قیام ایران - شماره ۶۴ - قطع اینترنت و اختلال در تلفنهای همراه و تدابیر سرکوبگرانه در وحشت از مراسم چهلم شهیدان


فراخوان به جامعه جهانی برای محکوم کردن رژیم و تامین دسترسی مردم ایران به اینترنت

امروز رژیم ضد بشری آخوندی در وحشت از خیزش مردم سراسر کشور و برگزاری مراسم چهلمین روز شهیدان سرفراز قیام آبان ماه، بار دیگر ارتباطات اینترنتی را در اکثر نقاط کشور از جمله استانهای تهران، خوزستان، البرز، اصفهان، لرستان، کردستان، کرمانشاه، زنجان، بوشهر و... قطع و یا بشدت تضعیف کرده است. کارگزاران رژیم همچنین در برخی از شبکه های تلفنهای همراه اختلال بوجود آورده اند.

علاوه بر این نیروهای سرکوبگر با دستگیری شمار زیادی از خانواده های شهیدان و جوانان و زندانیان آزاد شده مذبوحانه تلاش میکنند از برگزاری مراسم چهلمین روز شهیدان جلوگیری کنند.

در همین رابطه رژیم آخوندی نیروهای سرکوبگر را در سراسر کشور به حالت آماده باش کامل در آورده و در برخی نقاط مانند کرج و شیراز برای کنترل اوضاع با هلی کوپتر گشت میزنند.

در بسیاری از شهرها مانند تهران، کرج، شهریار خودروهای نیروهای سرکوبگر موتورسواران و نیروهای پیاده آنها در خیابانها و چهار راه مستقر شده و یا گشت میدهند.

مقاومت ایران ملل متحد و همه مدافعان حقوق بشر، آزادی بیان، آزادی اطلاع رسانی و ... را به محکوم کردن اقدامات سرکوبگرانه رژیم آخوندی فرا میخواند و از شورای امنیت، اتحادیه اروپا و کشورهای عضو میخواهد امکان دسترسی آزادانه مردم ایران به اینترنت را فراهم کنند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۴ دی ۱۳۹۸(۲۵دسامبر۲۰۱۹)