ناسزاگویی وزارت‌خارجه رژیم در سالگرد فروغ جاویدان علیه مجاهدین


سخنگوی مجاهدین: جیغ بنفش وزارت خارجه رژیم بازتاب داغی است که محاکمه دیپلومات تروریست بمب‌گذار در بلژیک بر دل دشمن گذاشته است

وزارت‌خارجه رژیم آخوندی که از افشای سایتهای اتمی و برهم خوردن برجام کینه زیادی از مجاهدین در دل دارد، برای عقب نماندن از قافله سپاه و ارتش و اطلاعات آخوندی، از طریق سخنگوی خود به‌مناسبت سالروز عملیات فروغ جاویدان با الگوی نماز جمعه مجاهدین را بی‌دنده و ترمز مورد رگبار ناسزاها قرار داد.
سخنگوی مجاهدین درباره ناسزاهای وزارت‌خارجه ولی‌فقیه ارتجاع گفت: فحاشی فراشان سوته دل ولایت، نه فقط مزید بر شرف و افتخار مجاهدین، بلکه بیانگر ماشه‌ای است که توسط مجاهدین و مقاومت ایران در جامعه جهانی علیه رژیم کشیده شده است.

سخنگوی مجاهدین یادآوری کرد: جیغ های بنفش وزارت‌خارجه ولی‌فقیه پابه گور، بازتاب داغ بزرگی است که با قطعنامه اکثریت کنگره آمریکا، با گردهمایی جهانی مقاومت و شرکت هزار شخصیت و با اخراج سفیر از آلبانی و دستگیری و محاکمه دیپلمات تروریست بمب‌گذار در بلژیک، بر دل دشمن گذاشته شده است. این داغی سوزان و شلعه‌ور بر پیشانی آخوندها و ظریف و عراقچی و دیگر دیپلمات تروریستهای لیست‌گذاری شده است که زمان دستگیری و محاکمه آنها هم فرا خواهد رسید.