حسین پویا: کوتاه و مختصر

رهنمود حیاتی به "مزدوران وزارت"، مخصوصا مزدوران نو رسیده!

چهل سال است بر اساس رهنمود و فرمان دجال کبیر، از زدن هر تهمت و اتهامی و از انجام هر جنایتی در حق مجاهدین و مبارزین و مخالفین نظام کوتاهی نکرده اید. کشتید و شکنجه کردید و ترور کردید و اتهام و بهتان زدید و از هیچ جنایتی فروگزار نکردید تا از دست مجاهدین و دگر اندیشان و بخصوص مقاومت ایران خلاص شوید. حالا بعد از نزدیک به چهل سال مقاومت ایران و مجاهدین خلق در هیئت شورا و سازمان، برپا و توفنده و معتبر و شناخته شده می رزمند، اما نظام آخوندی غرق در فساد است. فسادی که به گفته مقامات بالای نظام مثل سرطان همه ارکان نظام را گرفته و خلاصی از آن متصور نیست. فسادی که حتی خامنه ای و عمامه گنده هایش هم با همه دجالگری نتوانستند منکرش بشوند.

این گفته منصوب به پیامبر اسلام است که ملک و حکومت با کفر باقی می ماند اما با ظلم باقی نمی ماند. فساد حاکم بر نظام آخوندی، نماد و بیان واقعی و ملموس ظلم و ستم و نابرابری است. تاریخ هم نشان میدهد که بوده اند حاکمیتهایی که با وجود ورشکستگی اقتصادی هنوز به حکومت ادامه داده اند اما حکومتهای فاسد محکوم به فنا بوده اند. نمونه بارزش حکومت شوروی سابق بود که علیرغم داشتن بزرگترین ارتش دنیا و بزرگترین دستگاه پلیس مخفی دنیا (بسا بزرگتر از وزارت اطلاعات شما)، ناگهان از هم پاشید و رفت پی کارش. گفته های دکتر یزدی نهضت آزادی (کمی قبل از مرگش) که از یاران نزدیک خمینی بود و خودش هم از عاملان این فساد است، در این مورد را بخوانید. برایتان خوبست!. و البته با حضور آلترناتیوی همچون شورای ملی مقاومت با نیروی محوری مجاهدین و با توجه به شناخته شدگی و اعتبار بین المللی این آلترناتیو، از هم پاشیدن شما سرعت میگیرد و باید به همین زودی منتظر قیام مردم هم باشید.

رهنمود من به شما اما، این نیست که بجای صرف اینهمه بودجه و انرژی برای از بین بردن ما، که تابحال نتیجه نداده و هرگز نخواهد داد، بروید دنبال ریشه فساد بگردید و مسئله فساد حاکم را حل کنید. شما که هیچ، خود دجال هم از قبر دربیاید دیگر نمیتواند در این زمینه غلطی بکند. چهل سال دیر شده است. این را هم مقامات نظام پلید بارها گفته و تجربه کرده اند. ریشه این فساد نه در بابک زنجانی و برادران لاریجانی و احمدی نژاد و خاوری و "برادران قاچاقچی"! سپاه و مکارم شیرازی و مصباح یزدی و .... که در خود حکومت دیکتاتوری مذهبی است. ریشه فساد در قانون اساسی ولایت فقیه است. از همان اولین روز تصویب قانون اساسی ولایت فقیه، تخم فساد با دستان پلید خمینی کاشته شد. حالا این گیاه هرز همه جا را گرفته و کار از کار گذشته.

رهنمود من به شما و بخصوص به نورسیده ها؛ که خیال می کنند دارند تهمتهای جدید میزند و نوبر مزخرف گویی را آورده اند، این است که با توجه به قریب الوقوع بودن قیام مردم و ازهم پاشی نظام جهل و جنایت آخوندی، هرچه در توان دارید صرف پیدا کردن سوراخ موش بکنید. زیرا ممکن است بزودی دیر شود و مردم به شما فرصت پیدا کردن سوراخ موش ندهند. از ما گفتن!