آمار جانگداز قربانیان کرونا در ۳۱۲ شهر از ۳۹۰۰۰ نفر گذشت

برغم دروغهای روحانی کمیته اپیدمیولوژی وزارت بهداشت اعلام کرد روند صعودی کرونا در ۱۵ استان مشاهده می‌شود

عضو کمیته پیشگیری از کرونا گفت تقسیم‌بندی مناطق سفید، زرد و قرمز مبنای علمی ندارد و فقط بازی با کلمات است

آقای رئیس‌جمهور درباره رنگ‌بندی شهرها و مناطق کشور دچار خوش‌‌خیالی کاذب شده است

˜خانم رجوی رفتار ضد انسانی با زنان ستمزده زندانی مبتلا به کرونا در زندان رژیم در اهواز را به شدت محکوم کرد و از خانم باشله کمیسرعالی حقوق بشر ملل متحد خواست برای نجات جان زنان زندانی از چنگ قضاییه آخوندها اقدام کند

˜در بحبوحة کرونا مجلس رژیم لایحه تغییر واحد پول از ریال به تومان و حذف ۴ صفر از واحد پول را به تصویب رساند

˜رئیس جمهور برگزیده مقاومت: این اقدام ناگزیر، در پی سقوط آسانسوری ارزش ریال مهمترین علامت و اذعان رسمی به ورشکستگی و کمرشکن شدن اقتصاد نظام ولایت است

سازمان مجاهدین خلق ایران بعد از ظهر امروز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانگداز جانباختگان فاجعه کرونا در ۳۱۲ شهر ایران از ۳۹۰۰۰ نفر گذشت. شمار قربانیان در آذربایجان غربی به ۱۲۰۰ نفر، در البرز به ۱۵۲۰ نفر، در تهران به ۶۴۷۰ نفر، در چهارمحال و بختیاری به ۳۱۲ نفر، در خوزستان به ۱۹۷۰ نفر، در کرمانشاه به ۹۶۰ نفر، در لرستان به ۹۲۵ نفر، در هرمزگان به ۱۵۲ نفر و در همدان به ۹۷۰ نفر رسیده است. آمار سایر استانها به این ارقام افزوده میشود.

در بیمارستان سینا در تهران تجهیزات ضروری برای پزشکان و پرستاران به حداقل رسیده است. کنترل بیمارستان در دست مزدوران موسوم به عقیدتی و سیاسی است و هر کس اعتراض کند اخراج می‌شود. اگر کسی فیلم بگیرد، مورد بازجویی و سؤال و جواب قرار میگیرد و تلفنش ضبط میشود.

در حالیکه قرار است نمایش جمعه از این هفته در ۱۵۷ شهر برگزار شود (ایرنا ۱۴ اردیبهشت) کمیته اپیدمیولوژی وزارت بهداشت برغم دروغهای آخوند روحانی اعلام کرد:«روند صعودی یا شروع پیک در ۱۵ استان (قم، لرستان، ایلام، گیلان، گلستان، خراسان رضوی، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، هرمزگان، کرمان، یزد، اصفهان، زنجان، چهارمحال و بختیاری و کرمانشاه) مشاهده می‌شود»(ایسنا ۱۵ اردیبهشت).

دکتر محبوب‌فر عضو کمیته پیشگیری از کرونا گفت: “تقسیم‌بندی جغرافیای کشور به مناطق سفید، زرد و قرمز برای مبارزه با کرونا با توجه به شیوع گسترده این ویروس مرموز در کل کشور مبنای علمی ندارد و فقط بازی با کلمات است...آقای رئیس‌جمهور درباره رنگ‌بندی شهرها و مناطق کشور از لحاظ شیوع ویروس کرونا گویا دچار خوش‌‌خیالی کاذب شده است، چرا که هیچ نقطه‌ای از کشور به عنوان منطقه سفید عاری از ویروس کرونا وجود ندارد (وطن امروز ۱۵ اردیبهشت).

در گیلان نقی پور سخنگوی دانشگاه علوم‌پزشکی خاطرنشان کرد: «۲ شهرستان ورودی این استان یعنی آستارا و رودسر وضعیت قرمز دارند، به همین دلیل از مردم می‌خواهیم تا از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند» (سایت تابناک ۱۵ اردیبهشت).

در خوزستان نجاتی سخنگوی ستاد کرونا گفت:«با توجه به آمار بالای مبتلایان کرونا در چند شهر استان بویژه اهواز اگر ظرف ۳ روز آینده ...همچنان آمار بالا باشد شهر مربوطه قرنطینه خواهد شد» (سایت استانداری خوزستان ۱۴ اردیبهشت).

در یک گزارش تکان دهنده از زندان سپیدار اهواز، دهها زن زندانی به کرونا مبتلا شده اند اما از دسترسی به امکانات و رسیدگیهای پزشکی محروم هستند و اغلب قرنطینه هم نشده اند. خانم رجوی این رفتار ضد انسانی با زنان ستمزده زندانی را به شدت محکوم کرد و از خانم باشله کمیسرعالی حقوق بشر ملل متحد خواست برای نجات جان زنان زندانی از چنگ قضاییه آخوندها اقدام کند.

از سوی دیگر مجلس رژیم در بحبوحة کرونا لایحه تغییر واحد پول از ریال به تومان و حذف ۴ صفر از واحد پول را به تصویب رساند.

رئیس جمهور برگزیده مقاومت این اقدام ناگزیر در پی سقوط آسانسوری ارزش ریال را مهمترین علامت و اذعان رسمی به ورشکستگی و کمرشکن شدن اقتصاد نظام ولایت توصیف کرد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۴ می ۲۰۲۰)