فضحیت و بلبشو در شعبده انتخاباتی خامنه‌ای


فضحیت تبلیغات نمایش انتخاباتی مجلس ارتجاع

تلویزیون رژیم: نامزدهای انتخابات این روزها در شهر بندرعباس برنامه ای ندارند جز آوردن خواننده یک پیامک هم از شیراز داشتیم گفتند در یکی از شهرستانهای شیراز یک نماینده هست که چندین ماه است دارد غذا و به هر حال میوه میدهد و حالا یکسری اطلاعات دادند که ۱۶۰۰ دست میکس و از این اتفاقات و گفتند کارناوال راه می اندازد یک نفر امریکایی می آید میگوید انتخابات نیست انتخابات شما اعتبار ندارد مشارکت اینگونه است ما مشارکت زیر ۵۰ درصد نداشتیم .... میگویند مثلا افراد را بصورت اتوبوسی مینی بوسی جابجا میکنند. در برخی از استانها شاهد بودیم که تیراندازی هوایی شده یا کارناوالهای تبلیغاتی یا حالا اتفاقاتی. تصاویرش که میآید خیلی عجیب غریب است بعضی ها هم آخه به درگیری می کشد البته نه درگیری مسلحانه زد.

روزنامه آفتاب یزد از باند مغلوب: در سال‌های گذشته در گوشه و کنار خبر می‌رسید که پولی پخش شده و یا سفره شام یا ناهاری پهن شده اما دیگر شاهد خوانندگی کاندیدا، گریه کردن به خاطر نداشتن یک ستاد آبرومند، تهدید سایر کاندیداها برای عدم انصراف و انصراف در صورت پول گرفتن، قلیان و چای رایگان، برگزاری مراسم کباب خوری، حضور در مراسم‌های عجیب، شادی و هلهله منحصر به فرد طرفداران و ... نبودیم.

روزنامه حکومتی آرمان: در برخی ستادهای انتخاباتی مشاهده شده که برخی نمایندگان یا کاندیداها کباب می‌دادند یا در برخی ستاد‌ها مراسم رقص و پایکوبی‌‌های مبتذل گذاشتند.
نمایندگان در این دوره‌ها شرکت‌های متعددی درست کردند وابستگان خود را در جاهای مختلف به بنگاه‌های دولتی و نیمه دولتی تحمیل کردند.

روزنامه رسالت آخوندی: عده‌ای در جریان اصولگرایی سعی دارند از هر طریق به مقاصد خود دست پیدا کنند.

جلودارزاده کاندیدای تأیید صلاحیت شده: فضای سرد انتخابات نتیجه عملکرد شورای نگهبان است. کسانی که پرونده فساد مالی دارند تأیید صلاحت شده‌اند.

روزنامه حکومتی اعتماد: ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه و حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران با ریش سفیدی و پا در میانی کوشیدند فعالان منتهی‌الیه راست را به پای میز وحدت بکشانند. اما به لیست مشترک نرسیدند.

روزنامه سپاه پاسداران: به دلیل اشتراک کم و پراکندگی آرا احتمال دو مرحله‌ای شدن انتخابات افزایش می‌یابد.
با تشتت آرایی که اکنون مشاهده می‌شود، تحقق «رأی سدید» و «مجلس قوی» با، اما و اگر‌های بسیاری مواجه است.

روزنامه حکومتی ابتکار: اصولگرایان در شرایطی که آن‫ها همه ابزارهای حمایتی را در دست دارند نتوانستند بر سر یک لیست مشترک در تهران به توافق برسند. تریبون‫داران این جریان حتی به هم‫جناحی‫های خود هم رحم نمی‫کنند. ‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

آخوند محمد یزدی، عضو شورای نگهبان ارتجاع: بعضیها در خصوص انتخابات و وظایف شورای نگهبان حرفهایی می‌زنند و ما را خسته می‌کنند.

آخوند ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع: مردم به نماینده‌ای رأی دهند که تعهد دهد روحانی را استیضاح کند.

اصغر جمالی یکی از کاندیداهای باند خامنه‌ای: در لیست انتخابات قولنامه‌ای امضا کردند که روحانی را استیضاح کنند که درنهایت به اعدام منجر خواهد شد اشد مجازات را برای آقای روحانی می‌خواهیم که اشد مجازات اعدام است.

پاسخ کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان ارتجاع به سؤال خبرنگار خبرگزاری فرانسه
خبرنگار: در ابتدای فرمایشات شما اشاره کردید که هیچ موقع نرخ مشارکت در ایران کمتر از ۵۰ درصد نبوده حال با توجه به شرایط اخیر این اتفاق بیفتد و مشارکت کمتر از ۵۰ درصد بشه چه پیش خواهد امد؟
کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان: میشیم تازه مثل کشور فرانسه که در برخی از انتخابات زیر ۵۰ درصد هم مشارکت داشتیم.

دلقک‌بازی رژیم برای نمایش استفاده از روشهای علمی نظرسنجی برای نمایش انتخابات، گریبان ولایت ارتجاع را گرفته و بادکنک دعاوی خامنه‌ای و روحانی در مورد مشارکت حداکثری را می ترکاند.
کانال تلگرامی شبکه خبر صداوسیمای رژیم بعد از سخنرانی خامنه‌ای در مورد انتخابات برای بازارگرمی، اقدام به یک نظرسنجی در مورد شرکت در انتخابات کرد و نتیجه کار بعداز شرکت بیش از ۱۳۰هزار نفر این شد که بیش از ۸۲درصد گزینه رای نخواهم داد را انتخاب کردند. اما این آمار به سرعت از فضای مجازی حذف شد.
عباس عبدی از باند مغلوب نظام هم می گوید، نظرسنجیها نشان می‌دهد تنها ۱۵درصد آنها در انتخابات شرکت می‌کنند و حدود ۷۵ درصد مردم خود را جزء هیچ‌کدام از گروههای اصولگرا و اصلاح‌طلب نمی‌دانند.
نظرسنجی مهندسی شده دیگری هم که به تازگی توسط موسسه حکومتی مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران منتشر شده نشان می‌دهد که از کل استان تهران ۲۴.۲ درصد تمایل به شرکت در انتخابات دارند.