مجتی قطبی:‌ مهر تابان خلق ایران همیشه در پشت ابرها نهان نخواهد ماند



هشت روز از قیام می گذارد و هرفرد و گروهی برای سودجوئی فردی و گروهی خود، سعی دارد به نوعی این اعتراضات و قیام گسترده مردم را به خود نسبت دهد.

در طی چند روز گذشت، همه رسانه های ریز و درشت، از "آیت الله بی بی سی" گرفته تا دیگر رسانه های مربوط به سلطنت طلبان، تا رسانه های گروههای «اپوزوسیون» دست ساخته رژیم در اقصی نقاط دنیا، سعی میکنند که نقش مجاهدین و مقاومت را کمرنگ و دستآوردهای قیام را به نفع خود مصادره کنند.
اما هر چه زمان بیشتر میگذرد ابرهای پراکنده به کنار میروند و واقعیتهای پنهان هم چون خورشید و ماه تابان ظهور میکنند و می درخشند.
- حسام الدین آشنا رئیس مرکز بررسیهای استراتژیک و مشاور سیاسی روحانی و معاون سابق وزارت بدنام اطلاعات، و داماد قربانعلی دری نجفآبادی وزیر سابق اطلاعات، قیام سراسری را «عملیات فروغ جاویدان۲» توصیف کرد و نوشت «خیال کردند عملیات فروغ جاویدان ۲ را کلید زده‌اند». اما «در واقع عملیات مرصاد۲ کلید خورده است".
 کیهان خامنه‌ای روز ۲۷ آبان ۹۸ نوشت: "مراجع قضایی مجازات اعدام با طناب دار را برای لیدرهای آشوب اخیر قطعی می‌دانند".
- ولی فقیه ارتجاع هم بارها و به عنواین مختلف به نقش مجاهدین اعتراق کرده و است و از جمله ضمن ارجایف معمول گفت: "مجموعه خبیث و جنایتکار منافقین، اینها دارند مرتباً در فضای مجازی و در جاهای دیگر دارند تشویق میکنند ترغیب میکنند که این شرارتها انجام بگیرد".
- اکبر گنجی،هم که حال روز او معلوم است، با سرهم بندی جعلیات ارباب پسند، در خبرنامه گویا، بیست و یکم نوامبر ۲۰۱۹ اعتراف میکند که: "نیروهایی که توسط مجاهدین خلق سازماندهی شده اند، قطعاً در حرکت مردمی اخیر حضور داشته اند".
- سپاه سرکوبگر پاسداران در مورد کشته شدن سه مزدور خود گفته بود: “نحوه شهادت هر سه شهید بزرگوار نیز همانند ترورهای دهه ۶۰ به دست منافقین است. به طوری که در کمین و ایجاد حلقه محاصره، به وسیله سلاح سرد به شهادت رسیدند”.
- علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت رژیم هم روز گذشته در نشست غیرعلنی مجلس اعلام کرد که مجاهدین در اعتراضات اخیر دست داشته و فعال بودند. او با زبان آخوندی خود اعتراف کرد: "تعدادی از آشوبگران متصل به منافقین دستگیر شده‌اند؛ از این افراد توسط سازمان‌های اطلاعاتی همچون وزارت اطلاعات و سپاه شناسایی شده‌اند که به سراغ آنها رفته و خواهند رفت"... وی همچنین اعتراف کرد که " گروه‌های وابسته به منافقین در تجمعات اخیر فعالیت داشتند که تاکنون برخی از آنها دستگیر شدند".
"حرف ما و مردم ما هم مانند روزگار شاه خطاب به دژخیم خلق و جلاد قرن این است که: بگیر، ببند، بکش، گور خود کنی به‌دست خود! این منطق خدشه‌ناپذیر تاریخ و تکامل و مبارزات رهائیبخش خلقهاست". (از پیام شماره ۱۶ مسعود رجوی)
من میگویم: مهرتابان خلق ایران برای همیشه در زیر ابرهای پراکنده جاهلین، مرتجعین، جنایتکاران و خیانتکاران به خلق باقی نخواهد ماند و درخشش تدریجی آن را نظاره گریم. این روند سرسخت تاریخ است و از آن گریزی نیست.