محمد قرائی:‌ سالی که نکوست از بهارش پیداست


نسیم فرح‌بخش بهار طبیعت وزیدن آغاز کرده است. شکوفه‌های بهاری میل شکفتن کرده‌اند.

برننه سرماست که جل‌وپلاسش را جمع کرده و جایش را به بهار خرم و سرسبز بسپارد.
نشانه‌ها و علائم بسیار از تقارن بهار طبیعت با بهار رهایی مردم ایران می‌کند. ارتش آزادی مردم ایران در کسوت کانونهای شورشی در چشم اندازاست. اخبار منتشر شده در روزهای اخیر حاکی از تحولات شتابنده علیه حاکمیت ولایت قتل‌عام در میهن در زنجیر است.
به‌رغم فتوای ولی‌فقیه پابگور و الدروم بلدرم پاسداران تباهی، چهارشنبه‌سوری و جشن آتش در سراسر ایران با موفقیت برگزار گردید. در ساعات تحویل سال، مردم دزفول و اندیمشک تابلوی بزرگ عکس پاسداران نفله شده در سوریه را برای دومین بار در ماههای اخیر به آتش کشیدند.
مأموریت ویژه گزارشگر سازمان ملل برای ایران به مدت یک سال تمدید شد.
در ژنو قطعنامه شورای حقوق بشر علیه نقض حقوق بشر در ایران به تصویب رسید.
غول فنلاندی سازنده تجهیزات ارتباطات رادیویی اعلام کرد در سال جدید هیچ تجارتی در ایران نخواهد داشت. فرانسه پروازهای ماهان ایر پاسداران را به کشور خویش ممنوع کرد.
وزیر خارجه پاریس گفت حمایت ازبرجام به معنی چک سفید امضا، برای نقض حقوق بشر رژیم ایران نیست. آمریکا سی و یک مقام و نهاد وابسته به وزارت دفاع رژیم ایران را در لیست سیاه تحریمی خودش قرار داد. نیویورک‌تایمز نوشت دولت آمریکا در نظر دارد سپاه پاسداران رژیم ایران را در لیست تروریستی خویش وارد سازد. همه اخبار بالا و بسیاری دیگر فقط در عرض چند روز گذشته آنتنی و عملی شده است. آن روی سکه وضعیت به‌غایت بحرانی و نفس‌گیر رژیم در تله افتاده ملاها، اعتلای روزافزون و انسجام شگفت‌انگیز تنها آلترناتیو دموکراتیک شورای ملی مقاومت ایران و سازمان محوری‌اش مجاهدین خلق ایران است. تنها هماوردی که آخوندها داروندارشان را برای انهدام و از پاشیدنش خرج کردند. قتل‌عامشان کردن. بمباران و موشکبارانشان کردند. دست به شیطان سازی زدند و برای مخدوش کردن چهره آن‌ها دست به دامان شیاطین ریز و درشت شدند.
به‌رغم همه تلاش‌های مذبوحانه آخوندهای بیچاره نه‌تنها هماورد ملاها از هم نپاشید بلکه بال و پرگشود. همچون عقاب بر طوفان بلازد، اوج گرفت و در اوجی دیگر به پرواز خویش ادامه داد.
خانم مریم رجوی، رئیس جمهوربرگزیده مقاومت در جشن آغاز سال در اشرف سه درتیرانا و در جمع هزاران مجاهد پرشور، نوروز امسال را نوروز انقلاب و آزادی نام نهاد. سال جدید را سال قیام، سال شور وامید و سال پیشروی وجهش برای آزادی نامید. خانم رجوی افزود "سال نودوهشت سالی است با چنان طوفان و تلاطمی که خامنه‌ای پیشاپیش آنرا سال تلاش برای سرنگونی خوانده است!"
برای تحقق این پیش‌بینی درست ولی‌فقیه درهم شکسته با تمام قوا بپاخیزیم!