استمرار پروازهای ماهان ایران متعلق به سپاه پاسداران به چین


روز پنجشنبه وزارت خارجه رژیم اعلام کرد قرار است اولین محموله کمک چین برای مقابله با ویروس کرونا روز جمعه ۹ اسفند با هواپیمای ماهان وارد ‌شود.

در همین روز هواپیمایی ماهان وابسته به سپاه پاسداران از شانگهای به تهران پرواز داشت.

پروازهای ماهان ایر متعلق سپاه پاسداران در حالی ادامه دارد، که اکثر کشورهای جهان ارتباط هوایی و زمینی خود را با چین قطع کرده‌اند، اما حکومت آخوندی که در انزوای بین المللی و محاصره بحرانها به حفظ ارتباط با چین نیاز داد، به پروازهای خود هم‌چنان ادامه داده و شمار پروازهای آن از ۱۱ بهمن تاکنون به حدود ۶۰ پرواز رسیده است.
پروازهای ماهان وابسته به سپاه پاسداران نقش سپاه خامنه ای را دراین انتقال اپیدمی به ایران از ابتدای بروز این بیماری و پنهانکاری مجرمانه رژیم نشان می دهد.

افتضاح این موضوع به حدی بالاگرفت که رسانه های حکومتی نیز صدایشان در آمده است.
روزنامه حکومتی آرمان ۶اسفند ۹۸ نوشت:‌انگشت اتهام مردم برای شیوع کرونا به سمت شرکت‌‌های هواپیمایی داخلی نشانه رفته و با وجود همه انتقادها، هنوز پروازهای شرکت هواپیمایی ماهان به چین ادامه دارد. این در حالی است که کشورهای دیگر مرزهای خود را بر روی ایران بسته‌اند.

روزنامه مستقل رژیم نیز روز ۶اسفند نوشت: در نیمه اول بهمن، مقامات وزارت بهداشت از هواپیمایی ماهان درخواست کردند که این شرکت کلیه پروازها به چین را لغو نماید. پس از امتناع ماهان، انتظار می‌رفت وزارت بهداشت روی مسافران و محموله‌های وارداتی از چین، نظارت سخت‌گیرانه‌ای انجام دهد، اما ظاهرا مسئولان در این مرحله هم اهمال کردند و اوضاع وخیم‌تر شد.

کار به آنجا کشید که برایان هوک«نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا برای ایران» روز ۷اسفند۹۸ روی این اقدام جنایتکارانه رژیم آخوندی انگشت گذاشت و گفت: رژیم ایران حتی پروازهای هواپیمایی ماهان به مقصد چین را متوقف نکرد.

در شبکه‌های اجتماعی مردم با گذاشتن پیامهای خشم‌آلودی بر لزوم تحریم و محاکمه گردانندگان هواپیمایی ماهان متعلق به سپاه پاسداران تأکید کردند.