کارزار ایرانیان آزاده در ایتالیا، استرالیا و هلند : حمایت از قیام مردم ایران، محکومیت تروریسم رژیم آخوندی

 

 

حامیان مقاومت و هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران و نمایندگان جوامع مختلف ایرانی مقیم ایتالیا در شهر تورینو اکسیونی را به حمایت از قیام ملی و سراسری و مقاومت سازمان‌یافته‌ی مردم غیور ایران برپا کردند.

 

 

در ابتدا، روز ۳۰دی، سالروز آزادی رهبر تاریخی مقاومت ایران آقای مسعود رجوی گرامی داشته و به ملت ایران تبریک گفته شد.


در این آکسیون خانم لوردانا بیفو، جامعه شناس و روزنامه‌نگار و نمایندگان جوامع: انجمن جوانان ایرانی مقیم ایتالیا، یلدا جهاندار پور. انجمن پزشکان و داروسازان دموکراتیک، خسرو نیکزات و انجمن ایران آزاد و دموکراتیک، دکتر حسین وثیق به سخنرانی پرداختند و حمایت خود را از این قیام قهرمانانه و کانون‌های شورشی قیام آفرین اعلام نمودند.

در پایان بیانیه‌‌ٔ‌‌ آکسیون حامیان مقاومت و هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران در حمایت از قیام مردم ایران برای سرنگویی فاشیسم دینی و برقرای آزادی و دموکراسی، قرائت شد.

سیدنی - استرالیا

روز شنبه در ادامه حمایت از تظاهرات و اعتصاب‌های سراسری در ایران، هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران، در سیدنی استرالیا در آکسیون خود از جامعه بین‌المللی به‌طور خاص دولت استرالیا و ایالات‌متحده امریکا و کشورهای اروپایی خواستند که با تروریسم افسارگسیخته ملایان برخورد کرده و اجازه ندهند که خیابان‌های کشورهای غربی و مردم کشورهای آزاد به گروگان‌های دیپلمات- تروریست‌های رژیم جنایتکار ملایان تبدیل شوند .
تظاهرکنندگان همچنین خواهان بستن سفارت جاسوسی ملایان در استرالیا و اخراج مأموران وزارت بدنام اطلاعات از استرالیا و سرتاسر دنیا شدند.
تظاهرکنندگان شعارها و بیانیه‌هایی در حمایت و همبستگی با مردم قیام‌کننده در ایران سر داده و قرائت نمودند.

 

 

دنهاق - هلند مقابل پازلمان - تظاهرات ایرانیان آزاده و اشرف نشانها