاسگاه ...هدف تیراندازی و گلوله آرپی‌جی قرار گرفت که با اقدام مقابله به مثل و آتش سنگین مأموران و قرارگاه سپاه وادار به عقب‌نشینی شدند. در این در گیری یک نفر از نیروهای خودی کشته شد و 6تن دیگر مجروح شدند».  
خبرگزاری سپاه پاسداران ولایت فقیه به نقل از معاون استانداری دیکتاتوری آخوندی افزود: موقعیت منطقه درگیری عموما کوهستانی و بعضاً صعب‌العبور بوده و فاصله مکانی آن با حادثه مورخ 3آبان امسال حدود 5 کیلومتر است. وی در پایان اذعان داشت: ضمناً جلسه شورای تأمین شهرستان سراوان در روز گذشته برگزار و تصمیمات و تمهیدات لازم گرفته شده است».  
یک روز پیشتر، دوشنبه 11آذر، جیش العدل طی اطلاعیه یی دراین باره اعلام کرد: «سازمان جیش العدل به اطلاع عموم مردم می رساند که مبارزان این سازمان طی یک عملیات مشترک از سه گردان نظامی یک پایگاه نظامی و تیم بازرسی که در حال بازرسی از پایگاههای نظامی بود را در منطقه کوهگ _آسکان سراوان هدف  حمله قرار دادند که در این عملیات دهها تن از پاسداران نظام به هلاکت رسیده و چندین تن دیگر به شدت مجروح شدند».
اطلاعیه می افزاید: «این عملیات انتقام اعدام 16 جوان بی گناه بلوچ است که بعد از عملیات کوهک سراوان با بی دردی و به اتهام جرمهای ناکرده اعدام شدند تا جنایتکاران نظام ستم خمینی بر شکستشان پرده نهند و عطش درنده خوئی خود را تکمیل نمایند اما فرزندان توحید و حماسه انتقام خون بی گنانها را دیروز گرفتند و درسی تاریخی به ایادی خامنه ای جنایتکار دادند تا بدانند جنایتکاران که مبارزان و مجاهدان در کمین ستمگران و ظالمان هستند. سازمان جیش العدل همچنین اعلام می دارد که این عملیات انتقام خون مظلومان و ستمدیدگان سوریه است که توسط سپاه پاسداران و ایادی اش با بی رحمی کشته می شوند و سازمان جیش العدل خود را در کنار مظلومان و ستمدیگان سوریه می داند و به برادران مجاهد سوری اعلام می نماید که از جهاد و مبارزه آنها علیه جنایتکاران بیت خامنه ای حمایت می نماید.»
11آذر92