محمد قرائی: ضربه‌های پی‌درپی مقاومت بر بناگوش رژیم



به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حمید بعیدی نژاد سفیر ایران در لندن در صفحه تلگرامش نوشت: «‏بعد از تلاش منتقدین رسانه‌ای در افشای هویت ساختگی شخصی به نام حشمت علوی که مرتب در رسانه‌های متعدد آمریکایی به ویژه فوریز مقاله می‌نوشت، توئیتر این حساب را به تعلیق در آورده است. بررسی‌ها نشان داده است که چنین فردی وجود خارجی ندارد و این حساب توسط سازمان مجاهدین از آلبانی اداره می‌شد. سازمان مجاهدین امروزه عملیات نظامی خود را در مسیر جنگ رسانه‌ای تعریف کرده است و هزاران نیروی این سازمان با قویترین امکانات رسانه‌ای که توسط آمریکا و اسرائیل در اختیار این سازمان در آلبانی قرار داده شده است روزانه به نشر هزاران توئیت و دیگر مطالب در شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند که هدف آنان براندازی و در همین چارچوب پروژه‌ی ناامید ساختن جامعه ایران می‌باشد».

نسل انقلاب بخاطر دارند ترهات خمینی را که وقتی عرصه برایش تنگ میشد حرفهایی میزدند که نخودیهای رژیم هم انگشت به دهان می‌ماندند. پس از غصب انقلاب ضد سلطنتی توسط دزد بزرگ تاریخ معاصر ایران- خمینی- در بهار نیم بند آزادی حاصل شده از دوران گذار، مجاهدین و متحدینشان در دانشگاه‌ها، کارخانه‌ها، مزارع و خیابان‌ها افشاگری پرشور بر علیه ارتجاع تازه به دوران رسیده را به اوج رسانده و دمار از روزگار دیو سربراورده از اعماق جهل و جهالت آخوندی در آوردند. خمینی با شم ضدانقلابی که داشت دشمن را به‌سرعت شناسایی کرد و آشکارا نعره زد که دشمن نه در شرق و غرب عالم که همینجا، بیخ گوش ما در تهران است. و این اتمام حجت پس از سخنرانی پرشور و تاریخی شیر همیشه بیدار ایران، آقای مسعود رجوی تحت عنوان "چه باید کرد؟" بود.
قبل از آن، خمینی مستقیم و غیرمستقیم فتوای ریختن خون مجاهدین و هوادرانش را صادر کرده بود. خیلی پیش از این هم، مجاهدین را عامل آتش زدن خرمن‌های کشاورزان قلمداد کرده بود!.
 حرامیان و چماقدارانش را در لباس امت همیشه درصحنه به خیابانها و دانشگاه‌ها گسیل کرده بود به‌ قصد شکافتن فرق سر و چشم از حدقه در آوردن و دست و پا خرد کردن آزادیخواهان. در این ماه‌ها دستگیری‌ها و شکنجه توسط کمیته چی ها و پاسداران ولایی بیداد می‌کرد. بازهم دجال دوران غریده بود که جماعت مسعود رجوی خودشان خودشان را شکنجه میکنند. بیانات و فتاوی ریز و درشت خمینی و خمینی صفتان برعلیه رشیدترین فرزندان خلق را بسیاری از مردم ایران دیده و شنیده‌اند. آنچه تازگی دارد حرفها و حدیثهای بقایای خمینی است که در حضیض ذلت و رسوایی به آنها آویزان می‌شوند. بیچاره شب‌پرستان از خواب غلفت و جهالت چهل ساله بیدار نشده‌اند. نمی‌خواهند باور کنند دنیا، دنیای انفجار اطلاعات و دوران تغییر است.
دیپلمات تروریست وسفیر رژیم ملاها در لندن در نهایت استیصال از دست حامیان دست اندر کار در فضای مجازی به آه و فغان برخاسته که مجاهدین امروزه عملیات نظامی خود را در مسیر جنگ رسانه‌ای تعریف کرده است!.
و سرمست از بسته شدن یک کاربر تویتری فعال مقاومت- حشمت علوی- امکانات استفاده شده در فضای مجازی را به دشمنان خیالی آخوندها حواله میدهد. قبل از اینها، رسانه‌های رژیم کاربران حقیقی هوادار مقاومت در فضای مجازی را ربات میخواندند و منکر حضورشان. راستش هرچه زمان میگذرد حرفها و تحلیهای مقاومت بخصوص رهبری پاکبازش در رابطه با ارتجاع حاکم بهتر فهم می‌شود. رهبری مقاومت پس ازسرفصل سی خرداد بارها و به مناسبتهایی گفته و نوشته بودند شیخ و شاه در کشتار مجاهدین و مبارزین دست در دست هم داشته‌اند. شیخ و شاه و بقایای وامانده هر دو جریان سردریک آخور دارند. از یک کاسه می‌نوشند ودرسربزنگاهها متحد یکدیگرند. اتفاقا اظهارنظرها وموضع گیریهای توخالی آدمهایشان در مقابل اعتراض و ایستادگی مردم و مبارزین هم عیناً شبیه یکدیگر است. یادم است در ماههای آخر دوران شاه که توده مردم در صحنه حی و حاضر بودند و حتی شبهای تار وطن را هم با شعارهای شب شکن ستاره باران میکردند و مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر شاه میگفتند. یکی از ژنرال‌های پاسدار گونه آنها بنام ازهاری گفت اینها صدای واقعی مردم نیست. نوار ضبط کرده‌اند و دارند از بلندگوهای مساجد پخش میکنند. مردم خوش‌ذوق ایران هم بلافاصله شعار دادند ازهاری گوساله نوار که پانداره!
اکنون نیز کفتاران و شغالان وابسته به قلعه وحوش ولایی می‌خواهند با لابی های مزدورشان در اینجا و انجا چنین وانمود کنند که رژیم آخوندی آلترناتیو قدری ندارد!.
مجاهدین و شورای ملی مقاومت در ایران و جهان حامی ندارند!
بیچاره کفتاران عمامه بسر و گرازهای وحشی در حال انقراض از هراس خیزش مردم و کانون‌های شورشی در داخل و خارج در حال قالب تهی کردند هستند.
در ماههای سپری شده، ده‌ها هزار از کاربرهای فیسبوک، انستاگرام و تویتر وابسته به رژیم مسدود شده‌اند و حرامیان دل‌خوش کرده بودند که یک کاربر مقاومت هم در توئیتر حضور نخواهد داشت.
خوشبختانه به یمن تلاش این کاربر و هموطنان آزاده، حشمت علوی فعال مقاومت به تویتر بازگشت و حسرت بدلان و سینه‌زنان خیمه و خرگاه ولایت یک بار دیگر بور و کور و عزادار شدند.
تسخیر خیابان‌های مرکزی بروکسل در شنبه گذشته- ۲۵ خردادماه- و فریادهای حمایت از قیام و همبستگی با مقاومت ایران، نشان داد که آخوندهای جنایتکار در این عرصه نیز دستشان کاملا خالی است و باصطلاح آب در هاون میکوبند. تلاقی و تجلی اراده‌ها در پایتخت اروپا دیروز و خروش ایرانیان آزاده و شورشگر در پایتخت امریکا در فردا و تسخیر خیابانهای سایر شهرهای اروپایی در فرداها، خواب از چشم شب‌پرستان خواهد پراند. پیام این کهکشانها به مردم ایران و کانون‌های شورشی این است که اشرف نشانان و آزادیخواهان در سراسر جهان دوش به دوش آنها حاضر به یراق برای سرنگونی تام و تمام ملاها، روز و شب نمی‌شناسند. پیامشان به از ما بهتران در ینگه دنیا هم این است که مردم ایران صاحب دارند و مردم ایران آلترناتیوی بغایت سازماندهی شده و متشکل و مصمم برای جایگزینی در اختیاردارند. دریک کلام مردم ایران همه چیزدارند. و رژیم ملاها در سراشیبی سقوط هیچ‌چیز به غیر از قدرت سرنیزه زنگ‌زده و فرسوده برایش باقی نمانده است.