جواد نامدار: قمیشهای ظریف!



ظریف، سخنگوی برون مرزی آخوندها بازهم به بهانه شرکت در یک نشست مجمع عمومی ملل متحد خودش را به نیویورک رسانید تا بازهم به مماشاتگران اطمینان دهد که هنوز هم اهل معامله و مذاکره با همان متد اوبامائی است!.

 آمده بود تا بازهم برای "چپ های صلح طلب" آمریکائی! دلربائی کند و بازهم بگوید که "در ایران زندانی سیاسی وجود ندارد" و "کسی را بخاطر عقیده اش دستگیر نمیکنند". و آنها را " توجیه و ارشاد" کند که "دمکراسی و آزادی" الزاما در همه جا معنی و مفهوم یکسانی ندارد و ما "حقوق بشر "را برسمیت نمیشناسیم.
 آمده بود تا با لودگی خاص خودش چهره جنایتکار رژیم متبوعش را در ویترینها و محافل آنچنانی رنگ آمیزی کند و دایناسورهای درنده ای که ایران را ویران کرده اند را، گربه هائی ملوس و بی آزار معرفی نماید و ادعا کند که مردم ایران "خودشان انتخاب کرده اند که اینجور زندگی کنند!"
 آمده بود تا دوباره برای قماربازان بازی برد- برد بساط رولت روسی پهن کند و سرشان به باد دهد و برای بقای رژیم بازهم زمان بخرد.
 آمده بود تا باز هم جنس تاریخ مصرف گذشته و فاسد شده "اصلاح طلبی" را با هوچیگری "بد و بدتر" به دلالان جنسهای تقلبی در بازار سیاه سیاست قالب کند.
او آمده بود تا با زبان اشهدش بگوید که نماینده مستقیم و بلا واسطه تروریستهاست و مکررا قسم بخورد و تکرار کند که برای معامله بر س رگروگانهای آمریکائی "اختیارکامل دارد  و آماده این کار است".
 و سر انجام ظریف امده بود تا با خر مردرندی آخوندی با دور زدن وزیر خارجه و مشاورین ترامپ، باب مذاکره مستقیم را با خود او مطرح کند! اوکه درس حیله گری و سالوس را در حجره های آخوندی آموخته و در میان یک مشت آخوند مرتجع و بو گندو بخاطر بلغور کردن چند کلمه انگلیسی خودش را پهلوان پنبه میدان سیاست میبیند، بخیال خودش با کپی برداری از تاکتیک برادرزاده اش کیم ایل اون میخواهد در دستگا دیپلماسی آمریکا شکاف بیاندازد و قاپ ترامپ را نیز مثل اشتون و موگرینی با چند وعده شام و دو عدد قالی بدزدد و دوباره برای برخی از سوته دلان وطنی "امیر کبیر" بشود!
ظریف که بقول خودش در قاچاقچیگری و دور زدن ضوابط و قوانین بین المللی دکترا دارد اینبار بجای سی ان ان و کریستیان امانپور، به سراغ شبکه تلویزیونی فاکس نیوز و جرالدو ریورا رفت با این توهم که با مظلوم نمائی و استناد به قوانین بین المللی سرهم کردن دروغ و دغلهای لو رفته، افکار عمومی را گمراه کند.
تلاشهای ظریف بیش ازآنکه مورد توجه محافل خبری و سیاسی قرار گیرد بیشتر، پیام استیصال و درماندگی رژیم در قبال بحرانهای داخلی و بین المللی را منعکس کرد. اینبار حتی رسانه هائی که به طرفداری از آخوندها شناخته شده اند نیز نتوانستند ظریف را لانسه کنند و برایش دایره و دمبک بزنند و از توالت رفتن او هم فیلم پخش کنند و لقب قهرمان و سردار و امیر کبیر خرج کنند. دلیل آن در یک کلام در اوضاع بغایت بحرانی رژیم و جو خروشان جامعه ایران است که تحولی تعیین کننده را نوید میدهد. چیزی که برای حامیان رژیم ترس آور و برای مردم ایران شادی آفرین.