آمار جانگداز قربانیان کرونا در ۳۰۹ شهر از ۳۸۰۰۰ نفر گذشت

 
اذعان کارگزاران رژیم به سیر صعودی شمار مبتلایان

در تهران، فارس، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران و خوزستان
 تلویزیون رژیم شبکه خوزستان: در استان خوزستان تعداد موارد مثبت بسیار بالا رفته و در اهواز سر به فلک کشیده است

سازمان مجاهدین خلق ایران بعد از ظهر امروز، جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ اعلام کرد آمار جانگداز جانباختگان فاجعه کرونا در ۳۰۹ شهر ایران از ۳۸ هزار نفر گذشت. شمار قربانیان در آذربایجان غربی به ۱۱۷۰ نفر، در البرز به ۱۲۵۰ نفر، در ایلام به ۲۷۰ نفر، در بوشهر به ۴۲۰ نفر، در تهران به ۶۴۰۰ نفر، در خراسان جنوبی به ۱۲۲ نفر، در سیستان و بلوچستان به ۹۹۰ نفر، در قم به ۳۱۹۰ نفر، در گیلان به ۲۶۳۰ نفر و در مازندران به ۲۳۶۰ نفر رسیده است. آمار سایر استانها به این ارقام افزوده میشود.
برغم دروغهای روحانی، شب گذشته ظفر قندی رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: «قطعاً آماری که اعلام می شود با آن چیزی که به صورت واقع اتفاق می‌افتد تفاوت دارد...بسیاری از افراد علامت ندارند و تست آزمایشگاهی از این افراد انجام نمی‌شود.حدود ۴۰ درصد از تست های آزمایشگاهی منفی کاذب هستند» (خبرگزاری مهر ۱۱ اردیبهشت).
سخنگوی وزارت بهداشت رژیم امروز گفت: «در ۵ تا ۷ استان مهمانپذیر ایران شاهد افزایش آمار ابتلا به ویروس کرونا بودیم و استان های تهران، فارس، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و چند استان دیگر روند صعودی آمار ابتلا به ویروس کرونا را در روزهای اخیر گزارش دادند».
در خراسان جنوبی مهدیزاده معاون دانشگاه پزشکی بیرجند سه روز پیش از «روند صعودی آمار ابتلا به کرونا» خبر داد (خبرگزاری حکومتی مهر ۹ اردیبهشت).
در مازندران طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی تعداد بیماران کرونایی «روند افزایشی به خود گرفت و تعداد بیماران جدید بستری از آمار ترخیصی‌ها پیش افتاده است» (خبرگزاری رسمی رژیم ۱۲ اردیبهشت).
در بوشهر کشمیری دبیر ستاد کرونا گفت: «‏افزایش ‏تعداد بیماران بستری نگران‌کننده است» (‏باشگاه خبرنگاران سپاه پاسداران ۱۲ اردیبهشت).
در آبادان سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی«از افزایش چشمگیر آمار ابتلا در جنوب غرب خوزستان خبر داد» (خبرگزاری سپاه پاسداران ۱۲ اردیبهشت).
در خوزستان شب گذشته تلویزیون رژیم گزارش کرد: «در استان خوزستان تعداد موارد مثبت بسیار بالا رفته در اهواز سر به فلک کشیده است... دزفول و شوشتر هم آمار بسیار بالایی داشت... ما الآن داریم گوی سبقت را از همه می‌گیریم... خطر در کمین است آمار بالاست بیمارستان رازی دیگر ظرفیتش پر شده است ». همچنین مشکورنیا رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز به صراحت گفت: «در حال حاضر تقریباً منطقه‌یی وجود ندارد در اهواز که بشود اسمش را منطقه سفید گذاشت تمام مناطق اهواز درگیر هستند».
۹ استان تهران، فارس، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، بوشهر، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران و خوزستان که کارگزاران رژیم به افزایش روند مبتلایان در آنجا اذعان میکنند، بیش از ۴۳ میلیون نفر (۵۲ درصد) از جمعیت ایران را در بر میگیرد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ (اول می ۲۰۲۰)