کهکشان همیاری با سیمای آزادی

کهکشان همیاری با سیمای آزادی حمایت پرشور میهنی از مجاهدان اشرف و لیبرتی مجموع تعهدات و کمکهای اهدایی به سیمای آزادی: 5میلیارد و700میلیون تومان (معادل2میلیون و 850هزار دلار)
 
هم میهنان گرامی،
همیاران سیمای آزادی،
چهاردهمین همیاری ملی با سیمای آزادی، که به دنبال گردهمایی عظیم ویلپنت پاریس، از سوی هموطنانمان «کهکشان همیاری» توصیف شد، بازهم از کمک رسانی  بی دریغ به سیمای آزادی فراتر رفت  و در یک رژه شکوهمند میهنی، اراده استوار یک ملت بزرگ را برای پایداری و مقاومت به هرقیمت و برای به زیرکشیدن استبداد مذهبی و نیل به آزادی به نمایش گذاشت و جلوه گاه درخشانی بود از آماده باش سیاسی و اوج  برانگیختگی هموطنانمان در دفاع از پیشگامان آزادی ایران در اشرف و لیبرتی.
 چهاردهمین همیاری ملی که از ساعت 16و30دقیقه روز شنبه 24تیر1391شروع شد و ابتدا برای دو روز پیش بینی شده بود، به علت تراکم تماسها و به درخواست هموطنانمان، برای روز سوم نیز تمدید شد و تا ساعت8 بامداد سه شنبه27تیر ادامه یافت.
در این گلریزان همیاری که در مجموع36ساعت به طول انجامید، 22 خط ارتباط تلفنی و خطوط ارتباط ایمیلی به طور مستمر مشغول بودند، ولی با اینهمه، انتظار تماس برای بسیاری از همیاران ساعتها به طول می انجامید و به رغم تمدید یک روزه برنامه، بازهم ما نتوانستیم پاسخگوی اشتیاق هموطنانمان برای  وصل ارتباط و بیان احساسات پاکشان در کارزار همیاری باشیم. از این بابت و هم چنین از  بابت مشکلات فنی که در برقراری تماسها مخصوصا در اولین روز برنامه پیش آمد، پوزش می طلبیم و به اطلاع می‌رسانیم که خطوط روابط عمومی سیمای آزادی در دسترس همه همیاران و هموطنانی است که موفق به برقراری تماس  و ارائه کمکها  و پیامهایشان در طول برنامه سه روزه نشدند. 
در چهاردهمین همیاری ملی، مجموع تعهدات و کمکهای اهدایی هموطنانمان از داخل وخارج کشور به سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران، به 5میلیارد و700 میلیون تومان (معادل2میلیون و 850هزار دلار) بالغ شد.
هموطنانمان در تماسهایشان برای کمک رسانی در چهاردهمین همیاری ملی، عموما بر همبستگی و  تجدید عهد میهنی و مبارزاتی خود در اجتماع بزرگ ویلپنت تأکید می کردند و با یاد آوری پیروزی مجاهدین و مقاومت ایران در حکم تاریخی دادگاه استیناف آمریکا و اعتلای همه جانبه جنبش مقاومت، به دیکتاتوری آخوندی و مزدوران رژیم ولایت فقیه در عراق  هشدار می دادند که در این دوران جدید، و به یمن پایداری و مواضع اصولی و کاملا شفاف و روشن مقاومت و قهرمانان اشرف و لیبرتی، اعمال فشارهای جنایتکارانه دیگر اثر ندارد و نقض تعهدات و اصول حقوق بشر و نقض کنوانسیونها و قوانین بین المللی علیه فرزندان رشید مردم ایران در اشرف و لیبرتی، دیر یازود، دست اندر کاران را به عنوان جنایتکاران جنگی و مجرمان علیه بشریت در برابر عدالت قرار خواهد داد.
ایرانیان آزاده و حامیان مقاومت در اغلب تماسها در برنامه همیاری ملی، اظهارات اخیر مقامات وزارت خارجه آمریکا در اعمال فشار به مجاهدان  اشرف  برای رفتن به زندان لیبرتی بدون تضمین حداقلهای انساندوستانه، و شانتاز ننگین در مشروط کردن اجرای حکم دادگاه ایالات متحده به بی خانمانسازی آنان را به شدت تقبیح و خاطرنشان می کردند که پای گذاشتن بر روی حقوق پیشگامان آزادی مردم ایران، مضمونی جز باج دادن به بانکدار مرکزی تروریسم بین المللی و قاتلان مردم ایران یعنی رژیم آخوندی ندارد، و این سیاست شرم آور مماشات با  فاشیسم مذهبی از کیسه مردم ستمدیده ایران و مقاومت مشروع آنها برای آزادی، جز شکست و ننگ حاصلی نخواهد داشت.
حمایت پرشور میهنی از مجاهدان اشرف و لیبرتی و موضعگیریهای سرشار از آگاهی و عزم نیرومند مبارزاتی برای تحقق بهار آزادی ایران زمین، همراه با کمک رسانی بیدریغ به صدا وسیمای آزادیخواهی مردم ایران، هم در داخل میهن و هم در جای جای جهان،  بیش از همیشه گسترده و فراگیر بود.
از زاهدان و بوشهر در صفحات جنوب تا بجنورد در شمال خراسان و شهرهای گیلان و مازندران و تبریز و آذربایجان آزادیستان و  اصفهان و فارس و کرمان و کرمانشاه  و  مهاباد و کردستان و لرستان و خوزستان؛  ازتمامی نقاط میهن، هموطنانمان به رغم خفقان آخوندی در این همیاری شرکت کردند.
تماسهای ایرانیان مقیم خارج کشور نیز، این بار گستره‌یی در پنج قارة جهان داشت؛ از مکزیک و پاناما  تا مالزی و فیلپین و از استرالیا وکانادا و آمریکا تا شهرهای سراسر اروپا ، و تا ترکیه وکویت و سایر کشورهای عربی و شمال آفریقا.
اقشار مختلف اجتماعی و چهار نسل از ایرانیان مقاوم در برابر دیکتاتوری آخوندی، از کودکان خردسال تا پدران و مادران کهنسال شهیدان، دراین همیاری شرکت کردند و کمکهای اهدایی نیز درکمیت و کیفیت بسیار تکان دهنده و پرمعنا و سرشار از عشق و ایثار بود؛
 از اختصاص هزینه معالجه و بیماری و تحصیل و اجرت کارگری و اهدای مبالغ چندده تومانی و چند دلاری با مهر و محبتی فراتر از توصیف؛ تا فروش خانه ها و اهدای کمکهای چند صدهزار دلاری برای تداوم کار سیمای آزادی- تلوزیون ملی ایران، که درنهایت محبت و دلبستگی، آن را چراغ روشن خانه های ایرانیان و پیام آور مقاومت و رهایی توصیف می کردند.
کهکشان همیاری چهاردهم، هم چنین شاهد صحنه های درخشانی از ارزشهای فرهنگی ومبارزاتی بود، به ویژه تجلیل هموطنانمان از شهیدان مقاومت و بیان انگیزشها و تعهداتشان نسبت به آنان، که نشان می داد، رود خروشان خون شهیدان چگونه در تمامی عرصه های ایستادگی و تلاش مقاومت ایران و رهروانش جاری است ، راه می گشاید برمی انگیزاند، و اراده ها را برای ازخود گذشتگی و فداکاری صیقل می زند.
یکی دیگر از صحنه های چشم گیر چهاردهمین همیاری ملی باسیمای آزادی، کارزار گرد آوری کمکهای جمعی بود که هم در شهرهای مختلف میهن و هم درکشورها و شهرهای مختلف جهان شاهد نمونه های فراوان آن بودیم.
همیاران سیمای آزادی این بار بیش از همیشه در داخل و خارج کشور برای کمک رسانی جمعی به صدا و سیمای آزادیخواهی مردم ایران به پا خاستند و  بارها و بارها کمکهای جمعی گرد آوری شده را اعلام کردند.
براستی که چهاردهمین همیاری، کهکشانی بود سرشار از ستارگان فروزان عشق و شور انسانی ومیهنی در حمایت از  مقاومت  برای آزادی، که توصیف آن درقالب کلمات و در این گزارش کوتاه نمی گنجد.
بنابراین، ضمن تجدید عهد برای به کارگیری تمامی تلاش و نیرویمان درجهت پاسخ گفتن به اینهمه محبت و حمایت بیدریغ، و انجام تعهدات و وظایف سنگینی که حضور پر شور شما بر دوشمان می گذارد.