علی اصفر بهروزیان: تصویری جاودان از عشق و اراده شهیدان حمله موشکی به کمپ زندان لیبرتی

رژیم ضد بشری ابوداعش در اوج بحران های لاعلاجی که هر روز بیش از پیش گلوگاه خلیفه را در دارالخلافه سفیانی اش می فشارد، دست به موشک باران سرداران بی بدیل ایران زمین زد تا به خیال شوم خود گره از کار خود بگشاید.

اما کجا شقاوت و خونخواری راه چاره ای برای دیکتاتور های مفلوک بوده؟ اینان را هیچ چاره ای نیست به جز زوال و سرنگونی که آن هم با دستان پر توان خلق قهرمان ایران و فرزندان مجاهدشان به زودی میسر خواهد شد.
صحنه های جانخراش و در عین حال غرور انگیز، شکوهمندی و زیبایی بیکران رزمی را نشانگر شد که تنها آفرینندگانش مجاهدینی بودند که با آرمان و اراده های پولاد ین و عشق بی پایانشان به مردم و سرزمین شان فراتر از درک بسیاران بی پروا جانفشانی می کنند؛ و اینچنین تابلویی از شرف و افتخار رقم می زنند که تا دنیا دنیاست مایه غرور هر ایرانی و هر آزادیخواهی خواهد بود.
در این میان اما حال و روز خامنه ای مفلوک و زهر خورده و بوزینگان – داخل و خارج از کشوری - دارالخلافه اش که زنجیر گسیخته و کف بر دهان به همسرایان شوم آهنگی می مانند که باز هم در پی جا انداختن خط وزارت سربازان بدنام با صغیر پنداشتن سرداران دلاور در کمپ لیبرتی انباشته کین و نفرت های ذاتی خود را بر رهبری مجاهدین می پراکنند تا ولایت فقیه هاشان چند صباحی بیش به جنایت بپردازد. به راستی دست و پا زدن های این مزدوران که سردمدارشان تواب تشنبه به خون مجاهدان و مبارزان است در عین تهوع آوری رقت انگیز هم هست و چه آیینه ی عبرتی است این دنیا.
و جهانی که تمامی ارزش های انسانی را در پای نفت و پول سر بریده اند و با ارتجاع خونریز لاس مرگ می زنند.

اما در این نبرد نابرابر بی شک پیروزی از آن خلق است و مجاهدین اش که با خون پاک خود فردای روشن ایران و ایرانی را علیرغم تمامی تیره گی ها رقم زده و تثبیت کرده اند.
در برابر تمامی شهیدان نبرد با اندیشه متعفن خمینی کلاه از سر بر می داریم و با آنان پیمان می بندیم که راه و آرمان سرخ شان را تا به آخر پیگیریم.

درود بر رجوی مرگ بر خامنه ای لعنت بر خمینی