وحشت مرگبار ولی فقیه ارتجاع از چشم انداز تهاجم نظامی به دیکتاتور سوریه و فرستادن پی درپی سرکردگان اصلی سپاه به صحنه برای اذعان به قتل عام دراشرف و نمایش قدرت

 

 

 

 

خبرگزاری سپاه پاسداران-16شهریور1392 جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: حمله اخیر به پادگان اشرف اهمیت راهبردی وسیعی در تحولات آینده منطقه دارد

پااسدار حسین  سلامی: «راهبرد ایران در تأمین امنیت ملی و منطقه‌ای» و «تمام این سازوکارها با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری ایجاد شده !»

مجاهدین به اندازه قتل عامهای اتمی آمریکا در ژاپن  از نظام قربانی گرفتند اما آمریکایی‌ها و غربی‌ها واکنشی نشان نداده‌اند با این حال برای کشته شدن این 52 نفر با آنها احساس همدردی می‌کنند  و آن را فاجعه بزرگ انسانی می‌دانند

درحالیکه وحشت از پیامدهای تهاجم نظامی به دیکتاتورسوریه، سران حکومت جهل وجنایت آخوندها را فراگرفته و بحران رأس نظام بین رفسنجانی و خامنه ای را به اوج رسانده  است، ولی فقیه ارتجاع سران اصلی سپاه پاسداران و مهره های  دیگر خود را یکی از پس از دیگری به صحنه می فرستد تا ضمن اذعان به شراکت دیکتاتوری آخوندی در حمله نیروهای جنایتکار مالکی به اشرف و قتل عام مجاهدین،  به نمایش قدرت بپردازند.

بعد از اظهارات پاسدار قاسم سلیمانی  سرکرده نیروی تروریستی قدس  درخبرگان ارتجاع و اظهارات پاسدار نقدی سرکرده نیروی بسیج خامنه ای و آخوند احمدی خاتمی مهره خامنه ای درخبرگان  درنمایش جمعه که همگی ضمن اذعان به جنایت، تلاش کردند آن را مهمتر از مرصاد قلمداد کنند، نوبت به جانشین سرکرده کل سپاه رسید که در تلویزیون آخوندی، اعدام دستجمعی مجاهدین دست بسته توسط جنایتکاران سپاه قدس درحکومت مالکی را عملیات استراتژیکی تحت رهبری داهیانه خامنه ای برای حفظ نظام در آینده منطقه قلمداد کند.

 

خبرگزاری سپاه پاسداران دراین باره نوشت:

« به‌گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار حسین سلامی در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، پیامدهای عملیات و حمله هفته گذشته جوانان عراقی به پادگان اشرف و کشته شدن تعدادی از کادرها و اعضای اصلی شورای رهبری مجاهدین را تشریح کرد.

وی که در خصوص ”راهبرد ایران در تأمین امنیت ملی و منطقه‌ای“ سخن می‌گفت، اظهار داشت: استفاده از گروهک‌های تروریستی نیابتی یک تغییر راهبرد و چرخش استراتژی عملیاتی آمریکایی‌هاست که ریشه در واقعیت‌های گذشته و مداخلات آمریکا در جهان اسلام دارد.

وی خاطر نشان کرد:‌ آمریکایی‌ها از مداخله زمینی تغییر جهت داده‌اند و عدم تعادل قوا در زمین را با استفاده از قدرت هوایی و موشکی می‌خواهند جبران کنند و اتفاقی که ممکن است در سوریه بیافتد تابع همین ضابطه عملیاتی است....

وی در ادامه سخنانش با اشاره به حمله نهم شهریور عراق به اردوگاه اشرف، تصریح کرد: همه تحولاتی که امروز می‌بینیم، ریشه‌های دور و نزدیک در واقعیات دارد.

«یکی از اتفاقاتی که در هفته گذشته افتاد و دارای اهمیت راهبردی وسیعی در تحولات منطقه خواهد بود، حمله جوانان عراقی به اردوگاه اشرف و کشته شدن تعداد زیادی از کادرهای اصلی و اعضای شورای رهبری مجاهدین بود».

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: این عملیات به دلیل احتمال حمله آمریکا به سوریه فرصت ظهور و بازتاب گسترده رسانه‌ای پیدا نکرد؛ عملیاتی که از لحاظ مقیاس تأثیر از بسیاری از عملیات‌های گذشته بزرگ‌تر و تأثیر آن بر حیات گروهک مجاهدین بسیار بیشتر از عملیات «مرصاد» بود.

سلامی تأکید کرد: از 17 هزار شهید ترور ایران 16 هزار نفر آن توسط مجاهدین به شهادت رسیدند و این 10 درصد مجموع شهدای 8 سال جنگ خارجی ما با مقیاس جهانی بود.

جانشین فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عملیات غرورآفرین «مرصاد» گفت: عملیات مرصاد با رشادت رزمندگان ما و درخشش هوانیروز و نیروی هوایی با پیروزی همراه بود.

سردار سلامی افزود: در این عملیات هزار و 600 نفر از مجاهدین به درک واصل شدند و آنها عملیات‌های خمپاره‌زنی در تهران را در دستور کار قرار داده بودند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اردوگاه اشرف اردوگاهی بزرگ و با مقیاسی حدود 6 در 7 کیلومتر است، گفت: دولت عراق بارها اخطار داده بود که حفظ امنیت اردوگاه بسیار سخت است و مجاهدین باید آنجا را ترک کنند؛ با این حال هر چه دولت عراق اصرار کرد آنها نپذیرفتند و دولت عراق با استقرار ارتش در اطراف اردوگاه توانست امنیت نسبی را برقرار کند.

وی با بیان اینکه این عملیات را نمی‌توان حتی با کشتن بن‌لادن مقایسه کرد، افزود: مردم دیگر حضور آنها را در عراق نخواهند پذیرفت و عراق دیگر نمی‌تواند مأمن امنی برای حضور مجاهدین حتی با حمایت آمریکا باشد.

وی با اشاره به عکس‌العمل غربی‌ها به این عملیات خاطرنشان کرد: مجاهدین به اندازه قتل عام‌های اتمی آمریکا در ژاپن از نظام قربانی گرفتند اما آمریکایی‌ها و غربی‌ها هیچ واکنشی نشان نداده‌اند؛ با این حال برای کشته شدن این 52 نفر با آنها احساس همدردی می‌کنند و آن را فاجعه بزرگ انسانی می‌دانند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: در عملیات مرصاد فقط سه کادر اصلی در میان کشته شدگان مجاهدین بودند اما در عملیات اخیر 52 نفر از کادرهای اصلی و مؤثر کشته شده‌اند.

سلامی تصریح کرد: بیداری اسلامی شبکه میدانی آمریکا را برهم زد و آنها عمق استراتژیک اطلاعات منطقه‌ای خود را در حال فروپاشی دیدند؛ لذا گروهک مجاهدین را از لیست تروریست‌ها خارج کردند و به آنها امکانات دادند تا میدان عمل پیدا کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز معاون وزیر خارجه آمریکا با مریم رجوی ابراز همدردی و اعلام می‌کند آمریکا از نیروهای مجاهدین در لیبرتی حفاظت می‌کند که این نشان‌دهنده منافع مشترک آنها علیه ایران و عراق است.

سلامی افزود: پایگاه‌های بسیج پاسخ‌های زمانی را به هر موضوعی به کم‌ترین زمان کاهش دادند و دارای نفوذناپذیرترین و عمیق‌ترین محیط امنیتی هستیم.

وی در پایان با تأکید بر اینکه برای امنیت نیاز به برنامه‌ریزی، مجاهدت، تلاش و مشارکت وسیع مردمی داریم و تمام این سازوکارها با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری ایجاد شده، خاطر نشان کرد: (نظام) ما جنگ‌ها و بحران‌های بزرگ دیده و مقاومت‌های بزرگی داشته و در کنار آن پیشرفت نیز کرده که این منحصربه‌فرد است.