مردم حومه حلب:‌ رژیم ایران یک رژیم تروریستی است و می خواهد کل منطقه را تحت کنترل درآورد

مردم سوریه در شهرهای مختلف از هر فرصتی برای تظاهرات و فعالیت در راستای استمرار انقلاب در میهن شان استفاده می‌کنند؛ خواسته‌های اصلی آنها سرنگونی رژیم اسد و خلع ید از حکومت آخوندی است.چند تن از شهروندان حومة حلب در مصاحبه با سیمای آزادی، همین خواست را ابراز کردند.

یک شهروند سوری گفت:‌ من و تمام سوریها و همه اهل سنت، (رژیم) ایران را یک ارگان تروریستی به شمار می آوریم؛ این یک امر مشخص است که اکنون سربازان و مزدورانش را به سوریه گسیل می‌کند تا از این رژیم ستمگر که مسلمانان را به قتل می‌رساند و مردم را آواره و کودکان را یتیم کرده، پشتیبانی کند؛ تا سرزمین سوریه را اشغال کند و ثروتهای آن را به یغما ببرد. لیکن به یاری خدا و تا زمانیکه حتی یک مسلمان بر روی زمین باقی است و در سرزمین سوریه وجود دارد این غیر ممکن است و به یاری خدا (رژیم) ایران هیچ جای پایی در اینجا نخواهد داشت. رژیم ایران تلاش می کند (پروژة خود را) از طریق بشار اسد یا هر کس دیگر در این کشور به پیش ببرد و این همه بلا را برسر این کشور آورده‌است.

(رژیم ایران) بزرگترین بلایی است که بر مردم سوریه نازل شده است؛ آنها به سوریه آمدند تا کودکان و سالمندان و زنان و اهل سنت را بکشند؛ ازخدا می‌خواهیم آنها را  نابود کند (رژیم) ایران و حزب الشیطان را هلاک کند و از خدای بزرگ مسئلت داریم زمین را زیر پاهایشان به لرزه در آورد و از آنها به سخت‌ترین شکل انتقام بگیرد.

(رژیم ایران) یک رژیم تروریستی است که می‌خواهد نه تنها سوریه، بلکه تمام منطقه را به صورت کامل تحت کنترل خود در آورد. به همین دلیل از تمام کشورهای عربی می‌خواهیم در مقابل این پروژه هوشیار و بیدار باشند، آنها نمی‌توانند ناظر باشند.