فضیحت نمایش انتخاباتی رژیم و فلاکت باند مغلوب


یک نظرسنجی حکومتی نشان می‌دهد که ۷۶ درصد تهرانیها در نمایش انتخاباتی مجلس ارتجاع شرکت نخواهند کرد.

رسانه‌های حکومتی گزارش دادند: موسسه مطالعات و ‏تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران نتایج نظرسنجی‌ای را منتشر کرد که براساس ‏آن میزان مشارکت تهرانی‌ها در رأی‌گیری دوم اسفند ٢۴‌درصد برآورد شده است. ‏
در این نظرسنجی حکومتی هم‌چنین اعتراف می‌کند که در سطح کشور که بیش از ۸۰ درصد مردم از شرایط ناراضی هستند و این رقم در تهران به ۸۵ درصد می‌رسد.

بخشی از اعترافات و اعتراضات باند مفلوک مغلوب  به اصطلاح اصلاح طلب

مصطفی معین، وزیر سابق علوم از باند مغلوب: اصلاح‌طلبان و اصولگرایان پایگاه اجتماعی‌شان را از دست داده‌اند و در افکار عمومی تفاوت چندانی بین این دو جریان وجود ندارد. رقابت دو جریان سیاسی اصلاحات و اصولگرایان در شرایط کنونی به معنای واقعی وجود ندارد چرا که مردم در سال‫های اخیر از آنها ناامید شده‌اند. ‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

آخوند موسوی لاری، وزیر سابق کشور از باند مغلوب: ترکیب مجلس آینده از الان تا حد زیادی مشخص است و در بسیاری از حوزه‌ها تکلیف روشن است. و احتمالاً اقلیت محدودی از مجلس آینده را در اختیار خواهند داشت.

آخوند مجید انصاری از باند مغلوب: مجلس تک صدا پارلمان نیست، پادگان است!.

آخوند مجید انصاری از باند مغلوب: آیا با نیامدن مشکلات حل می‌شود یا این که ما قسمت ناتمام پازلی را با نیامدن و رأی ندادن تمام می‌کنیم که با حذف کاندیداها بخشی از آن را انجام دادند و به دست خودمان خانه خودمون و خانه همه ملت رو تحویل یک جریان محدود سیاسی می‌دهیم تا چهار سال برای ما تصمیم بگیرند و مجلسی تک صد تشکیل شود آیا مجلس تک‌صدا مجلس است. به نظر من مجلس تک صد پارلمان نیست، پادگان است.

علی مطهری، نماینده رد صلاحیت شده مجلس رژیم خطاب به آخوند جنتی: ای کاش جناب عالی بهره ای از آن آزاداندیشی برده بودید... این کارها بیشتر به نظام ضربه می‌زند. وقتی نمی توانند کسی را در میدان رقابت انتخابات شکست دهند، اساسا اجازه ورود به میدان را به او نمی دهند.

روزنامه حکومتی ابتکار: اصلاحات شاید فکرش را نمی‌کرد که اینگونه اکثر نامزدهای خود را در پشت دیوار محکم شورای نگهبان جا بگذارد.

از سوی دیگر تشتت در باند غالب نیز تشدید شده است. پاسدار حسین شریعتمداری پس از اعلام لیستهای متعدد در باند غالب هشدار داد که با تعدد لیستها، حزب‌الله سردرگم می‌شود.