فضیحت موشک پرانی سپاه خامنه ای


رویترز: رژیم ایران در حملات به نیروهای آمریکایی در عراق عمداً خطا شلیک کرده است

تلویزیون الحدث:
تکیه رژیم ایران بر پروپاگانداست
آنها ازآرشیو قدیمی خود کلیپ پرتاب موشک از همان مکان
 یعنی از کرمانشاه را که به سوی مناطق شرق سوریه
پرتاب کرده بودند نشان دادند

فضیحت موشک پرانی رژیم آخوندی که با باد و بلوف و دود و دم و گردوخاک بسیار، اما بی بخار و بی اثر و بدون هیچ گونه تلفات و خساراتی به نیروهای آمریکایی انجام شد، با گذشت زمان بیش از پیش بالا می گیرد.
همچنان که سخنگوی مجاهدین گفت کوه دود و دم رژیم سوسک زایید! وکاملا آشکار بود که خامنه‌ای مثل سگ می‌ترسد.
یک روز پس از حمله موشکی رژیم خبرگزاری رویترز باعنوان «رژیم ایران در حملات به نیروهای آمریکایی در عراق عمداً خطا شلیک کرده است»‌ نوشت: «آمریکا و منابع دولتی اروپایی که با ارزیابیهای اطلاعاتی آشنایی دارند، معتقدند رژیم ایران هنگام حملات موشکی تلافی‌جویانه به پایگاههای سربازان آمریکایی در عراق، به‌طور عمدی از تلفات نظامی آمریکا اجتناب کرده است.

رویترز افزود: این منابع به خبرگزاری رویتر گفتند: گمان می‌رود روز چهارشنبه، نیروهای رژیم ایران این حملات را طوری هدفگیری کرده بودند تا در عین‌حال که هنوز پیام باصطلاح عزم رژیم ایران را در پاسخ به‌قتل قاسم سلیمانی می‌دهند، نیروهای آمریکایی را مورد اصابت قرار ندهند و از تشدید بحران خارج از کنترل جلوگیری کنند...».
رویترز افزود: به گفته سه منبع، گمان می‌رود رژیم ایران سعی داشت برای به حداقل رساندن تلفات و به‌ویژه برای جلوگیری از کشتن آمریکایی‌ها، به قسمتهای خاصی از پایگاه‌ها حمله کند. آنها گفتند این ارزیابی شامل برخی اطلاعات از داخل ایران است که ماهیت طرح حمله را تأیید می‌کند.
یکی از منابع آمریکایی به رویتر گفت: "آنها می‌خواستند پاسخ دهند اما تقریباً با اطمینان از عدم تشدید تنش".

خامنه ای، نه تنها درواکنش ترسان خود ازپیامدهای هرگونه تلفاتی وحشت داشت، بلکه بلافاصله بعداز موشک پرانی، جواد ظریف را به صحنه فرستاد تا رسما اعلام کند: حمله انجام شد و تمام شد. ما به دنبال افزایش تنش یا جنگ نیستیم!.
درباره آثار موشک پرانی رژیم محمد الهاشمی تحلیلگر سیاسی در گفتگو با تلویزیون الحدث گفت:تعدادی از ۵ موشکهای شلیک شده که در اربیل به دست آمدند هیچ حفره ای ایجاد نکرده اند. این موشک ها بدون مواد منفجره بودند و به نظر می رسد کلاهک انفجاری خالی بوده است. در آنها مواد منفجره ای وجود ندارد. همچنین موشکهایی که در شرق هیت فرود آمدند خالی از مواد منفجره بودند.
تکیه رژیم ایران بر پروپاگاندا و تبلیغات است. ساعت ۲ صبح اعلام کردند ما ۸۰ آمریکایی را کشتیم و چند صد تن را مجروح کردیم. آنها از آرشیو قدیمی خود کلیپ پرتاب موشک از همان مکان یعنی از کرمانشاه را که به سوی مناطق شرق سوریه پرتاب کرده بودند نشان دادند. این پنج موشک از نوع ذوالفقار و فاتح بودند که به شرق سوریه پرتاب شده بودند. این نشان می دهد آنها آماده سازیهای این حیله و فریب را انجام می دادند.

دکتر کفاح محمود مفسر تلویزیون الحدث گفت:‌ وقتی که آثار دو فروند از موشک هایی را که به پایگاههای ائتلاف بین المللی در کردستان شلیک شده بود بررسی کردیم دریافتیم که این عملیات در تمامیت آن یک بادکنک تبلیغاتی نظامی بوده است.
همه شاهدان نزدیک به محل اصابت موشکها، از کردستان گرفته تا الانبار در پایگاه عین الاسد تاکید می کنند که مطلقا هیچ خسارتی نبوده است و این در تناقض با آن چیزی است که دستگاه تبلیغاتی رژیم ایران ادعا می کند که دهها آمریکایی کشته شدند.

مارک دوبوویتس مدیر اجرایی بنیاد دفاع از دمکراسی ها در واشینگتن گفت:‌ (خامنه ای) وقتی که سپاه پاسداران را موظف کرد موشکها را پرتاب کند، خیلی مواظب بود که اطمینان حاصل کند در این حمله آمریکایی کشته نشود. زیرا او می داند که ترامپ متقابلا حمله می کند و حمله سختی هم می کند.

مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با سی بی اس نیوز گفت: ایالات متحده به اطلاعات طبقه‌بندی شده دست یافته که رژیم ایران در پیام‌هایی به گروه‌های شبه نظامی وابسته به خود از آنها خواسته تا علیه اهداف آمریکایی اقدام نکنند. و قاسم سلیمانی را فردی شرور و قاتل معرفی کرد.

ازسوی دیگر جواد الطلیباوی، از سرکرده های عصائب گفت:‌ تاکید می کنم همه گروه های حشد الشعبی هیچ گونه ارتباطی با حملات راکتی به منطقه سبز بغداد و دیگر مناطق ندارند. از زمان کشته شدن فرماندهان تاکنون، گروه های حشد الشعبی هیچ گونه فعالیت و عملیاتی نداشتند.
این سرکرده وحوش رژیم استفاده از موشک کاتیوشا توسط این گروه ها را رد کرد و افزود: گروه های حشد الشعبی از راکت های کاتیوشا صرف نظر کرده اند چرا که بی فایده است.

درحالیکه با گذشت زمان فضیح موشک پرانی تبلیغاتی رزیم به فاصله یک روز اینچنین بر ملا می شود، مضحک تر از همه حرفهای سرکرده بریده سپاه ولایت پاسدارمحسن رضایی به عنوان دبیر مصلحت نظام است که مدعی شد: تا چند ساعت دیگر آمار تلفات انسانی و انهدام تجهیزات بسیار مدرن و میلیاردی که به آمریکا وارد شده اعلام خواهد شد

پاسدار محسن رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام ۱۸ دی ۹۸
تبریک عرض می‌کنم این انتقام سخت برادران عزیزم در سپاه
و این به‌معنای آن است که اقتدار آمریکا موشک‌باران شده که انشاءالله به‌زودی آمار تلفات هم تجهیزات بسیار مدرن و میلیاردی و هم تلفات انسانی که به آنها وارد شده اعلام خواهد شد،
پاسدار محسن رضایی: ما خودمان تا چند ساعت آینده اعلام خواهیم کرد به‌محض این‌که اطلاعات دقیقی را از داخل آنجا به دست بیاوریم اعلام می‌کنیم که تلفات آنجا چطور خواهد بود.
مسأله دیگری که می‌خواستم بگویم این بود که ما ابتدا انتقام گرفتیم بعد با برادرمان قاسم سلیمانی خداحافظی کردیم [ زار زدن پاسدار رضایی] و او را دفن کردیم
مجری: آقای دکتر به‌نظر شما از فرماندهان با تجربه نظامی هستید آیا عملیات شب گذشته ادامه‌دار خواهد بود از طرف جمهوری اسلامی یا حتی محور مقاومت؟
پاسدار محسن رضایی: این را فعلاً ما هیچ چیزی نمی‌گوییم!

آش فضیحت موشک پرانی سپاه خامنه ای آن قدر شورشده که تلویزیون حکومتی نیز اذعان می کنند که مردم آن را به تمسخر گرفته و می گویند اصلا تلفاتی نبوده:
حمزه پاریاب کارشناس و تحلیلگر حوزه مسائل دفاعی: این تلفات چی شد؟ ببینید آمریکایی‌ها ما که دقت موشکهایمان مشخص بود قدرت موشکهایمان هم تا یک حد زیادی مشخص شد آمریکایی‌ها الآن آمدند اون گلدن تایمی که وجود داشته یعنی امروز را خریدند
مجری:‌مردم به شوخی می‌گویند اصلاً تلفات نبوده یک دو سه نفری هم زائیده شدند ظاهراً
حمزه پاریاب: دارند سعی می‌کنند توپ را به زمین ما بیندازند که باعث بشود احساس بکنیم که ما باید پاسخگوی این باشیم که چقدر تلفات داشت در حالی‌که اگر آمریکا ادعا می‌کند بیاید این کار را انجام بدهد این بالاخره یکی از اون مواردی بود که حتماً باید اشاره می‌شد.