روزنامه ایتالیایی لاوریتا: مقاومت ایران دروغهای روحانی را افشا میکند، هیچ کشوری بیشتر از ما قربانی نداشته است.

روحانی صحبت از ۲۳۷۸ جانباخته میکند ولی مخالفین صحبت از ۱۲ هزار درگذشته و ۱۰۰ هزار مبتلا میکنند.

ایران مقام اول در آمار جانباختگان و مبتلایان به ویروس کرونا در جهان را کسب کرده است، در واقع قبل از امریکا، چین و ایتالیا این جمهوری اسلامی ایران است با ۱۲ هزار قربانی (دقیقا تا شب گذشته ۱۱.۹۰۰ نفر) و تقریبا ۱۰۰ هزار نفر مبتلا در ۲۲۴ شهر، ولی هیچکس حرفی از آن نمی زند زیرا داخل کشور در قرنطینه می باشد. هیچکس نه میتواند خارج شود و نه داخل (حتی ۷ نفر دیپلماتهای ایتالیایی که مبتلا به کرونا هستند و در سفارت ایتالیا در تهران می باشند). واین به این خاطر است که رژیم ایران در تلاش به سکوت و یا مینیمیزه کردن اپیدمی است. ارقام رسمی اعلان شده صحبت از ۲۳۷۸ جانباخته و تعداد مبتلایان در ۲۴ ساعته گذشته ۲۳۷۸ نفر میکند. تعداد مبتلایان کل بسیار بیشتر از ۳۲۳۲۲ نفری می باشد که رژیم اعلان میکند و همانطور که گفتم حدود ۱۰۰ هزار نفر است. این ارقام غیر رسمی توسط مقاومت ایران کنترل و افشا شده است که در بیمارستانها، دفاتر، در دانشگاهها، در مراکز کار و در استانها حضور دارند. به بعضی از ارقام ذکر شده اشاره میکنیم: بعد از تهران با ۱۶۵۰ جانباخته، استان خراسان رضوی با ۹۸۰، اصفهان با ۱۳۶۰، کرمانشاه با ۲۸۰، خوزستان در جنوب ایران با ۵۰۰، یزد ۲۳۰، همدان ۲۴۰، زنجان ۱۵۰، سیستان و بلوچستان در مرز پاکستان ۷۰ نفر، خراسان شمالی در مرز افغانستان ۵۹ نفر می باشد.
حسن روحانی رئیس جمهور به خوشبینی خودش ادامه می دهد و با مینیمیزه کردن وخامت این اپیدمی، کمکهای اهدایی امریکا را پس میزند، اگر چه به دلایل پروپاگاندا امریکا را متهم میکند که با اعمال تحریمها بر علیه مردم ایران می باشد. نه تنها کمکهای امریکا را پس می زند بلکه پزشکان بدون مرز فرانسوی را که یک ارگان حقوق بشری است را هم از کشور اخراج میکند. درعوض کمکهای دریافتی و ماسک از چین و روسیه را قبول میکند. در اکثر بیمارستانهای کشور وضعیت پزشکان، پرستاران و امکانات درمانی بسیار وخیم است.
همچنین خبرنگاران اجازه ورود به کشور را ندارند به این خاطر رژیم ملاها هر چه را که بخواهد اعلان میکند و هیچکس (حتی سازمان بهداشت جهانی) قادر به کنترل واقعیتی که اتفاق می افتد نیست. منابع قابل اتکاتر همچنان رزمندگان مقاومت – مخالفین رژیم- می باشند که توانسته اند از طریق امکانات اینترنت (اگر چه هم تحت کنترل می باشد) اخبار اپیدمی را منتقل کنند.
رژیم با تمرکز روی سپاه پاسداران و نیروی پلیس با سرکوب شدید ظاهرا خود را برای برخورد با مخالفتهای مردمی و تظاهرات دانشجویی و کارگری آماده میکند.
در یک فراخوان بین المللی که توسط عفو بین الملل برای نجات جان احمدرضا جلالی صادر شد رژیم هیچ جوابی نداد. جلالی استاد دانشگاه نوارا در استان پیومونته (ایتالیا) بود که برای سمینار دانشگاهی به ایران رفته و در آنجا به اتهام جاسوسی زندانی و محکوم به اعدام شد. او اکنون در زندان آلوده به ویروس کرونا بسر میبرد و اینگونه رژیم میخواهد او را به مرگ بفرستد.

خانم مریم رجوی رهبر مقاومت ایران اعلان کرد که این است عدالت در رژیم خامنه ای و روحانی.
روزنامه ایتالیایی لاوریتا ۲۸ مارس ۲۰۲۰