محمد قرائی:‌ ممد جواد ظریف مهمان ناخوانده وافتضاح فراگیر

 

آخوندهای ضد بشر پس از تحریم ارگانهای رهبری و دستگاه سرکوبکشان، برای برون رفت از شرایط نفس گیر، فیلشان یاد کشورهای اسکاندیناوی کرد.

کشورهای مذکور، احتمالا به دودلیل طمع آخوندهای مفت خور و وطن فروش را در این شرایط حساس و خطیر برانگیخته است. نخست به دلیل اعتباری که این کشورها به لحاظ داشتن حکومتهای دمکراتیک و احترام نسبی به رعایت حقوق بشر در جهان کسب کرده اند. دلیل بعدی، متاسفانه میتواند مماشاتشان با آخوندها در جریان بند و بست برای منافع اقتصای کلان و بادآورده باشد.
در هرحال به‌محض علنی شدن خبر رسمی آمدن وزیر خارجه تروریستی رژیم ملاها، شور و شوقی وصف ناپذیر در جهت گوشمالی دادن و استقبال جانانه!! از او و هیئتش در همه‌جا مشهود بود.
با فشار حداکثری ایرانیان آزادیخواه و بخصوص اشرف نشانان آگاه، مقالات زیادی در رسانه‌های سوئد به چاپ رسید. فضای مجازی پر شد از درخواست‌های افشاگرانه و اعتراضی هموطنان با شعار محوری ظریف بروگمشو. جواد ظریف یک تروریست است. دولت سوئد و دولت‌های همجوار باید از پذیرش یک دیپلمات تروریست خودداری کنند. در بدو ورود کاروان ظریف اولین اکسیون اعتراضی در شهر یوتوبوری شکل گرفت. هموطنان شرافتمند و هواداران مجاهدین در فنلاند علیه ظریف شوریدند و نسبت به آمدن او به فنلاند معترض شدند. در آخرین اتراق این کاروان خبیث در نروژ، اشرف نشانان آنجا هم به‌واقع گل کاشتند. در اسلو، دیپلمات تروریست‌های ظریف بارها، تخم‌مرغ باران شدند! رسانه‌های نروژ با انتشار گزارش و عکس اخبار وقایع استقبال! را منتشر کردند.
قسمت اصلی سفر ظریف به استکهلم بود که دو روز تمام طول کشید. قصدم از نوشتن این مطلب پرداختن به تظاهرات ایرانیان خشمگین و اشرف نشانان پرشور و شر در استکهلم، پایتخت سوئد است. احتمالا همه شرکت‌کنندگان و شاهدان صحنه با من هم‌صدا هستند که خیابان‌های مرکزی شهر استکهلم درروزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برابر با بیستم و بیست و یکم اوت، در زیرپاهای مصمم اشرف نشانان و ایرانیان آزادیخواه به‌شدت به لرزه درآمدند. آژیر ماشین‌های ضد شورش و امبولانسها، در تمامی ساعات روز قطع نمی‌شدند. شهر و بخصوص مناطق مرکزی، توریستی و دولتی کاملا تعطیل شده بود. بسیاری از عابرین و اهالی محل می‌گفتند هرگز بخاطر ندارند که این حجم از نیروی انتظامی با تجهیزات در شهر وجود داشته باشد.
به‌رغم همه بگیر و ببندها که در یک صحنه بیش از ۶۰ نفر از معترضین دستگیر شده بودند فریاد رسای اعتراض هموطنان و بخصوص اشرف نشانان شورشی را در جای جای شهر بوضوع می‌شد شنید و دید. ایرانیان آزاده شعار می‌دادند: جواد ظریف قاتله مذاکره‌اش باطله / جواد ظریف جانیه دشمن ایرانیه / جواد ظریف شارلاتان دشمن خلق ایران.
فیلم‌های مستند در اینترنت و فضای مجازی حاکی است ایرانیان خشمگین ظریف و کاروان همراهش را در همه‌ جای شهر و در همه نشست‌ها و حتی در هتل محل اقامتش دنبال کردند. آن‌ها صدای بی‌صدایان در ایران تحت حاکمیت آخوندی را به نحو احسن به گوش دولتمردان سوئدی و افکار عمومی سوئد رساندند. تقریبا تمامی رسانه‌های تصویری و نوشتاری سوئد مجبور به انعکاس شدند. مصاحبه‌های زیادی با اشرف نشانها از تلوزیونهای کانالهای سراسری نشان داده شد. خبرنگار روزنامه اکسپرسن سوئد گفت: «از طرفهای مختلف به این دیدار و ملاقات اعتراض شده است و تمام ظهر امروز در بیرون اینجا تظاهرات بوده است و شما چه جوابی می‌دهید؟
خبرنگار دیگری گفت: «معترضان خواستار موضع روشن سوئد و اعمال فشار بیشتر به رژیم ایران هستند قبل از این‌که با آن‌ها ملاقات کنید"
اخبار کانال ۴ و کانال ۱ نیز با پخش تظاهرات مقاومت ایران چهره لجن‌مال شده ظریف را به نمایش گذاشتند. روزنامه داگنز نی هتر، یوتبوری پستن، اسونسکاداگ بلادت و اخبار رادیو تلویزیون سوئد هرکدام گوشته‌ای از خشم ایرانیان مقیم سوئد نسبت به سفر ظریف به استکهلم را نشان دادند.
وزیر خارجه سوئد خانم والستروم نخواست و یا نتوانست کنفرانش مطبوعاتی مشترک با ظریف داشته باشد. والسترم تحت فشارافکارعمومی و پرسش‌های خبرنگاران گفت دولت سوئد نه از ظریف و نه هیچ وزیر دیگری از جانب رژیم دعوت به عمل نیاورده است. او گفت ما در رابطه با نقض حقوق بشر در ایران با ظریف صریح صحبت کردیم. طرف مقابل والسترم، ظریف مجبور شد ماهیت ضدبشری آخوندها را بیش از پیش عیان سازد. ظریف میل خود و ادمهای شبیه خودش را نسبت به خوردن زنده زنده مخالفینش در خیابان‌های استکهلم را پنهان نکرد.
ماحصل اینکه اشرف نشانها یک بار دیگر در پاسخ به وظیفه خویش پس از سلسله تظاهرات ماه گذشته بار دیگر خیابانهای مرکزی پایتخت کشورهای اسکاندیناوی را در اعتراض به رژیم ملاها در نوردیدند.
آن‌ها فریاد زدند مماشات با رژیم ضد بشری آخوندها را بس کنید. آخوندها و نماینده آن‌ها جواد ظریف تروریست هستند. تروریست‌ها را به کشورتان راه ندهید.
مردم ایران آلترناتیو دموکراتیک شورای ملی مقاومت و سازمان محوری‌اش مجاهدین خلق ایران را تمام و کمال به رسمیت شناخته و جانانه به حمایت برخاسته‌اند.
ختم کلام اینکه، خامنه‌ای چشت کوراین دفعه را هم ما بردیم.