بریت بارت:‌ تروریزم رژیم ایران در خارج کشور

بریت بارت نیوز طی گزارشی درباره لیست‌گذاری تروریستی سپاه خامنه‌ای توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا و واکنش‌های رژیم، فهرستی از اعمال تروریستی جنایتکارانه سپاه به‌طور خاص علیه اعضای مقاومت ایران را منتشر کرد.

اسامی شهید بزرگ حقوق بشر دکتر کاظم رجوی در ژنو و ترور شهید بزرگ دفاع از حقوق پناهندگان مجاهد خلق زهرا رجبی در استانبول در این لیست هستند.

بریت بارت نیوز درباره تمجید نفرت‌انگیز وزیر خارجة رژیم از سپاه پاسداران، می‌نویسد: «کم‌تر از ۲۴ ساعت بعد از تحریم سپاه پاسداران به‌عنوان یک سازمان تروریستی توسط خزانه‌داری آمریکا، جواد ظریف مدعی شد...: «ایرانی‌ها... همه سپاهی هستند».

بریت بارت با اشاره به مخالفت‌های گستردة مردم ایران در داخل و خارج کشور با ادعای مسخرة ظریف، می‌افزاید: «بر خلاف توئیت ظریف، ایرانی‌ها گفتند که این سپاه پاسداران است که هم به‌طور مستقیم و هم غیر مستقیم از طریق عواملش در سراسر خاورمیانه، دست به اعمال تروریستی می‌زند».

بریت بارت نیوز سپس به «تاریخچه» طولانی اعمال تروریستی سپاه پرداخته و در این رابطه، چند نمونه را ذکر می‌کند:
۱۴ مارس ۱۹۹۰: سوء قصد تروریستی سپاه برای ترور حسین عابدینی عضو کمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت
۲۴ آوریل ۱۹۹۰: ۱۳ تروریست رژیم ایران با پاسپورت‌های صادر شده توسط وزارت خارجة (این رژیم) پروفسور کاظم رجوی نمایندة شورای ملی مقاومت را در نزدیکی خانه‌اش در ژنو به قتل رساندند
۵ ژوئن ۱۹۹۲: ربودن علی اکبر قربانی عضو سازمان مجاهدین در استانبول و سپس شکنجه و کشتن وی.
۱۵ مارس ۱۹۹۳: عوامل سپاه محمد حسین نقدی نمایندة شورای ملی مقاومت در ایتالیا را ترور کردند.
۲۰ فوریه ۱۹۹۶: تروریست‌های اعزاامی از تهران، خانم زهرا رجبی عضو شورای ملی مقاومت را در استانبول ترور کردند. او برای کمک به پناهندگان سیاسی ایرانی به ترکیه رفته بود؛ همکارش علی مرادی نیز به قتل رسید.
ژوئن ۲۰۰۹: سرویس امنیتی رژیم ایران ندا آقا سلطان را در (جریان قیام سال ۸۸) در خیابان‌های تهران... به قتل رساند. نیروهای بسیج متهم به سرکوب بی‌رحمانة اعتراض‌های بعد از انتخابات رسوا (در آن زمان) شدند.

بریت بارت نیوز در پایان می‌نویسد: روحانی رئیس‌جمهور رژیم ایران، درست قبل از نام‌گذاری سپاه توسط آمریکا... از آن تمجید کرد.