محمد اقبال: تف و لعنت بر تو عاطفه پلید

چند ساعت از قتل عام دهها تن از اشرفیان در اول سپتامبر نگذشته بود که مقاله عاطفه اقبال، ماماچه پلیدک مزدور وزارت بدنام اطلاعات آخوندی با عنوان «تصویری از کشتن اسیران اشرف با دست از پشت بسته!»، در سایت موسوم به «پژواک ایران» منتشر شد.

چند ساعت قبل از قتل عام، همین مزدور به دستور وزارت در «نوشته» دیگری در سایت «ایران دیدبان» وزارت اطلاعات به سهم خود به عنوان یکی از پادوهای تبلیغاتی برای توطئه ها و جنایات رژیم علیه مجاهدین زمینه این قتل عام را آماده کرده بود.

در یادداشت روز قبل از حمله، این مزدور به «نگرانی نماینده دبیرکل سازمان ملل به عدم همکاری با کمیساریای عالی پناهندگان...» اشاره کرده و به نقل از وی ابراز تعجب کرده است از این که: « ساکنان کمپ از یک طرف وضعیت امنیتی را محکوم میکنند و از طرفی حاضر به خروج از عراق نیستند». ذیل مطلب ذکر شده  لینک مطلب به عربی آمده است که وقتی به آن مراجعه شود سایت دیگر وزارت بدنام اطلاعات است با نام «بلادی» که به عربی است و تاریخ خبر، 21 اوت یعنی ده روز قبل از نگارش مقاله فوق الذکر است و طی آن وزارت حقوق بشر عراق در یک نقل قول جعلی ساخته و پرداخته اطلاعات آخوندی مدعی شده است که نماینده دبیرکل در عراق به مجاهدین نامه نوشته و نگرانی و تعجب فوق را ابراز کرده است. استناد به این خبر کهنه شده و جعلی که در هیچ یک از سایتهای سازمان ملل به عربی و انگلیسی وجود ندارد و ساخته و پرداخته اطلاعات آخوندی است آن هم بعد از ده روز و درست شب حمله به اشرف، دلیل دیگر بر اثبات مدعای مزدوری ماماچه برای وزارت بدنام است.

اما در یادداشت بعد از حمله، این مزدور وزارت اطلاعات با فرهنگ پروپاگاند آخوندی بی محابا یقه قربانی را به جای جلاد گرفته و از جمله از مجاهدین خواسته است که «تمام اطلاعات مربوط به این قتل عام و وضعیت کنونی ساکنان را لحظه به لحظه... در اختیار عموم قرار دهد و مردم را در جریان مسائل پشت پرده قرار دهد... » وقاحت اطلاعات آخوندی را میبینید، سیمای آزادی تقریبا در هر دقیقه در حال اعلام و پخش خبر است، یک جستجوی ساده در اینترنت ریز به ریز تمام اطلاعات مربوط به حمله را درج میکند. در اشرف قریب به نیمی از ساکنان شهید شده اند، بقیه مجروح هستند و باید سریع بدوند و جزئیات را به ماماچه پلیدک برسانند تا دستش برای لجن پراکنی های بعدی پر و پرتر شود.

در پایان مطلب از جمله لعنت شده است بر آنها که «جان انسانها را به بازیهای سیاسی آلوده کردند و بر سر آن معامله نمودند!». بی شرافتی و بی حیثیتی که مرز ندارد، بر اساس این منطق تمامی انقلابیون تاریخ از اسپارتاکوس تا امام حسین تا مائو و چه گوارا، کارشان معامله و بازی سیاسی بوده است. تف و لعنت بر تو ماماچه پلیدک. روز حساب نزدیک است. حساب تو و همپالگی های اطلاعاتی ات با خلق قهرمان، قضات هنگام قضاوت سوابق زندان و «مبارزه» امثال تو و مصداقی و ... را نیز در نظر خواهند داشت که البته جرم را بیشتر میکند. این حمله جنایتکارانه رویدادی است سرفصلی که پیرامون آن سخنها خواهد رفت، اما ویژگی اصلی آن این است که ماهیتها را هرچه آشکار و آشکارتر میکند.

1 سپتامبر 2013