فاکس نیوز: ایرانیان تبعیدی همزمان با غرولند روحانی در مجمع عمومی تظاهرات کردند

در حالیکه حسن روحانی رئیس جمهور رژٰیم ایران روز چهارشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی میکرد، هزاران ایرانی تبعیدی در بیرون تظاهرات کرده و خواهان خاتمه رژیم بی رحم و قساوت بار جمهوری اسلامی شدند.

سونا صمصامی نماینده شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا گفت ”ما میخواهیم مردم آمریکا بدانند که مردم ایران خواهان یک رژیم آخوندی نیستند، ”او اضافه کرد” تنها جواب به بحران ایران تغییر رژیم توسط مردم میباشد.”

او به فاکس نیوز گفت شورای ملی مقاومت ائتلافی از بیش از ۵۰۰ فرد و گروه اپوزیسیون است که خواهان یک ”ایران دمکراتیک، سکولار، غیر اتمی و جمهوری،” هستند.
تظاهرات در منهتن نیویورک همزمان با سخنرانی روحانی انجام شد . روحانی در سخنرانی خود قول داد در صورتیکه ایالات متحده توافق اتمی بحث برانگیز که در دوران دولت اوباما انجام شده است را لغو نماید رژیم ایران بشکل ” قاطع و مصممی” واکنش نشان خواهد داد. این کار یک روز بعد از اینکه رئیس جمهور دونالد ترامپ اشاره کرد که ممکن است توافق را لغو کند انجام شد. پرزیدنت ترامپ با جملات بی پرده ئی که اغلب در سازمان ملل شنیده نشده است رژیم ایران را زیر ضرب برد....
شورای ملی مقاومت ایران خواستار حمایت از اپوزیسیون در برابر حکومت مذهبی حاکم بر ایران است.
این گروه همچنین از سازمان ملل می خواهد درمورد قتل عام عظیمی که فراموش شده تحقیقات کند . این قتل عام در تابستان ۱۹۸۸ صورت گرفت و طی آن ۳۰ هزار زندانی سیاسی و مخالفان در ایران بطور سیستماتیک اعدام شده اند.
سال گذشته نوار صوتی یک آیت الله ارشد حسین علی منتظری که در سال ۲۰۰۹ فوت کرد بیرون آمد که ۴ مقامی را که در این کشتارها شرکت داشتند محکوم کرده بود و او آنرا «بزرگترین جنایات مرتکب شده در خلال جمهوری اسلامی خوانده بود» که «تاریخ، آنها و رژیم را در تمامیت آن محکوم خواهد کرد».
سونا صمصامی گفت ”برای دهه ها رژیم مذهبی به عمد سیاست سکوت را دنبال کرده و صحبت کردن در مورد این قتل عام مرز سرخ بوده است» .
 مقامات رژیم که عاملین قتل عام سال ۱۹۸۸ بوده اند باید که مورد حسابرسی قرار گرفته و تحت قانون بین المللی محاکمه شوند».
اعضای شورای ملی مقاومت ایران متذکر میشوند که روحانی صدور تروریسم خود را از طریق شبه نظامیان شیعی در عراق و سوریه افزایش داده در عین اینکه از جنایات جنگی بشار اسد رئیس جمهور رژیم سوریه در جنگ داخلی دراز مدت سوریه حمایت می کند.
در نظر آنها روحانی که اخیراً برای دور دوم انتخاب شده است۷ میلیون وب سایت را در سراسر کشور بسته، ۱۰۰ هزار ماهواره رابسته و بنا به گفته دبیرکل سازمان ملل حدود ۱۰۰۰ نفر را فقط در سال گذشته اعدام کرده است .
مریم رجوی رئیس جمهور منتخب شورای ملی مقاومت ایران مستقر در پاریس طرحی را ارائه کرده است.
رجوی گفت «درایران فردا ما به تمامی آزادی های فردی احترام می گذاریم. مابه آزادی کامل بیان و رسانه ها و دسترسی بدون قیدوشرط همه به اینتر نت تاکید داریم».
سایت فاکس نیوز ۲۹ شهریور ۹۶