بیانیه و هشدار وحشت‌آلود سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم آخوندی درباره عملیات کبیر فروغ جاویدان

 

زوزه های وحشت آلود سرلشکر باقری درباره «نبرد جاودانه مرصاد» در سالگرد عملیات کبیر فروغ جاویدان در رسانه سپاه پاسداران

هشدار سرلشکر باقری به گروهک تروریستی منافقین
رئیس ستاد کل نیرو های مسلح به مناسبت سالگرد عملیات غرور انگیز مرصاد پیامی صادر کرد. ...........................
 
فرارسیدن پنجم مرداد ماه سالروز عملیات غرور انگیز و مقتدرانه مرصاد که برای مقابله با اقدام..........................
 
 (مجاهدین) موسوم به فروغ جاویدان و آزادسازی مناطق اشغالی در جبهه غرب، درس ها و عبرت های ماندگار و آموزنده ای در تاریخ ایران عزیز به ودیعت نهاده است را گرامی می دارم.
 
 گروهک.......... منافقین، آخرین حلقه استکبار و صهیونیسم بین المللی برای درهم شکستن مقاومت و ایستادگی شگفت‌انگیز و پیروزمندانه.........در جنگ تحمیلی - آن هم در نقطه پایانی جنگ و پذیرش قطعنامه ۵۹۸ محسوب می شد
در عملیات فروغ جاویدان نه تنها رویای باطل از مهران تا تهران تعبیر نشد بلکه گروهک نفاق و منافقین خائن، کوردل و تروریست، برای همیشه آماج نفرت و کینه.......... قرار گرفتند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تحت امر ولی فقیه ارتجاع در ادامه انشا ابتدایی و پر دشنام خویش یاد انبوه تلفات رژیم در فروغ جاویدان را گرامی داشته و به خصوص تأکید کرده است که ”سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی“ از فرماندهان عملیات مرصاد رژیم در برابر مجاهدین و ارتش آزادیبخش ملی ایران بوده است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رژیم آن گاه هشدار داده و مینویسد:
 تاکید می شود:
درس های این رخداد عظیم و الهام بخش تاریخی در شرایط حساس کنونی که ردپای .........(مجاهدین) و جریان نفوذ در فتنه آفرینی‌ها پیچیده و غائله سازی نوین دشمنان قسم خورده .....................که با دروغ، نیرنگ و سیاه نمایی از وضعیت کشور در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای اغوای مردمان این مرز و بوم در کمین نشسته اند، عبرت آمیز بوده و با یادآوری سرنوشت ارتش........... آزادی بخش فرقه نفاق در نبرد جاودانه مرصاد، هوشمندی و بیداری ملت مقتدر، .................را به رخ آنان خواهد کشید.
سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیرو های مسلح
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان (رژیم)۹۹۰۵۰۵

سخنگوی مجاهدین گفت: معلوم میشود که آتش فروغ آنقدر شعله ور و جاودانه است که هنوز پس از ۳۲ سال آخوندها و پاسداران و رئیس قوای مسلح آنها تا مغز استخوان میسوزند. به خصوص که ارتش آزادیبخش در تنور جنگی آنها را گل گرفت و زهر آتش بس به حلقوم ولی فقیه آنها ریخت .
سخنگوی مجاهدین افزود: این هنوز از نتایج سحر است، باش تا مردم ایران و جوانان برومند قیام بند از بند رژیمتان بگسلند . آنگاه سرلشکران خامنه ای و خمینی نیز مانند سرلشکران محمدرضا شاه و رضا شاه فرار را بر قرار ترجیح داده؛ عرض تسلیم و ارادت و بندگی خواهند نمود.