نمایش ماتم حکومتی با حضور خامنه ای و سرکردگان رژیم پس از هلاکت دژخیم قاسم سلیمانی


نمایش ماتم حکومتی در تهران برای پاسدار قاسم سلیمانی، سرکرده به هلاکت رسیده نیروی تروریستی قدس، صبح دوشنبه باشرکت خامنه ای و سران سه قوه حکومتش و سرکردگان سپاه سیلی خورده اش برگزار شد.

در این نمایش ماتم، خلیفه ارتجاع و سرکردگان نظام درهم شکسته ولایت فقیه به گریه و زاری به خاطر هلاکت مهمترین مهره سرکوب و صدور ارتجاع و تروریسم و قاتل صدها هزارتن از مردم ایران و عراق و سوریه و دیگر کشورهای منطقه، پرداختند.

تبلیغات حکومتی برای مراسم تشییع پاسدار دژخیم قاسم سلیمانی یادآور تبلیغات فاشیسم هیتلری در ژوئن سال ۱۹۴۲میلادی برای تشییع راینهارت هایدریش است. او از بالاترین مقامهای اس اس – گشتاپوی هیتلر و رئیس اداره اصلی امنیت آلمان نازی بود. هایدریش را قصاب و سازمانده اصلی کشتار هولوکاست می نامیدند.

موضعگیری سخنگونی مجاهدین:

رژیم با انواع صحنه سازیها و به میدان آوردن مجموعه لباس شخصیها و سپاه و بسیج و انتظامی و طلاب و سایر نان‌خورها و ساندیس‌خواران نظام مدعی حمایت مردم از سردژخیم سلیمانی و سیاست صدور تروریسم و ارتجاع و جنگ‌افروزی است.
اگر رژیم راست میگوید راهپیمایی و نماز مردم ایران برای شهیدان در سراسر کشور را قبول کند.

غیر از جیره خواران رژیم تمام مردم ایران بر شعارهای ”نه غزه نه لبنان“ و ”سوریه را رها کن“ اتفاق نظر دارند.
درخواست رئیس جمهور برگزیده مقاومت برای راهپیمایی در تهران را تکرار میکنیم: «آزادی و امنیت اعضا و هواداران این مقاومت را تأمین کنید تا یک راهپیمایی در خیابانهای تهران برگزار کنند، آن وقت می‌بینید که چگونه سراپای رژیمتان را در می‌نوردند».