آلبانی دو دیپلومات تروریست دیگر رژیم آخوندی را اخراج کرد



طبق بیانیه وزارت خارجه آلبانی محمد علی ارض پیما نعمتی مشاور و احمد حسینی کاردار اطلاعاتی باید فورا آلبانی را ترک کنند

رسانه های آلبانی:دو دیپلومات رژیم ایران با قاسم سلیمانی در ارتباط بوده‌اند

بیانیه وزارت اروپا و امورخارجه آلبانی در مورد اخراج دو دیپلمات رژیم آخوندی
وزارت اروپا و امور خارجه امروز آلبانی تصمیم گرفت که نمایندگی های دیپلماتیک سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلبانی، محمدعلی ارض پیما نعمتی و سید احمد حسینی، بخاطر انجام فعالیتهایی که با استاتوی آنها و اصول کنوانسیون وین در مورد روابط دیپلماتیک مغایرت دارد بعنوان عناصر غیر مطلوب اعلام شوند.
از دو نماینده رژیم جمهوری اسلامی در ایران خواسته شد که خاک جمهوری آلبانی را فوراٌ ترک کنند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس: آلبانی دو دیپلمات ایرانی را اخراج کرد
تیرانا- آلبانی- وزارت خارجه آلبانی روز چهارشنبه دو دیپلمات ایرانی را بخاطر فعالیتهای «خارج از چهارچوب استاتوشان» اخراج کرد.
بیانیه وزارت خارجه گفت دو دیپلمات محمد علی ارض پیما نعمتی و سید احمد حسینی الست بعنوان افرادی نامطلوب اعلام شدند و از آنها خواست «فورا» آلبانی را ترک کنند.
آلبانی در دسامبر ۲۰۱۸ دو دیپلمات ایرانی را بخاطر «نقض استاتوشان» از طریق شرکت در فعالیتها غیرقانونی نامشخص که امنیت کشور را تهدید میکرد، اخراج کرد.
آلبانی محل استقرار حدود ۲۵۰۰ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق اپوزیسیون رژیم ایران است که از عراق به اینجا نقل مکان کرده اند.

تاپ چنل – تلویزیون آلبانی گزارش داد -وزیر ساکای اعلام کرد که از این دو نماینده رژیم ایران درسفارت آن خواسته شد خاک آلبانی را سریعا ترک کنند
این افراد روابط مستقیم با قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس رژیم ایران که توسط آمریکا کشته شد داشتند.
-سرویسهای اطلاعات مخفی آلبانی که توسط دوستان خارجی کمک شدند توانستند اطلاعاتی از طرح های آنها در حمله به سفارت آمریکا در بغداد را بدست آورند که بخشی از حمله طراحی شده توسط قاسم سلیمانی بود که دلایلی را که منجر به کشته شدن او شد تایید می کند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس تسنیم:بهانه میزبان مجاهدین برای اخراج دو دیپلمات نظام کشور آلبانی میزبان بزرگترین مقر مجاهدین خلق است
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس۲۵دی ۹۸ نوشت:
وزرات امور خارجه آلبانی دو دیپلمات ایرانی در این کشور را بخاطر آن چه که رعایت نکردن کنوانسیون روابط دیپلماتیک خواند، اخراج کرد.
معاون وزیر خارجه آلبانی روز چهارشنبه اعلام کرد وزیر امور خارجه این کشور دستور اخراج دو دیپلمات ایرانی از این کشور را صادر کرده است.
وزارت امور خارجه آلبانی ادعا کرده است که این دو دیپلمات ایرانی -که یکی از آنها وابسته فرهنگی و دیگری دبیر سوم سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلبانی است- به دلیل رعایت نکردن کنوانسیون روابط دیپلماتیک (کنوانسیون وین) از آلبانی اخراج شده‌اند.
دولت آلبانی سال گذشته اقدام به اخراج سفیر و یکی از دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران در این کشور کرده بود.
کشور آلبانی میزبان بزرگترین (محل استقرار) مجاهدین خلق است.

یاد اوری می کنیم که روز چهارشنبه شب ۱۹ دسامبر۲۰۱۹ برابر با ۲۸آذر۹۷آلبانی سفیر رژیم ‌آخوندی و رئیس ایستگاه وزارت اطلاعاتی به عنوان«عنصر نامطلوب» و تهدید تروریستی و امنیتی را اخراج کرد.
سازمان مجاهدین خلق ایران قبلاً اعلام کرده بود:غلامحسین محمدنیا سفیر رژیم در آلبانی مشخصاً برای انجام مأموریت علیه مجاهدین به آلبانی آمده و باید همراه سایر دیپلمات تروریستها و جاسوسان از آلبانی اخراج شود.
دیپلمات تروریست اخراجی دیگرمصطفی رودکی است که برای توطئه علیه مجاهدین به مقام دبیراول سفارت رژیم گماشته شده بود و توسط مقاومت ایران افشا شد.
همزمان با اخراج سفیر رژیم آخوندی از البانی، مایک پومپئو وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد که:این دو عامل رژیم ایران حملات تروریستی در آلبانی را برنامه ریزی میکردند و کشورهای اروپائی تنها امسال، سه توطئه رژیم ایران را خنثی کردند.
تاپ چنل کانال تلویزیون آلبانی روز چهارشنبه شب ۱۹ دسامبر ۲۸ آذر ماه در این باره گفت اخراج دو دیپلمات تروریست اطلاعاتی رژیم در آلبانی بخاطر درگیر بودن آنها در فعالیتهای تروریستی که امنیت این کشور را به خطر می اندازد اعلام شد.

متعاقباً بالکان وب گزارش کرد آلبانی سفیر رژیم ایران و یک مقام دیگر را «عنصر نامطلوب» اعلام کرد و آنها را اخراج میکند.
منابع وزارت اروپا و امور خارجه به بالکان وب گفتند که تصمیم آلبانی برای اخراج سفیر ایران و یک مقام دیگر به عنوان عنصر نامطلوب پس از مشورت با کشورهای متحد بدلیل فعالیت های آنها در آلبانی در نقض با استاتوی دیپلماتیک آنها اتخاذ شده است و ما بخاطر می آوریم که مجاهدین که در کشور ما هستند،‌ غلامحسین محمد نیا سفیر ایران در تیرانا را متهم به اینکه مامور سرویس های مخفی ایران است کرده بودند.

آسوشیتدپرس نیز گزارش کرد: آلبانی محل سکونت بیش از ۲۰۰۰ تن از اعضای گروه اپوزیسیون در تبعید مجاهدین خلق میباشد که از عراق به آنجا منتقل شده اند.

آلبانی در اکتبرگذشته اعلام کرد چند حمله طراحی شده توسط ماموران ایرانی علیه مخالفان رژیم ایران را خنثی کرده است.
به دنبال اخراج دو دیپلمات تروریست رژیم آخوندی به نام محمد علی ارض پیما و احمد حسینی از آلبانی، خبرگزاری رویترز روز ۲۵دی ۹۸گزارش کرد: آلبانی، که میزبان قرارگاه مجاهدین خلق ایران است، بیش از یکسال پس از بیرون انداختن سفیر رژیم ایران، دو دیپلمات دیگر این رژیم را از این کشوراخراج کرد.
کفیل وزیر خارجه البانی گنت ساکای گفت: «از دو نماینده رژیم جمهوری اسلامی خواسته شده بلادرنگ خاک جمهوری آلبانی را ترک کنند.»
در دسامبر ۲۰۱۸، آلبانی سفیر رژیم ایران و یک دیپلمات دیگر این رژیم را بخاطر «آسیب رساندن به امنیت ملی» این کشور اخراج کرد.
طی شش سال گذشته، البانی عضو ناتو، وهم پیمان آمریکا، میزبان قرارگاه اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران بوده که مخالفان حکومت مذهبی ایران هستند.
رسانه های آلبانی بشکل گسترده یی اظهارات ولی فقیه رژیم ایران علی خامنه ای که در همین ماه به آلبانی به عنوان «کشور کوچک و شریر اروپایی» اشاره کرده بود، منعکس کردند.

کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت ایران بارها در اطلاعیه های متعدد عملکرد نیروی تروریستی قدس و طرحهای تروریتسی قاسم سلیمانی علیه مجاهدین از جمله بمب گذاری را به بهانه دیدارهای خانوادگی یا تحت عنوان خبرنگار فاش کرده بود.
اخیرا خامنه ای آلبانی را بخاطر حضور مجاهدین تحت عنوان کشور کوچک خبیث و شریر در رابطه با قیام آبان به باد حمله گرفت.

خامنه‌ای با لجن پراکنی علیه مجاهدین در آلبانی و اشاره به دیدار ژنرال جیمز جونز از اشرف۳ دق دل خود در مورد قیام آبان را خالی کرد و گفت: چند روز قبل از قضایای آبانماه، این قضایای مربوط به بنزین و این حرفها، در یک کشور اروپایی، یک کشور کوچک اما شریر واقعاٌ خبیث در اروپا، یک عنصر آمریکایی با یک تعداد ایرانی مزدور، وطن فروش، جمع شدند دور هم علیه جمهوری اسلامی بنا کردند برنامه ریزی کردن و نقشه درست کردن. نقشه هم همان چیزی بود که ما چند روز بعدش در قضایای بنزین دیدیم یعنی مردم از حادثه بنزین اوقاتشان تلخ بود یک عده یی از مردم آمدند بیرون به عنوان اعتراض، به مجرد اینکه مردم، یک تعدادی از مردم البته خیلی هم نبودند وارد میدان شدند این فریب خوردگان، این مغرضین، این عمال دشمن همان برنامه را شروع کردند اجرا کردن. یعنی بیان تخریب کنند آتش بزنند آدم بکشند ویران کنند هم مراکز دولتی را هم مراکز مردمی را، جنگ راه بیندازند. این نقشه قبلی بود. البته اینکه میگم چند روز، قبل از این، این چند روز تجدید نقشه بود این کارهایی بود که از قبل کرده بودند افراد را آماده کرده بودند یک عده مزدور را پول داده بودند. این کارها را هم می کنند.هرچه بتوانند انجام می دهند.