اداره پلیس ضد تروریسم و پلیس ایالتی درآلبانی به طور نامحدود در آماده باش قرار گرفته است

 

تلویزیون تاپ چنل –آلبانی: ضد ترور در آماده باش نامحدود۲۱ ژانویه ۲۰۲۰-اول بهمن۹۸

در پی کشتن قاسم سلیمانی توسط آمریکا
اداره پلیس ضد تروریسم و پلیس ایالتی درآلبانی
به طور نامحدود در آماده باش قرار گرفته است

دو دیپلمات ایرانی اخراجی
محمد ارض پیما نعمتی وآخوند احمد حسینی
تهدیدی جدی برای آلبانی محسوب می شدند
این افراد در تماس مستقیم قاسم سلیمانی
که توسط ایالات متحده کشته شد قرار داشتند

مقامات ضد ترور یک مزدور افشا شده را اخراج می‌کنند.وی تا زمان تکمیل مراحل اخراج در یک مرکز بسته نگهداری می شود.

از تاریخ ۳ ژانویه، به دلیل افزایش هوشیاری در پی کشتن قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس توسط آمریکا، اداره پلیس ضد تروریسم پلیس ایالتی در آلبانی به طور نامحدودی در آماده باش قرار گرفته است.
تاپ چنل مطلع شده است که تمام اتباع بیگانه از کشور های اصلی خود در معرض مصاحبه ویژه و اسکن اثر انگشت هستند و سپس این اطلاعات را در زمانی واقعی با آژانس های بین المللی کشورهای شریک به اشتراک می گذارند.
همچنین باید همه مهاجران غیرقانونی که سعی در ورود به آلبانی دارند، مورد مراقبت قرار گیرند. یک منبع به تاپ چنل گفته است مقامات ضد ترور آماده می شوند تا یک مزدور رژیم ایران به نام احسان بیدی را اخراج کنند. گفته می شود که از دادن اجازه اقامت به مزدور افشا شده خودداری شده است و هم اکنون تا زمان تکمیل مراحل اخراج، در مرکز بسته کارچ نگهداری می شود
در همین حال، مقامات، با دادن جواز اقامت به یک شخص عراقی بنام ثامر علی راضی زیداوی که اصالتاً اهل عراق است، مخالفت کرده اند . اما گفته می شود پس از هشدارهای شرکای ضد تروریسم آلبانی مبنی بر مشکوک بودن وی، توسط شبکه ضد ترور گرفتار شده است. این فرد مشکوک ۴۴ ساله نسبت به حکم اخراج دادگاه درخواست تجدید نظر کرده و دادگاه او در اوایل فوریه آغاز می شود.
به دو دیپلمات ایرانی دیگر دستور داده شده است که طی ۷۲ ساعت آلبانی را ترک کنند زیرا تهدیدی جدی برای آلبانی محسوب می شوند آنها محمد ارض پیما نعمتی، مشاور سفارت ایران در تیرانا و آخوند سید احمد حسینی، وابسته فرهنگی(اطلاعاتی) رژیم ایران در آلبانی هستند، نفر دوم در بنیاد شیراز که در آلبانی فعالیت می کند، بسیار فعال است و پشتیبانی ویژه ای از طرف رژیم ایران داشته است . منابع بسیار محرمانه به تاپ چنل گفتند که این افراد در تماس مستقیم با فرمانده کل سابق نیروهای قدس، قاسم سلیمانی که توسط ایالات متحده کشته شد، قرار داشته اند. سرویس های اطلاعاتی و امنیتی آلبانی در همکاری با کشورهای هم پیمان، شواهدی از دانسته های خود درباره طرح سری منهدم کردن سفارت ایالات متحده در بغداد در حمله سازماندهی شده توسط سلیمانی ارائه داده اند که به نظر می رسد صحت این نگرانی را که منجر به قتل سلیمانی شد تایید می کند.

در باره سوابق مزدوری که به گفته تاپ چنل برای طی مراحل اخراج دریک مرکز بسته نگهداری میشود، یادآوری میکنیم:
 
وارد کردن مزدور زیر عنوان پناهنده از سوی اطلاعات آخوندها به آلبانی برای اخلال در انتقال ساکنان لیبرتی
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت از این پیشتر «تهدید، شانتاژ، اخلال و کارشکنی عمدی اطلاعات آخوندها و مزدوران در انتقال مجاهدان لیبرتی» به کشورهای دیگر را فاش کرده است(اطلاعیه ۷مهر۹۲).
 همچنانکه خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت در روز ۲۸شهریور در مقر اروپایی ملل متحد اعلام کرد: «گزینه رژیم ایران، انتقال مجاهدین به کشورهای ثالث نیست. هدف، نابودی یا تسلیم آنهاست. این روزها سردمداران رژیم، این را به صراحت می‌گویند که مجاهدین باید از روی کره زمین پاکسازی شوند و (از) هر کشوری که آنها را بپذیرد».
کیهان خامنه ای در همین خصوص در روز ۳۰شهریور اعلام کرد: «جمهوری اسلامی ایران هرگز به هیچ کشوری اجازه نمی‌دهد این گروهک تروریستی را در خاک خود مستقر کند و در صورت چنین اقدامی باید منتظر عواقب سیاسی و اقتصادی و احیانا امنیتی آن نیز باشد». قبل از آن نیز مقامات و رسانه های رژیم آخوندی، دولت آلبانی را تهدید کرده بودند که «کشورهای بالکان در آینده شاهد بمب‌گذاریها و خرابکاریهای سودمند برای آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهند بود» (شبکه خبر رژیم-۲۷ اردیبهشت۹۲).
در ادامه همین تهدیدها، اطلاعات منفور آخوندی برای وارد کردن مزدورانش به آلبانی، به عنوان پناهنده در پوش لو رفته «اعضای سابق مجاهدین» تلاش می کند. هدف مقدم گشتاپوی دینی، خرابکاری در پروسه انتقال مجاهدین به این کشور با جاسوسی و انواع پرونده سازیها و لجن پراکنی است.
یکی از همین مزدوران به نام احسان بیدی در روز ۲۴مهر۹۲ زیر عنوان پناهنده و «عضو سابق مجاهدین» با یک پاسپورت ایرانی صادر شده از سوی وزارت اطلاعات به آلبانی وارد شده است. این پاسپورت که به شماره ۱۶۳۵۹۰۷۲ صادره در ۸بهمن۱۳۹۱ و برای ۵سال معتبر است به روشنی نشان می دهد که پناهندگی در مورد این شخص از اساس موضوعیت ندارد.
نمایندگان و مشاوران حقوقی مجاهدین در لیبرتی اعتراض خود به این موضوع را در روز ۲۹مهر با نمایندگان کمیساریای عالی پناهندگان در میان گذاشتند. نماینده ساکنان در خارج از عراق نیز در نامه ۵ آبان ۹۲ (۲۷ اکتبر۲۰۱۳) موضوع را با ذکر سوابق و ارتباطات مزدور مزبور با اطلاعات آخوندها، به مقامهای کمیساریا در ژنو اطلاع داد.
بیدی که برخی از افراد فامیل او به خاطر هوادارای از مجاهدین اعدام شده بودند در سال۱۳۸۱ به عراق و به اشرف رفت. مادر و برادرش در سالهای ۸۲ و ۸۳ از ایران به اشرف رفته و چندین روز با او به سر بردند و او را به ماندن در اشرف تشویق کردند. وی قبل از خروج از ایران دو بار به خاطر جرایم عادی دستگیر شده بود و تلاش می کرد اعتماد مجاهدین را جلب کند. اما بعد از حملات ۶ و ۷مرداد ۱۳۸۸ و ۱۹فروردین۱۳۹۰ دوام نیاورد و پس از انتقال به لیبرتی، در نخستین فرصت در ۳۱فروردین۹۱ خود را به نیروهای عراقی تسلیم کرد و به هتل مهاجر بغداد که توسط مأموران وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس کنترل می‌شود، رفت. او سپس در ارتباط با مأموران رژیم در سناریوها و نمایشاتی که سفارت آخوندها علیه ساکنان اشرف و لیبرتی ترتیب می‌دادند به خدمت گرفته شد. در همان زمان، مزدوران اطلاعات خبر رفتن این مزدور به هتل مهاجر را با بلندگو و پلاکارد در اطراف اشرف اعلام می‌کردند.
در روز ۹ اردیبهشت۹۱ یکی از شعبه های اطلاعات آخوندها (با نام بنیاد سحر) که پس از تحویل حفاظت اشرف به نیروهای عراقی برای سرکوب مجاهدان اشرف دایر شد، نوشت: «احسان بیدی اولین نفری بود که دقیقاً از محل اردوگاه موقت پناهندگی لیبرتی فرار کرد و خود را به نیروی پلیس عراق رساند».
گشتاپوی آخوندی با همان فرهنگ و ادبیات شناخته شده «سربازان بدنام» به نقل از بیدی افزود: «من به خوبی می‌دانستم که سران فرقه فقط از ریختن خون من و دوستان من به اهداف شوم خود می‌رسند و هیچ ارزشی برای جان انسانها قائل نیستند... تنها آرزویم این است که روزی سران فرقه به خاطر جنایتهایی که در حق جوانان ایران مرتکب شده اند، محاکمه شوند و دوستان دیگرم که خواهان آزادی هستند از این فرقه نجات پیدا کنند». شعبه اطلاعات آخوندی همچنین در روز ۳۰ اردیبهشت۹۱ خبرداد: «تعدادی از خانواده های جدیدالورود که قصد عزیمت به شهرک آزادی در مجاورت پادگان فرقه یی اشرف را داشتند با چند نفری از جداشدگان اخیر فرقه رجوی در هتلی در بغداد دیدار نمودند... آقایان احسان بیدی و قربانعلی حسین نژاد و تعدادی دیگر که مایل به ذکر نام و نشان دادن تصویر خود نبودند با خانواده ها به گفتگو نشستند...» بیدی در هتل اطلاعات در بغداد، علاوه بر قربانعلی حسین نژاد با مزدور دیگری به نام سعید ناصری در ارتباط بود که بعد از حمله ۶ و ۷مرداد با لباس عراقی به نزد ۳۶گروگان می رفت تا از آنها بازجویی و کسب اطلاعات کند.
اطلاعات آخوندها در یک روایت مجعول و ابلهانه دیگر، در سایتهای تابعه به نقل از همین مزدور ادعا کرد: «چند سال پیش از طرف سازمان به خانواده من مراجعه شده و عنوان نموده اند که جهت اعزام من به خارج ازعراق و گرفتن وکیل برای من نیاز به پنجاه میلیون تومان است که خانواده من می بایست آن را پرداخت کنند و در صورت عدم پرداخت این پول، وکیلی برای پیگیری کارم نخواهم داشت و به خارج از عراق منتقل نخواهم شد و بلاتکلیف خواهم ماند... خوشبختانه خانواده ام هوشیار بودند و تن به خواسته رذیلانه این فرقه مخرب ندادند».
مزدور بیدی در اواسط سال۹۱ به ترکیه و از آنجا با یک پاسپورت جعلی به مصر رفت. اما مقامات مصری که به او مشکوک شده بودند او را دستگیر کردند. وی در زندان مصر هم در ارتباط با نمایندگی رژیم در این کشور قرار داشت و حاج ناصر سردژخیم اطلاعات در سفارت رژیم در بغداد از طریق نمایندگی رژیم در مصر برای او پول می فرستاد. اطلاعات آخوندی سپس تلاش کرد از طریق ایادی و مزدورانش بیدی را به اتریش، فنلاند یا دانمارک بفرستد اما ارگانهای ذیربط در این کشورها به‌رغم توافق اولیه، حاضر به قبول مزدور لو رفته نشدند و او به عراق برگشت داده شد. وی پس از بازگشت به عراق مدتی ناپیدا بود و چندی بعد با پاسپورت ایرانی که وزارت اطلاعات برایش تهیه کرده بود، مجددا به ترکیه و از ترکیه به رومانی و بعد به آلبانی منتقل شد.
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورا، توجه دولت آلبانی و کمیساریای عالی پناهندگان را به تحرکات رژیم آخوندها در آلبانی جلب می‌کند و خواستار اخراج این مزدور از آلبانی است. کپی پاسپورت ایرانی این مزدور ضمیمه است.
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم با یادآوری اطلاعیه ۲۱مهر۹۲ درباره قالب کردن مأموران و مزدوران اطلاعات ملایان به عنوان پناهنده، بار دیگر از دولتهای اروپایی و کمیساریای عالی پناهندگان ملل متحد می‌خواهد از سوء استفاده مأموران فاشیسم دینی از عنوان و امکانات پناهندگی سیاسی ممانعت کنند. شایان یادآوری است که در آوریل۱۹۹۷ به دنبال حکم دادگاه میکونوس که ولی فقیه، رئیس جمهور، وزیر خارجه و وزیر اطلاعات رژیم را مسئول ترور مخالفان شناخت، اتحادیه اروپا در مصوبه خود، اخراج عوامل اطلاعات رژیم ایران از کشورهای عضو را خواستار شد.

شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضدتروریسم
۱۱ آذر ۹۲ (۲ دسامبر ۲۰۱۳)

کمیسیون‌‌‌‌‌امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت در اطلاعیه ۱۱ آذر ۹۲ (۲ دسامبر ۲۰۱۳) تحت عنوان «وارد کردن مزدور زیر عنوان پناهنده از سوی اطلاعات آخوندها به آلبانی»، اعلام کرده بود: اطلاعات منفور آخوندی برای وارد کردن مزدورانش به آلبانی، به عنوان پناهنده در پوش لو رفته «اعضای سابق مجاهدین» تلاش می کند.
یکی از این مزدوران به نام احسان بیدی در روز ۲۴مهر۹۲ زیر عنوان پناهنده و «عضو سابق مجاهدین» با یک پاسپورت ایرانی صادر شده از سوی وزارت اطلاعات به آلبانی وارد شده است. این پاسپورت که به شماره ۱۶۳۵۹۰۷۲ صادره در ۸بهمن۱۳۹۱ و برای ۵سال معتبر است به روشنی نشان می دهد که پناهندگی در مورد این شخص از اساس موضوعیت ندارد. وی که در سال ۸۱ نزد مجاهدین آمده و در حملات ۶ و ۷ مرداد ۸۸ خود را به نیروهای عراقی تسلیم کرده بود از هتل مهاجر بغداد که زیر کنترل نیروی قدس به سرکردگی قاسم سلیمانی قرار داشت، برای مصرف علیه مجاهدین به آلبانی صادر شده بود.

در اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت ایران خاطرنشان شده بود که یک شعبه اطلاعات آخوندها (به نام بنیاد سحر) در ۳۰ اردیبهشت۹۱ خبرداد: «تعدادی از خانواده های جدیدالورود که قصد عزیمت به شهرک آزادی در مجاورت پادگان فرقه یی اشرف را داشتند با چند نفری از جداشدگان اخیر فرقه رجوی در هتلی در بغداد دیدار نمودند... آقایان احسان بیدی و قربانعلی حسین نژاد و تعدادی دیگر که مایل به ذکر نام و نشان دادن تصویر خود نبودند با خانواده ها به گفتگو نشستند...» مزدور بیدی همچنین با مزدور دیگری به نام سعید ناصری در ارتباط بود که بعد از حمله ۶ و ۷مرداد با لباس عراقی به نزد ۳۶گروگان می رفت تا از آنها بازجویی و کسب اطلاعات کند.