آغاز تبلیغات نمایش انتخاباتی رژیم در اوج بحران درونی

 

ستاد انتخابات وزارت کشور رژیم اعلام کرد تبلیغات نمایش انتخاباتی مجلس رژیم از روز پنجشنبه آغاز می‌شود و این در حالیست که بحران در درون رژیم بر سر این موضوع هر روز اوج تازه‌ای می‌گیرد.

کسادی و تحریم نمایش انتخاباتی اسفند به حدی است که باندهای سپرده درون رژیم ازتحریم حرف می زنند. به یک رسانه‌های حکومتی، در جریان نمایشهای حکومتی ۲۲ بهمن، در برخی نقاط پلاکاردهایی با مضمون نه به شرکت در انتخابات مشاهده شده است.
یک روزنامه حکومتی از باند روحانی نوشت: روز سه‌شنبه در برخی راهپیمایی‌ها دیدیم که تابلوی نه به انتخابات بالا رفت که این خطرناک است... اتفاقی که روحانی آن را برای آینده کشور خطرناک می‌داند و می‌گوید در رژیم سابق چون انتخابات به معنای حق آزاد مردم وجود نداشت شکافی بین حاکمیت و مردم رخ داد که منجر به انقلاب شد.
کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان ارتجاع در مورد طرح تحریم شرکت در انتخابات گفت: گروههایی که در واقع متعلق به نظام باشند از این صحبتها نخواهند کرد.

آخوند جنتی، دبیر شورای نگهبان رژیم نیز درباره بحران ناشی از حذف فله‌ای کاندیداها با نگرانی گفت: برخلاف اظهارات نادرست، در انتخابات آتی نمایندگان همه جناحها حضور دارند و داوطلبان باید از دلسرد کردن مردم و سیاه‌نمایی و شعارهای فریبنده خودداری کنند.
در همین حال، اسحاق جهانگیری معاون اول آخوند روحانی گفت: (نظام) ما در شرایط ویژه‌ای قرار دارد... همه ما باید در انتخابات شرکت کنیم.
از سوی دیگر، عباس عبدی از مهره‌های باند مغلوب هشدار داد: این برنامه‌ای که به نام انتخابات در حال رقم خوردن است درواقع یک نوع تسویه حساب با نیروهای قبلی است و نتایجی عجیب‌تر از آنچه احمدی‌نژاد انجام داد را تجربه خواهیم کرد.
روزنامه حکومتی مستقل نیز با نگرانی از تحریم نمایش انتخابات رژیم نوشت: اعتراض‌های آبان ۹۸ و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری اوکراین و واکنش‌های نابخردانه پس از آن باعث شد تا بسیاری از مردم نا‌امیدتر از گذشته شوند و به این باور برسد که احتمال تغییر توسط صندوق رای، احتمالی بسیار دور از دسترس است... شمار زیادی از مردم... به مایوس‌ترین نقطه ممکن از انقلاب رسیده‌اند.
روزنامه حکومتی جهان صنعت نوشت: ‌رد صلاحیت‌های گسترده در راستای منافع ملی و امنیت ملی کشور ارزیابی نمی‌شود. با اتفاقی که افتاده است احتمال اینکه مشارکت مردم کاهش پیدا کند زیاد است.

روزنامه حکومتی ابتکار نوشت: کشور در شرایط ویژه‌ای قرار گرفته.... و فضای اجتماعی این روزها بیش از گذشته لحنی از عصبانیت به خود گرفته است.
رسانه‌های حکومتی درباره فضیحتهای دیگر این نمایش انتخاباتی نوشتند: این روزها عده‌ای از داوطلبان نمایندگی مجلس از استان اردبیل بشدت مشغول دادن ناهار و شام و توزیع اقلام از قبیل گوشت، مرغ، برنج، ماکارونی، آجیل، رب گوجه‌فرنگی و… بین مردم برخی روستاها و مناطق محروم شهرها و دادن هدایا و سکه به برخی افراد بانفوذ و بعضی اعضای اصناف مختلف و شرکت‌های تعاونی هستند.