محمد قرائی: خامنه‌ای شکست خورد، روحانی پیروز نشد نظام باخت!

نمایش خیمه‌شب‌بازی انتصابات فرمایشی آخوندی سرانجام به پایان رسید. مقام عظمای ولایت در کمال خرسندی اعلام پیروزی کردند و از اینکه سلسله خبیثه ملاها هنوز بر سر کار هستند ابراز شادمانی کردند!.

اگر دود و دم‌های تبلیغاتی و روضه‌خوانی‌های هزاربار مصرف شده این جماعت را کنار بزنیم، آنچه عیان و در معرض دید همگان رخ می‌نمایاند شقه و شکاف بیشتر در راس هرم قدرت، موج فزاینده نارضایتی‌ها در پایین و انزوای بی‌سابقه در منطقه و جهان است.

خامنه‌ای با علم کردن جلاد قتل‌عام شصت‌وهفت در مقابل شیاد حاضر به خدمت، در تلاش بود تا از جانبی شقه و شکاف در نظام را هم بیاورد و از طرف دیگر به قول خودش با مهندسی نمایش انتخابات در انظار و افکارعمومی جهان آبرو و مشروعیت برای رژیم مفلوکش دست‌وپا کند.
ماکزیمم خواسته خامنه‌ای این بود که بامهندسی نمایش مفتضح انتخابات، رئیسی را با کمک سپاه و بسیج مثل دوران احمدی‌نژاد از صندق بیرون بکشد تا هم جامعه را بیش از پیش قفل کند وهم اگر قرار است مجبور به عقب‌نشینی در مقابل از ما بهتران شد یکه‌تاز میدان باشد. به مجموعه دلایل و مهم ترازهمه ترس از آتشفشان قیام مردم، لاجرم به مینیمم خویش که روحانی باشد قناعت کرد. بدینسان رئیسی همچون تف سربالا بر محاسنش پرتاب شد. ولی‌فقیه بیچاره در پیام تبریکش برای خروجی این نمایش بدون اسم بردن از روحانی نشان داد که به خواسته تمام‌عیارش در این زمینه نرسیده است. شیخ شیاد هم تحت بیانیه قدردانی از امت در صحنه با نام بردن و سپاس از محمد خاتمی، سید حسن خمینی و رفسنجانی مدفون سه بار پیاپی قبرخمینی را لگدمال کرد و سه مشت آخوندی هم بر عمامه مقام عظمایش خامنه‌ای روانه ساخت!.

سردار ذوب‌شده در ولایت، سعید قاسمی گفت باید روحانی را بخاطر حرفها و بی حرمتی‌هایی که در جریان نمایش و قبل از آن داشته به پای میز محاکمه بکشیم و این کار را خواهیم کرد.

در جایی دیگر همقطاران این جانور نوشتند و گفتند از این به بعد نباید از لقب حجت‌الاسلام در مورد روحانی استفاده کرد بخاطر دروغهایی که گفت و...

مردم و جوانان هم در نجف‌آباد شعار دادند: اتل‌متل توتوله رئیسی گوربگوره!
رئیسی جنایت‌پیشه، حسابرسی در پیشه!

در شهرستان ورزان مردم مقابل اقامتگاه امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه جمع شده و فریاد می‌زنند: امام‌جمعه حیا کن! ورزان رها کن!
جوانان عاصی دست‌زنان و پایکوبان در تهران می‌غرند که: سبز و بنفش نداره جنبش ادامه داره!

تاج‌زاده از جناح خاتمی- روحانی چشم درچش هیولای شاخ شکسته تابوشکنی می‌کند و می‌گوید: "من طرفدار آزادی حجابم. من معتقدم همچنانکه رضاشاه نتونست به‌زور این جامعه را بی حجاب بکند شما هم نمیتونید این جامعه را باحجاب کنید. حجاب باید آزاد باشد!".

به لحاظ منطقه‌ای و بین‌المللی دولت‌ها و افکارعمومی در جریان نمایش و پس‌ازآن تره هم برای تبلیغات و بلوف‌های آخوندی خرد نکردند. وزیر خارجه آمریکا رکس تیلرسون در پاسخ خبرنگاری که نظرش را در مورد دوباره از صندق درآمدن روحانی می‌پرسید گفت:
روحانی حق آزادی بیان و تشکیل احزاب را محترم بشمارد، آزمایش‌های بالیستیک در ایران را متوقف کند و بر برچیدن شبکه تروریسم در ایران و تامین مالی این شبکه‌ها بپردازد.

بمباران مزدوران وابسته به رژیم در سوریه در آستانه این نمایش چشمه دیگری از نشانه‌های تغییر دوران است. دیدار تاریخی رئیس جمهورآمریکا از ریاض و همزمانی پذیرایی از بیش از پنجاه رهبر عربی و اسلامی و منطقه‌ای نمونه دیگری از انزوای بی‌سابقه منطقه‌ای و بین الملی نظام درمانده سیدعلی است.سخنان پادشاه عربستان و ایضا صحبت‌های ترامپ خطاب به حاکمان تهران در روز نمایش و پس از روی کار آمدن دوباره روحانی، گویای تنهایی و درماندگی آخوندهاست. دیگر حنای دجالگری ملاها رنگی برای طرفهای مقابل ندارد. دیگر رای سازیهای نجومی و شامورته بازیهایی از جنس آخوندی، احدی را نمی‌فریبد. دیگر سیاست پریدن از این ستون به آن ستون چاره‌ساز و نجات‌بخش نیست. حوادث این هفته ها و بخصوص چند روز پس از جمع شدن بساط نمایش آخوندی سخن از تعمیق شقه و شکاف در جناحین نظام از طرفی و سرباز کردن خشم و عصیان جوانان، زنان، زحمتکشان و سایر اقشار خلق علیه ستم و غارت آخوندهای وطن‌فروش از جانب دیگراست. نتیجه اینکه در این نمایش رسوا جناح خامنه‌ای تماما باخت و جناح روحانی نبرد. به عبارت دیگر کلیت نظام همچنانکه پیش‌بینی مسئولین مقاومت بود بسابسا ضعیف‌تر از قبل پا به عرصه وجود گذاشت. فرصت را غنیمت شمریم. پیش به‌سوی برگزاری کهکشان کهکشان‌ها در اول جولای دوهزازوهفده در پاریس با شعار آزادی، عدالت، برابری با حاکمیت جمهور مردم ایران.