اعتراف ناگزیر رژیم آخوندی به هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری اوکراینی

 

صبح روز شنبه، آخوند حسن روحانی، رئیس جمهور ارتجاع، و ستاد فرماندهی نیروهای مسلح این رژیم پس از ۷۲ ساعت تاخیر و تعلل و صحنه سازی و دروغپردازی بناچار اعتراف کردند هواپیمای مسافری اوکراینی با شلیک موشکهای سپاه پاسداران سرنگون شده است.

آخوند روحانی که همراه با خامنه ای و دیگر سرکردگان نظام از همان زمان شلیک و سرنگون کردن هواپیما از ماجرا مطلع بود، در منتهای وقاحت پس از سه شبانه روز دروغگویی با دروغ دیگر در بیانیه اش می گوید: «ساعاتی قبل از نتیجه تیم تحقیقاتی ستاد کل نیروهای مسلح مربوط به سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی مطلع شدم».
آخوند شیاد سپس به توجیه تراشی پرداخته و اضافه می کند: «به منظور دفاع در برابر حملات احتمالی ارتش آمریکا، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آماده باش صددرصد قرار داشتند که متأسفانه خطای انسانی و شلیک اشتباه، به یک فاجعه بزرگ منجر شد و دهها انسان بی‌گناه قربانی شدند».

اقرار ناگزیر حکومت آخوندی درحالیست که روحانی و خامنه ای و دیگر سران رژیم، ازهمان زمان سقوط هواپیما از ماجرا کاملا مطلع بودند و به همین دلیل از دادن جعبه سیاه هواپیما اکیدا خودداری کردند و در طی سه روز با تمام قوا برای کتمان حقیقت تلاش کردند.
آخوندها و پاسداران نظام جهل و جنایت، با کمال وقاحت مردم تهران را که حقیقت امر را دهان به دهان منتقل می کردند، به باد حمله و اهانت می گرفتند.
طی سه روز بسیاری از سرکردگان رژیم، از جمله سخنگوی روحانی و سخنگوی وزارت خارجه و رئیس هواپیمایی رژیم با کمال وقاحت مدعی بودند هواپیما بدلیل نقص فنی سقوط کرده و اظهارات مقامات و کارشناسان خارجی را هم فضاسازی می خواندند.
اما سرانجام پس از اعتراضها و افشاگری گسترده و انتشار عکسها و فیلمها و تایید آمریکا و کانادا و انگلستان و ناتو و بسیاری دیگر از مراجع بین المللی، ناگزیر از اعتراف شدند.

سخنگوی مجاهدین گفت: منظور از همه عذر و بهانه‌ها، در بردن خامنه ای و سرکردگان اصلی سپاه است که فرمان حمله دادند. این در حالی است که همه میدانند که در تمام دنیا در وضعیت جنگی و آماده‌باش پدافندی، همه پروازهای مسافری بلادرنگ متوقف می‌شود.

خانم مریم رجوی، رئیس جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت ایران با تسلیت مجدد به بازماندگان قربانیان و عموم مردم ایران گفت این یکی دیگر از جنایتهای بزرگ فاشیسم دینی حاکم است که مردم ایران نه می‌بخشند و نه فراموش می‌کنند. رژیم به گفته وزیرخارجه‌اش حمله موشکی به خاک عراق را پیشاپیش به حکومت و نظامیان عراقی و از طریق آنها به آمریکا خبر داد اما از دستور توقف پروازهای مسافری در حق هموطنان خودمان دریغ کرد. در حالیکه در تمام دنیا در وضعیت جنگی و آماده‌باش پدافندی، همه پروازهای مسافری بلادرنگ متوقف می‌شود.
خانم رجوی با تاکید بر اینکه هم اکنون نیز رژیم آخوندی با دجالگری و ذکر دلایل و بهانه های مسخره در صدد است مسئولان اصلی این فاجعه را در ببرد، گفت مقصر اصلی خامنه ای و روحانی و سرکردگان سپاه پاسداران هستند که باید بخاطر این جنایت بزرگ محاکمه و مجازات شوند.