اذعان خامنه ای به کلان‌ضربه وارده در پی هلاکت دژخیم قاسم سلیمانی

 

خامنه‌ای صبح امروز به تفصیل در تعریف از سردژخیم قاسم سلیمانی ابعاد ضربه وارده به رژیم را روشن کرد.

طبق توصیفات خامنه‌ای قاسم سلیمانی قطعاً نفر شماره ۲ رژیم و شاخص هیبت ولایت فقیه در داخل ایران و در سراسر منطقه از عراق و سوریه تا فلسطین و لبنان بوده است.
سپاه پاسداران ادعا کرد در عملیات به‌نام سلیمانی دهها موشک زده لیکن اگر آمریکا مجددا شرارت کند با پاسخ کوبنده‌تر مواجه خواهد شد!!.
سخنگوی مجاهدین: این بار کوه سوسک زایید! به وضوح پیداست که خامنه‌ای مثل سگ می‌ترسد. انتقام‌های سخت و سنگین که رژیم از آن می‌ترساند،‌ نمایشی بیش نبود و با حملات موشکی به اشرف و لیبرتی غیر قابل مقایسه است.
خامنه‌ای با لجن پراکنی علیه مجاهدین در آلبانی و اشاره به دیدار ژنرال جیمز جونز از اشرف۳ دق دل خود در مورد قیام آبان را خالی کرد و گفت: چند روز قبل از قضایای آبانماه، این قضایای مربوط به بنزین، در یک کشور اروپایی، یک کشور کوچک اما شریر واقعاٌ خبیث در اروپا، یک عنصر آمریکایی با یک تعداد ایرانی جمع شدند دور هم علیه جمهوری اسلامی بنا کردند برنامه‌ریزی کردن و نقشه درست کردن. نقشه همان چیزی بود که ما چند روز بعدش در قضایای بنزین دیدیم. یعنی مردم از حادثه بنزین اوقاتشان تلخ بود یک عده‌یی از مردم آمدند بیرون به‌عنوان اعتراض، به مجرد اینکه مردم، یک تعدادی از مردم البته خیلی هم نبودند وارد میدان شدند این فریب خوردگان، این مغرضین، این عمال دشمن همان برنامه را شروع کردند اجرا کردن. یعنی بیایند تخریب کنند آتش بزنند آدم بکشند ویران کنند، هم مراکز دولتی را هم مراکز مردمی را، جنگ راه بیندازند. این نقشه قبلی بود. البته اینکه میگویم چند روز، قبل از این، این چند روز تجدید نقشه بود. این  کارهایی بود که از قبل کرده بودند، افراد را آماده کرده بودند یک عده را پول داده بودند. این کارها را هم می کنند. هرچه بتوانند انجام می دهند.