پرویز خزائی:‌ شارلاتانی در هتل لاله گشتاپو



شناعتی دیگر از فریبا هشترودی

تکمیلی مقاله قبلی
مدتی قبل ـ با سفر علنی این شارلاتان ـ که رفته‌رفته شارلاتان دست سوم و رده سوم شدـ به هتل لاله گشتاپوی خامنه‌ای، ضمن نقل داستان و شرح تاریخی شارلاتانهای تاریخ و نیمکت سوارـ نوشته بودم که حاج آقا گشتاپو لیست پاسداران و افسران اس اس نازی نشان خمینی ـ خامنه‌ای‌ـ را به او داده بودند و قرار شده بود چرت رودی هم به خون‌خواهی آنها کمک کند! (رجوع شود به لینک زیر مقاله)
مجسم کنید دوران جنگ دوم جهانی و قتل و کشتار میلیونها نفر مردم در مقاومت و نبرد علیه پاسداران اسـاس هیتلر و موسیلینی و فرانکو در اروپا و هیروهیتو فاشیست ژاپن را. سال‌ها طول کشیدـ و هنوز هم ادامه داردـ تا لیست بخشی بزرگی از شهدای نبرد علیه آن چهار رژیم خونخوار از جمله میلیونها اعضای مقاومت و شش میلیون یهودی خاکستر شده را تهیه کنند. بله مجسم کنید که: با زماندگان نازیسم و فاشیسم آن دوران الآن لیستی از اس‌اس‌ها و هلاک شدگان به‌دست مقاومتها و کانون‌های‌ شورشی را تهیه کنند و به دادخواهی و خون‌خواهی آنها انجمن نجات و هابیلیان و... تشکیل دهند و این یارو کشک‌رودی را به دوره‌گردی برای دادخواهی آن آدم‌کشان و آدم‌سوزان به اروپا بفرستند!
اگر این موجود یک زن است ننگ بر او باد که هنوز هزاران بانوی سالخورده بازمانده از ۷۵ سال پیش در آسیا شاکی تجاوزها توسط سربازان اشغالگر فاشیسم هیروهیتو هستند و دولت ژاپن باید اکنون به آنها غرامت بدهد.
باری گفتم داستان پیدایش شارلاتانیسم راـ می‌توانید در لینک زیر بخوانید. بعد ها یک شارلاتان دیگر که به اعتراف خودشـ توی جیپ‌های لاجوردی و پاسدارانـ خانه‌های اعضای مجاهد و مبارز را لو می‌داده – با سرهم کردن دروغ و چاخان و بلوف شارلاتان نشان‌ ـ با جعل در اسناد و فیس‌بوک (از جمله جعل فیس‌بوک نگارنده) می‌خواست خودش را حق‌به‌جانب و ـ ”وارتان سخن نگفت”ـ! جا بزند و قهرمان! لابد قهرمان همکاری با لاجوردیـ معرفی کند و حالا طلبکار خون شهدا هم شده است... باری این نام نبرده شارلاتان شماره دو شدـ بعد از شارلاتان یک در لندن. نشانیهاشان اگر‌ چه روشن است اما جهت وضوح بیشتر، این دو شارلاتان وطنی اولی نوری‌زاده لندن مکان و دومی مصداقی نوردیک اسکان است.
برای همین است که اکنون شارلاتان سوم تنگاتنگ و مستقیماً برای مأموریت جدید به اروپا آمده و با شخصی از خودش پرت رودی‌تر می‌نشیند و چنان از خودش می‌گوید که انگاری میمانه ژاندارک! وی آمده چند برنامه در اوصاف خودش و کارهای درخشانش برای سفیدسازی رژیم و به‌ویژه دژخیم ملعون سلیمانی پر کند و برگشته دستمزد گندیده خود را دریافت نماید. ماتاهاری به این زن صد برابر شرف دارد...
چرت رودی مدتهاست جزء واردات اجناس بنجل به کشور رسما دعوت شده بود تا حق و حقوقش را پس بگیرد و اکنون این بنجل دست سوم برای پاسداران و دژخیمان اس اس نشان و گشتاپو مقامـ هلاک شده به‌دست مردم و مقاومت دادخواهیـ می‌کند. به چرت رودی به‌ویژه مأموریت داده شده که برای پاسدار سلیمانی دژخیم متلاشی شده در گورـ معادل هینریش هیملر نفر دوم بعد از آدولف هیتلرـ سینه بزند و در مجلس تحریمش شرکت کند و به‌قول ما لرها گیس ببرد و بکند و به مقاومت سازمان‌یافته توهین کند. آی خود سراپا فروخته، تو هم ـ مثل آن یکی که به‌دنبال املاکش رفت‌ـ روزی در یک تاکسی و یا کنج خانه‌یی اهدایی سنکوپ می‌کنی. البته مردم دعا می‌کنند که آن‌قدر زنده بمانی تا طعم تفهای مردم تهران را بچشی‌ـ درست همانند خائنین تاریخ اروپا بعد از آزادی این قاره از چنگال هیتلر.
یادت باشد که در فردای آزادی ایران‌زمین ـ همان‌طور که در همین اروپا‌ـ سر این فریباوشان را در خیابانهای فنلاند و دانمارک تا یونان و به‌ویژه در پاریس و فرانسه می‌تراشیدند و تف آجین‌شان می‌کردند تا حتی مجازات سنگین در دادگاه مردمی، سرنوشت تو هم خواهد بود. داستان زنانیکه در نروژ با سربازان اشغالگر نروژ ازدواج کردند و حتی بچه‌دار شدند و لعنت شدند و اجازه بازگشت نداشتند ـ و بعداً بسیار دیرتر فقط کودکان آنها اجازه بازگشت یافتند ـ زبان‌زد تاریخ این قاره است. بعضی از این زنان خائن حتی در فرانسه محکوم به اعدام شدند. برای این نوع زنان نروژی لغت بسیار توهین‌آمیز «هیتلرلودر» بکار می‌برند. تو اکنون «خامنه‌ای لودر» به تمام و کمال هستی.
این یارو چرت‌رودی باید بداند و فکر نکند از تنفر ملت در زنجیر در امان خواهد ماند. بسیاری را در همین فرانسه دولت لا فرانس لیبرـ فرانسه آزادـ محاکمه و مجازات کردند.
حتی برای خانم گابریل مبتکر لباس و عطرهای مشهور کوکوس شانل ـ به‌دلیل ازدواج با یک مأمور و افسر گشتاپوـ تقاضای مجازات سنگین حتی اعدام شد. اگر وینستون چرچیل پا در میانی و توصیه نمی‌کرد به ژنرال دو گل که او را نکشد اما از فرانسه تبعید کندـ او را اعدام می‌کردند. تو که این سال‌ها در این اروپا چریدی و هیچ چیز از تاریخ این اروپا و مقاومتهای سلحشورانه‌اش نفهمدی، چرت رودی آمدی پرت رودی رفتی!
تو که دیگه جای حقیر و پست و مزدوری خودت را به بمعنای اخص و اکمل کلمه پیدا کرده‌ای بدان کسی ازت در آتش خشم ملتی که این‌ همه قربانی داده وساطت نخواهد کرد. تو بی‌مقدار و خوار و خفیف هستی و سقف خیانت به ملتهای بزرگ قیام کرده ایران و عراق و لبنان را زدی‌ـ دیگر چه جایگاهی در تاریخ زندگی بی‌قدر و منزلت خودت داری؟ :
You are Mrs. no body برایت طول عمر تا روز آزادی ایران در خیابانهای کشورـ آرزو می‌کنم. سرتراشیده و صورت کریه تف آجینت را به نظاره خواهیم نشست. با نگاههای سرشار از نفرت و خشم مادرانی که همین سه ماه پیش ۱۵۰۰ تن از جگرگوشه‌هایشان را در راه آزادی وطن دادند و به لیست ۱۲۰هزار شهید راه آزادی افزودند.

پرویز خزایی. ۳۰ ژانویه ۲۰۲۰ استکهلم

لینک مقاله قبل:

https://hambastegimeli.com/دیدگاهـها/63556ـپرویزـخزائیـ‌ـسوناتـشارلاتانـوـارکسترـمجلسیـنوازندگانـسازهایـارّهـای