محمد قرائی:‌ ویروس کرونا وجامعه درحال انفجار ایران



در کشوراشغال شده ایران توسط آخوندهای دجال وغارتگربه هرطرف که بنگری سنگ فتنه است که ازمنجنیق فلک می بارد.

بسیاری از این فجایع و گرفتاریها مستقیما و قانونمند زاییده عملکرد خائنانه و وطن فروشانه حاکمان بی لیاقت تهران است. بسیاری از این مصیبتهای طبیعی قابل پیشگیری و رساندن لطمات و تلفات به حداقل هاست. درست است که قسمتهایی از سرزمین پهناورایران دارای گسلهای زلزله است، با این وصف اگر دولتی مسئول برسر کار بود قطعا تلفات و صدمات زلزله های پیاپی بسیار اندک بود. نمونه اش زلزله های کشور ژاپن و کشورهای مسئول دیگر در جهان است. در جهنم آخوند ساخته هم خشکسالی باعث هلاکت است و هم بارش باران. محیط زیست را ویران میکنند و جنگلها را آتش میزنند. در مقابل طرفداران محیط زیست را زندانی، شکنجه و نابود می کنند. باران که می بارد و سیل که جاری میشود بجای امدادگران، اولین گروهی که وارد صحنه میشود پاسداران سرکوب و جنایت هستند. زلزله از راه میرسد و مردم بی سرپناه میشوند. نه تنها فریاد رسی از جانب اشغالگران نیست که امداد رسانان و کمک کنندگان به زلزله زده ها دستگیر میشوند و تحت تعقیب قرار میگیرند. هنوز زلزدگان خطه کردستان و سیلزدگان لرستان و خوزستان در خرابه ها و بیغوله ها شب و روز میگذرانند. درعین حال مجلس ارتجاع در اسرع وقت دویست میلیون یورو بودجه اضطراری برای ادامه صدور تروریسم و ارتجاع تصویب میکند. ویروس کشنده کرونا در چین پا به عرصه وجود میگذارد. کشورهای دور و نزدیک مرزهای خودشان را با سرزمین چین برای جلوگیری از اشاعه و گسترش بیماری می بندند. پاسداران شب و گزمه های خامنه ای نه تنها ازدیگران تبعیت نمی کنند بلکه رودروی جهانیان و مردم ایران بر پروازهای خودشان می افزایند و به احدی پاسخگو نیستند. ویروس کرونا مدتهای مدیدی در شهری اتراق میکند. به زادولد می پردازد و تکثیر میشود. مقام عظمای ولایت در هراس از  خیمه شب بازی انتخابات حکومتی، از افشای علنی خبر ویروس بشدت خودداری میکند.
بجای مدیریت بحران و کمک گرفتن از مردم سراغ کسانی میرود که اطلاع رسانی کرده اند و آنهارا بازداشت و زندانی میکند. سپاهش با تشکیل قرارگاه پییشگیری و مقابله با کرونا با ماشینهای سرکوبگر ناجایش به خیابانها گسیل میشود. بظاهر برای سمپاشی و در اصل اخطار به مردم داغدار و در معرض قیام که روزهای سرکوب آبان را بیاد داشته باشید. آشی که نظام ولایت پخته انقدر شور است که حتی صدای خودیها هم درامده است. کوچک زاده نماینده مجلس ارتجاع میگوید درحالیکه مردم بیمار با مشکلات دست و پنجه نرم میکنند مسئولین نظام و وابستگان آنها، حتی آنهایی که علائم بیماری را هم ندارند از وسایل ویژه تست استفاده میکنند.
روزنامه حکومتی جهان صنعت در مقاله مفصلی ازجمله هشدارمیدهد: "در این چند ماه اخیراتفاقات متفاوتی افتاده و مردم را عاصی کرده است. مردم درحال انفجارند. زمانی که مردم به ستوه آیند تر و خشک را باهم میسوزانند. هیجکس نمیتواند جلوی عصبانیت آنها را بگیرد".
بیچاره آخوندهای ضد بشر که نشانه های مشهود شعله های آتشین خشم مردم را نمی بینند. همین دیروز بود که مردم بندرعباس به درمانگاه شهرشان یورش بردند و انجارا به آتش کشیدند. گویا در شهر منتشر شده بود که تعدای از آخوندهای مبتلا به ویروس از قم به شهرشان آورده شده بود. آخوندهای غارتگر و وطن فروش باد شقاوت و دجالیت کاشته و با خون جوانان وطن رنگین کردند و حالا می باید که در انتظار طوفان آتشین خشم مردم ایران باشند. در آستانه بهار طبیعت مردم ایران را به پاییز برگ ریزان رسانده اند. پیروجوان، زن و مردم در شهرهای تهران، مشهد، شیراز و سراسر ایران روزانه همچون برگهای پاییزی فرش زمین میشوند.
راستی چه باید کرد؟ دوای درد کجاست؟
مردم ایران و مقاومت خونبارش سالهاست هم درد را شناسایی کرده و هم راه و چاره و درمان را. تنهاراه حذف پارازیت تاریخ ایران است.
اقای مسعود رجوی همین امروز- یکشنبه، یازدهم اسفند ماه -در آخرین پیامش خطاب به مردم ایران نوشته است:
" پرپر شدن فرزندان ایران و مردم محروم و بی‌پناه
این است فاجعه و عملکرد ویروس ولایت با سرقت و غصب حاکمیت ملت
تکرار می‌کنیم
پاسخ در انقلاب و سرنگونی
و ارتش آزادیبخش ملی است"
پیام مسعود رجوی