باز هم یک مأمور اطلاعات آخوندها در آلبانی در پوش خبرنگار!


 در اول آبان ۹۸ مدیر کل پلیس آلبانی یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد کشف یک شبکه جاسوسی و تروریستی علیه مجاهدین برگزار کرد.

این شبکه از تهران توسط نیروی تروریستی قدس اداره میشد و یکی از عوامل آن به نام علیرضا نقاش زاده دارای پاسپورت اطریشی خود را از «اعضای سابق مجاهدین» معرفی و به بهانه دیدن مادرش به آلبانی سفر میکرد. همچنین مأمور عملیاتی نیروی قدس به نام عبدالخالق ملک زاده برای اجرای عملیات تروریستی به طور مداوم با عبدالسلام تورگوت یک جنایتکار حرفه ای شناخته شده در ترکیه در تماس بود.
از این پیشتر در ۳۰ فروردین ۹۷ آقای ادی راما نخست وزیر آلبانی طرح تروریستی اطلاعات آخوندها در گردهمایی نوروزی مجاهدین را بر ملا کرده بود. قبل از آن رسانه های آلبانی از دستگیری دو مأمور ایرانی خبر دادند که «خود را خبرنگار معرفی می‌کردند». آنها در زمان ارتکاب جرم و عکسبرداری دستگیر شده بودند.
اخیراً در ۲۱ آبان ۹۸ سایت «ایران افشاگر» نامه معذرتخواهی و ابراز تأسف فرید شاه‌کرمی از ارتباط با مأموران وزارت اطلاعات را منتشر کرد. وی توضیح داده بودکه چگونه وزارت اطلاعات بر سر راهش قرار گرفته و او را فریب داده است تا در یک برنامه تلویزیونی مستهجن علیه مجاهدین در کنار مزدوری به نام رحمان محمدیان(اسیر سابق جنگ ۸ ساله) مورد سوءاستفاده قرار بگیرد.
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم شورای ملی مقاومت برای هوشیار کردن هموطنان نسبت به ترفندهای اطلاعات آخوندها به ضمیمه نامه بعدی فرید شاه‌کرمی (۲۶ ساله) را در باره «جزئیات ارتباط با دانیال کسرایی مأمور وزارت اطلاعات» به اطلاع عموم میرساند.
این به اصطلاح خبرنگار، قبلاً توسط وزارت اطلاعات بعنوان خبرنگار پرس تی وی استخدام شده بود اما همزمان با انتقال آخرین گروه های مجاهدین از عراق به آلبانی اعزام شد. یکی از ماموریت‌های او بریده‌یابی و استخدام نفرات برای شیطان سازی از مجاهدین و جمع آوری اطلاعات برای عملیات تروریستی بود و در همین راستا با احسان بیدی یکی دیگر از مزدوران اطلاعات در آلبانی در ارتباط قرار گرفت که چندی پیش سایتهای اطلاعات از دستگیری او خبر دادند.
اما دانیال کسرایی، برای جذب طعمه‌هایش خود را خبرنگار تی وی کلان در آلبانی با حقوق ماهیانه ۷ هزار یورو معرفی میکرد و هرگاه لازم میشد میگفت پلیس است! مأمور اطلاعات آخوندها در ۴ مرداد گذشته فرید شاه‌کرمی را با فریب به بهانه درخواست دیدار خانوادگی با خودروی خود به ورودی اشرف ۳ آورد تا به جمع آوری اطلاعات مورد نظر بپردازد. مأمور مزبور دائماً برای کسب اطلاعات به عناصر محلی وکافه های مناطق اطراف اشرف مراجعه میکرد.
کسرایی در یک طرح رذیلانه دیگر فرید شاه‌کرمی را متقاعد میکند در یک برنامه تلویزیونی علیه مجاهدین صحبت کند. این برنامه ۴ ماه بعد با نقل قولهایی از فرید شاه‌کرمی که هرگز آنرا نگفته بود پخش میشود. سپس وقتی که مأمور اطلاعات با اعتراض فرید شاه‌کرمی روبرو میشود به او میگوید «نترس اگر [مجاهدین] ارتباط تو را قطع کردند و کمک مالی ندادند، من خودم دنبال و حل میکنم».
اعزام جاسوس و مزدور به اشرف ۳ در پوش خبرنگار یا در پوش دیدار خانوادگی از شگردهای لو رفته جاسوسی و تروریستی اطلاعات رژیم است. دژخیم فلاحیان وزیر سابق اطلاعات آخوندها گفته بود «وزارت اطلاعات برای جمعآوری اطلاعات، پوشش لازم دارد چه در داخل چه در خارج. ما یک مأمور اطلاعاتی را نمی فرستیم آلمان یا امریکا بگوید من از وزارت اطلاعات هستم پوشش کار بازرگانی یا خبرنگاری لازم است» (۱۸ تیر ۹۶).

شورای ملی مقاومت ایران
کمیسیون امنیت و ضد تروریسم
۲۸ آبان ۱۳۹۸ (۱۹ نوامبر ۲۰۱۹)

باز هم یک مأمور اطلاعات آخوندها در آلبانی در پوش خبرنگار!


جزئیات ارتباط با دانیال کسرایی (مأمور وزارت اطلاعات)
حدود چهار ماه پیش در کافه سلیتا SELITA نشسته بودم با دوستان آلبانی‌هایم که تلفنم زنگ زد و من فارسی صحبت می‌کردم بعدازآن یک جوان ۲۷ساله که بعد فهمیدم اسمش دانیال است جلو آمد و به فارسی صلیص(سلیس) از من پرسید ایرانی هستید بعد خودش ایتالیائی معرفی کرد که در اینجا مشغول به کار و ساکن است و پایه دوستی ما شد طی این مدت تلاشش این بود که من را جذب کند بنابراین گاهاً می‌گذاشت من رانندگی کنم و یا اینکه در خیلی از موارد پرداخت کافه یا رستوران را می‌داد. در یک‌کلام در این مدت حرف‌های ضدونقیض می‌زد. مثلاً یک‌بار گفت پلیس هستم. بار دیگر گفت خبرنگار هستم. خبرنگار TV KALAN که حدود۷۰۰۰یورو می‌گیرم چون ولخرجی‌هایش برای من باعث تعجبم شد. عمدتاً تلاش می‌کرد من را به حرف بیاورد و خودش کمتر حرف می‌زد من را تشویق کرد که به درب مقر اشرف (۳) بروم و خودش با ماشین خودش من را همراهی کرد. و بعدازآن پیشنهاد داد برای فشار بیشتر بر سازمان خوب است مصاحبه کنم و خودش گفت ترتیب مصاحبه تو را با تلویزیون KALAN می‌دهم. من مخالفت داشتم در مرحله اول ولی او سعی در مینیمیزه کردن مسئله داشت و می‌گفت نگران نباش و طوری نمی‌شود. حتی وقتی گفتم این‌ها را رژیم سواستفاده می‌کند و مجاهدین ارتباط من را قطع می‌کنند و مسائل هزینه من و کمک مالی قطع می‌شود گفت اشکال ندارد من برای تو از طریق TV KALAN موضوع را دنبال و تو را تأمین می‌کنم و من را فریب داد که من مصاحبه را از مشکلاتم گفتم. قرار شد که مصاحبه را ضمن یک هفته پخش کند البته درخواستم به او این بود که بدون اسم و تصویر این کار را انجام بدهد. ولی نمی‌دانم به چه دلیل این کار را نکردند حتی بعد که من پیگیری کردم گفت منتفی شده است و من ذهناً‌ فکر می‌کردم واقعاً تمام‌شده است و دنبال نکردم در خلال این مدت باکمال تعجب او را همراه یکی از مزدوران شناخته‌شده وزارت اطلاعات به نام هادی ثانی خوانی[خانی] که در آلبانی با سفارت رژیم کار می‌کند در خانه‌ام دیدم به هادی ثانی خوانی[خانی] اعتراض کردم که چرا او را به خانه آورده‌ای و هادی آن را ساده‌سازی کرد. و می‌گفت او پلیس است و برای کمک به حفاظت و امنیت ما آمده است. و همین مسئله را به صاحب‌خانه‌ام گفته بود که من ناگهان متوجه شدم بدون اطلاع من‌بعد از چهار ماه که از مصاحبه می‌گذرد در یک برنامه مستهجن و سراسر علیه سازمان از من سواستفاده کردند. و علاوه بر پخش کردن صحبت‌های من حرف‌هایی که معمولاً بارها از وزارت اطلاعات آخوندها در مورد مجاهدین شنیده بودم نقل وقول کردند.
مثلاً از قول من گفته‌شده بود که مجاهدین جوانان را مغزشویی می‌کنند درحالی‌که هرگز من چنین جمله‌ای نگفته بودم زیرا که من سالیان در مجاهدین بودم و نه‌تنها در مورد خودم بلکه برای هیچ‌کس واقعیت نداشت و دروغ محض است. این جملات ساخته‌وپرداخته وزارت اطلاعات برای شیطان سازی علیه مجاهدین است. بلافاصله بعد از پخش که مطلع شدم با دانیال کسرایی تماس گرفتم و اعتراض کردم و گفتم چرا برخلاف تعهدات و قراردادی که با من داشتی عمل کردی که بازهم جواب درست نداد و گفت نترس اگه ارتباط تو را قطع کردند و کمک مالی ندادند، من خودم دنبال و حل می‌کنم. و از من خواست دو روز به او فرصت بدهم ولی عملاً‌ در پیگیری‌های بعدی دیگر جواب من را نداد.
من به دلیل این‌که به حرف‌های او اعتماد کرده بودم و در کادر رفاقت و مسائل عادی جامعه نگاه می‌کردم فریب او را خوردم درحالی‌که او روی من طراحی و برنامه‌ریزی کرده بود که برای شیطان سازی علیه سازمان کاملاً توسط وزارت اطلاعات بهره‌برداری شود من یک‌بار از هادی ثانی خوانی [خانی] در مورد دانیال شنیدم که کار او نزدیک شدن به نفراتی است که به‌تازگی یا قبلاً صفوف مبارزه را ترک کردند و زندگی عادی خود را می‌گذرانند. ولی الآن می‌فهمم که کاملاً اگر رژیم هم در آن موقع مشخص مصاحبه من را پخش نکرد که این را حساب‌شده و طراحی‌شده در جای و زمان مشخص نام من را که هرگز علیه سازمان نبوده و نیستم در کنار مزدور شناخته‌شده‌ای به نام رحمان محمدیان که از سفارت رژیم پول می‌گیرد و مصاحبه می‌کند قرار بدهد. من به این وسیله علاوه بر محکوم کردن این کثافتکاری های رذیلانه و مغرضانه که تماماً به نفع سفید کردن دست آلوده رژیم به کار میرود که خود زمینه‌ساز تروریسم رژیم آخوندی علیه مجاهدین و سرکوب مردم ایران است از این کار ابراز انزجار می‌کنم و همچنان خودم را هوادار مجاهدین و مقاومت به خون نشسته مردم ایران می‌دانم.
فرید شاه کرمی
۲۴/۸/۱۳۹۸