ازدواج مرجع تقلید حکومتی با دختری 18 ساله

 طبق اخبار موثق یک مرجع تقلید حکومتی با دختر 18 ساله ازدواج کرده است. آخوند نوری همدانی از مراجع تقلید حکومتی وطرفدار سرسخت ولی فقیه نظام و دولت گماشته اش، با یک دختر جوان ازدواج کرده است. براساس گزارش وبسایت کانون خانواده های جان باختگان و بازداشتی ها، آخوند نوری همدانی که از مراجع حکومتی به شمار می رود درحالی اقدام به ازدواج با یک دختر جوان کرده است که سنش به هشتاد سال رسیده است.

این گزارش می افزاید: در طول چند سال گذشته تعداد زیادی از اخوندهای حکومتی با استقبال از طرح ازدواج مجدد مردان، با جعل و بیان احادیث وروایت های دروغین اقدام به تبلیغ پدیده شنیع چند همسری در کشور کرده اند. این روند به گونه ای بوده است که حتی لایحه ای به لایحه خانواده در مجلس مطرح و به رای گذاشته شد تا پدیده شنیع چند همسری رسمیت و قانونی شود.

با درز خبر ازدواج مرجع تقلید حکومتی با یک دختر جوان به خوبی روشن می شود که چرا برخی از مراجع دست نشانده این همه از این طرح پشتیبانی می کنند. درحقیقت قشر آخوند در کشور تنها گروهی است که مبلغ طرح چند همسری است درعمل وهم گوی سبقت را از سایرین ربوده است. بیشتر مردان از عهده مخارج سنگین زندگی معمول خود و خانواده شان برنمی آیند, بنابراین به مساله ای به نام ازدواج مجدد هرگز نمی توانند فکر کنند. بررسی ها نشان می دهد که پدیده چند همسری تنها در بین برخی مردان روستائی ویا عشایری کشورمان هم درحد محدود وجود دارد.اما آخوندها برای آنکه به اعمال ضد بشری وضد زن خود رنگ دینی وقانونی ببخشند از چند سال گذشته وبه ویژه در دروان ننگین دولت احمدی نژاد اقدام به ترویج این بی بندوباری در سطح خانواده واجتماع کرده اند.