تلویزیون تاپ چنل: گزارش تروریسم رژیم ایران علیه مجاهدین در آلبانی

گزارش تروریسم رژیم ایران علیه مجاهدین در آلبانی
القاعده و داعش و رژیم ایران از طریق تبلیغات، تماس‌ها و تحریک
 اقدامات تروریستی را تدارک می‌بینند

آلبانی مورد تهدید آخوندهاست زیرا
به حدود ۳هزارتن از مجاهدین پناه داده است

تروریسم در نقاب دیپلماتیک، بنیاد فرهنگی
و مسافران و مهاجران با اسناد جعلی

یک سلول تروریستی قصد بمبگذاری در مراسم نوروزی مجاهدین را داشت
سفیر و دیپلومات رژیم ایران به خاطر تروریسم از آلبانی اخراج شدند
تلویزیون تاپ چنل -۲۸ خرداد ۹۹


تروریسم همچنان موجب نگرانی اداره اطلاعات و ضد تروریسم آلبانی، حتی در سطح محلی است.
القاعده و داعش و رژیم ایران امنیت آلبانی را تهدید می کنند. آنها از طریق تبلیغات، تماس ها و تحریک افرادشان اقدامات تروریستی را تدارک می بینند.
سرویس اطلاعاتی آلبانی، گزارش میکند: تروریسم جهت جمع آوری اطلاعات و اقدامات تروریستی همچنین می تواند نقاب دیپلماتیک داشته باشد.
به همین دلیل، در آذر۱۳۹۷، کشور ما سفیر رژیم ایران در تیرانا، غلامحسین محمدنیا، و دیپلمات این سفارتخانه، مصطفی رودکی را اخراج کرد. آنها مظنون به عضویت در شبکه ای هستند که به سفارت آمریکا در بغداد حمله کرد. اما این واقعیت هم وجود دارد که کشور ما مورد تهدید آخوندهاست زیرا به حدود ۳هزارتن از مجاهدین پناه داده است.
در سال ۱۳۹۸، کشور ما محمد علی ارض پیما نعمتی، مشاور سفارت رژیم ایران در تیرانا، و احمد حسینی الست، وابسته فرهنگی را که گفته می شود در تماس مستقیم با فرمانده سابق سپاه قدس، قاسم سلیمانی بودند اخراج کرد. وی در دیماه سال ۱۳۹۸ توسط ایالات متحده کشته شد.
در عین حال الست نیز در بنیاد فرهنگی شیرازی فعالیت داشت. به گفته سرویس های اطلاعاتی، استفاده از سازمان های فرهنگی - اجتماعی سپر دیگری برای فعالیت های جاسوسی است.
همچنین در سال ۱۳۹۸، اداره ضد تروریسم آلبانی یک سلول تروریستی رژیم ایران را کشف کرد که قصد داشت در جشن نوروز علیه مجاهدینحملات تروریستی انجام دهد.
از سوی دیگر، آنچه آلبانی را به خطر می اندازد این واقعیت است که کشور ما همچنان یک کشور ترانزیت برای عبور مسافران و مهاجران غیرقانونی است که می خواهند به اروپا بروند و از اسناد جعلی استفاده می کنند.