حسین پویا: بازگشتاندن روح اله!


نامه محرمانه و سری تقدیر و تشکر و رهنمود مقام عظما به فرمانده اطلاعات سپاه برای بازگشتاندن و برگزاری شوهای تلویزیونی روح اله زم، دوست خوب بچه ها!

افشاء شده توسط خبرگزاری کلاغ پرس.

خصوصی و به کلی سری!
بسمه تعالی
به سردار م. ج. از طریق حجت الاسلام ح. ط.
بنده البته قرار ندارم که اسمی از این پسرک ببرم اما بسیار تشکر می کنم از فرزندان گمنامم در اطلاعات سپاه ایدکم اله جهودهم. در شرایطی که بنده نگران تبلیغات دشمن در باره فعالیتهای موشکی ما و دستور بنده در خصوص حمله موشکی ما به پالایشگاه آرامکو در عربستان بودم، این اقدام فرزندان گمنامم در سپاه کمی فضا را تلطیف کرد. بخصوص که امامان جمعه و امت همیشه در صحنه هم مرعوب دشمن زبون بودند که مبادا امریکا بخواهد یک اقدامی بکند. بنده اگرچه که در اصل با کش دادن موافق نیستم، بخصوص در زمینه اختلاسها و فساد مسئولین، اما عرض می کنم و توصیه می کنم که این تلطیف فضا را باید هرچه بیشتر کشش داد. اشتباه نشود، بنده البته با تلطیف فضا میانه ای ندارم، بخصوص که به فتوای جناب آقای مکارم هرگونه تلطیف فضا مکروه است، اما خوب اینبار این فرزندان گمنامم با استفاده از روشهای مرحوم سرکار استوار (ره)، درست در زمانی که بسیاری از حجج اسلام کمی ترسیده بودند، این پولیتیک گرانسنگ را زدند و قلوب مومنین و مومنات را سرشار از اطمینان و اعتماد به یکی از دستگاه های امنیتی کشور اسلامی مان کردند.
دو سه نکته را باید به این فرزندانم عرض کنم.
اول اینکه در حد امکان این فرد را تا ته نسوزانید. نیازی برای صدور حکم اعدام هم نمی بینم. اما دقت شود که وقتی طرف را به تلویزیون می آورید، ترس و وحشت در چهره اش هویدا نباشد. اصولا سعی کنید داستانهایی را مطرح کند که از نظر اصول سینمایی و سناریویی و تاتری و بخصوص موزیک متن، جذابیت های کافی را برای سر کار گذاشتن امامان جمعه و امت همیشه در صحنه و جوانان حزب اله و بخصوص ابزار ارتباط جمعی خودمان در داخل و خارج داشته باشد.
 دوم اینکه مراقب باشید که در این سناریوها به هیچوجه صحبتی از موشک و پهباد و عربستان و آرامکو و غیره به میان نیاید. بنده البته مخالف این نیستم که فعالیتهای ضد اسلامی نسبت داده شده به این جوان به ناکارامدی های برجام و قراردادهای مالی بین المللی مثل اف ای تی اف ربط داده بشود، اما به هیچ وجه ضروری نمیدانم که اوضاع بد اقتصادی کشور و فسادهای مقامات و اختلاسات فلان و بهمان و قضیه سکوی نفتی گمشده، به این فرد و فعالیتهای آقازاده ها ربط داده بشود. هرچند البته مستحب است اگر یک تو سری به رئیس جمهور و همچنین برادر ملعون رشوه خوارش و آقازاده های شیخ اکبر زده بشود. بخصوص در مورد قراردادهای نفتی و غیره.
سوم اینکه ایشان چون خودش یک آقازاده است، مناسب است که از این طریق صحبتی از نقشه های شومی که استکبار جهانی برای آقازاده های ما دارد بشود و اینکه ایشان بیشتر دنبال این بوده است که هرچه بیشتر آقازاده ها را گمراه و فاسد بکند و وادارشان بکند که امول ابوی شان به کانادا و استرالیا منقل کرده و در آنجا سرمایه گذاری کنند. به نظر میرسد امت همیشه در صحنه از این کارهای آقازاده ها ناخرسند هستند.
 چهارم اینکه سعی شود در مورد این فرد و روابطش با ضدانقلاب و مجاهدین هرچه زودتر سریالهای پلیسی هم ساخته شود و دست دشمنان نظام و بخصوص مجاهدین را در این فعالیتهای آقازاده ای نشان داده شود. بخصوص اینکه ایشان گویا در عراق رفته بوده و این میتواند سرنخی برای چسباندن ایشان به مجاهدین باشد که سالها در عراق بودند.
بین خودمان بماند سردار، بنده خودم اعتقاد دارم که با اینکه این شخص از پرستوهای نظام است، بارها به اسرائیل سفر کرده و بخشی از اطلاعات نظام موشکی و هسته ای ما را ایشان به اسرائیل داده و به این ترتیب محور جاسوسی اسرائیل برای اعترافات ایشان محور مناسب و جذابی است. البته جزئیات امر را خود فرزندان گمنام بنده در سپاه بایستی طراحی و اجرا کنند.
والسلام علی من التبع الهدا
الاحقر سیدعلی عظما.