هادی مظفری: پایان دوران بزن در رو

 

سرانجام دیپلمات-تروریست به دام افتاده، اسدالله اسدی از طرف قضائیه آلمان به بلژیک تحویل داده شد، تا رَوند محاکمه این مامور اعزامی از وزارت بدنام با برچسب دیپلمات، وارد پروسه نهایی خود گردد.

طبق معمول حکومت ترور و وحشت تمام سعی خود را به کار گرفت تا از تحویل وی به بلژیک ممانعت به عمل آورده و همانند بسیاری از مواردی که در گذشته اتفاق افتاده بود، با زد وبندهای پشت پرده از مهلکه بگریزد. غافل از اینکه اینبار علاوه بر وجود اسناد و مدارک مستدل و مستند که جایی برای شک و شبهه و یکی به نعل و یکی به میخ زدن باقی نگذاشته است، موقعیت آخوندها نیز در ایران، منطقه و جهان، دستخوش چنان تحولاتی شده که دیگر هیچ دولتی حاضر نمی شود ریسک بالای مماشات در امور تروریستی رژیم را بپذیرد و راه و رسم ماستمالیزه کردن را در پیش بگیرد

امروز مردم ایران و تمامی قربانیان این حکومت وحشی و جنون زده بی صبرانه در انتظار محاکمه این تروریست اعزامی از سوی آخوندها و اعلام جزئیات مربوط به آن می باشند. این حق مسلم ملت ایران و تمامی کسانی است که در اقصی نقاط جهان مورد هجوم وحشیانه تروریستهای صادراتی رژیم ملاها قرار گرفته اند، قربانی داده و قلبهاشان جریحه دار شده است، چرا که این محاکمه در واقع نمادی است از محاکمه پدرخوانده اصلی ترور و ایجاد وحشت که در تهران بر تخت ولایت فقیه جلوس کرده است.
بنابراین اسدالله اسدی بعنوان نماینده رژیمی در مقابل دادگاه قرار خواهد گرفت که نزدیک به چهار دهه عامل اصلی ایجاد آشوب، ترور و انفجارهای مرگبار در منطقه و سراسر نقاط جهان بوده است.
دست و پا زدنهای سخنگوی پخمه وزارت خارجه ملاها به نمایندگی از وزارت خانه مربوطه (شعبه سیاسی- بین‌المللی صدور تروریسم) و اراجیفی که در خصوص این رسوایی فلاکت بار، به خورد افکار عمومی و خبرنگاران داده می‌شد و ظاهرا هنوز هم ادامه دارد، نمایانگر شدت و حدت ضربه کاری، غیر قابل جبران و گیج کننده ای است که بر ماشین ترور حکومت وارد شده است.
دستگیری تروریستهای اعزامی در آلبانی، استرداد اسدالله اسدی به بلژیک، محاکمه جاسوسهای لو رفته در آمریکا و حمله اخیر پلیس فرانسه به یکی از مراکز تروریستهای حکومت در شمال آن کشور، همه و همه حکایت از یک عزم جزم بین‌المللی در مقابل افسارگسیختگی‌های سردمداران ترور در منطقه و جهان دارد.
از آنجا که پایه و شالوده اصلی رژیم ولایت فقیه از همان آغاز بر اساس صدور تروریسم به منطقه و سراسر جهان بنا نهاده شده، به جرات می‌توان گفت که این ضربه تبعات بسیار سنگین‌تری از جمع شدن بساط اتمی آخوندها، برای آنها به همراه خواهد داشت.
آری! به قول سید علی خامنه ای« دوران بزن در رو تمام شده است». اگر او در تمام دوران عمر خود یک اظهار نظر صحیح و درست کرده باشد، همین است. دیگر با زد‌و‌بندهای پشت پرده و حاتم بخشی از کیسه ملت فقر زده ایران نمی توان تروریستهای اعزامی به دام افتاده را، از مهلکه خارج نموده و آنگونه مظلوم نمایی کرد که: «انگار نه خانی آمده و نه خانی رفته». روزگار ارتکاب جنایتهای بدون مکافات به سر آمده است. آخوندهای حاکم بر میهن ما، معنی «دار مکافات» را حالا بیشتر از همیشه درک می‌کنند.