فوران مخاصمات راس حاکمیت‌ اخوندی در سخنرانی آخوند روحانی در یزد

 

سخنرانی آخوند روحانی در یزد، به صحنه فوران مخاصمات راس حاکمیت آخوندی تبدیل شد.

از یک سو باند خامنه ای با در دست داشتن تراکتهایی که روحانی را به مرگ تهدید می کرد، و با سرو صدا تلاش کردند سخنرانی او را مختل کنند و ازسوی دیگر ‌آخوند روحانی علیه باند رقیب که برادرش را به جرم فساد زندانی کرده، عربده می کشید
درحالیکه کلان ضربه های قیام درعراق و لبنان عمق استراتژیک رژیم ولایت فقیه را درهم می کوبد و شکست برجام و خودزنیهای اتمی و شکست آن در پیوستن به اف ای تی اف، ورشکستگی مالی و انزوای جهانی وبحران درونی آخوندها را بیش از پیش تشدید کرده است، سخنرانی روحانی در روز یکشنبه در یزد، با اخلالهای پی در پی باند غالب روبه رو شد و رئیس جمهور ارتجاع چند بار مجبور به واکنش گردید.
خبرگزاری حکومتی مهر با اشاره به شعارهای باند خامنه‌ای نوشت، آنها با سر دادن شعارهایی در مورد برجام و آمریکا، از روحانی خواستار رها کردن آمریکا و بحث مذاکره با آن شدند. روحانی در مقابل گفت: این عده قلیل را به اسلام و وحدت دعوت می کنم.
آخوند روحانی در بخش دیگری از سخنرانی خود، دستگاه قضایی تحت امر خامنه ای به ریاست رئیسی که برادرش حسین فریدون (روحانی) را هم زندانی کرده، مورد حمله قرار داد و گفت: این‌که هنوز بعد از چند سال برای ما روشن نیست اقایی که دو میلیارد و ۷۰۰میلیون پول این مردم را خورد و او را دستگیر کردند و حکم اعدام هم برایش صادر کردند و الآن در زندان است این پول کجا رفت چه کسانی مسئول هستند چرا اونهایی که در این پرونده نقش داشته‌اند برای مردم توضیح داده نمی‌شود؟ من از همه مسئولان می‌خواهم این دو میلیارد و ۷۰۰میلیون را برای مردم شفاف کنند این پول نفت بوده این پول خزانه بوده این پول بیت‌المال بوده.
من از همه مسئولان و ارگانها می‌خواهم ۲ میلیارد دلار پولی که به حلقوم آمریکا رفت و دست روی دست گذاشت و چند سال پیش شورای عالی امنیت ملی تصویب کرد که قوه قضاییه باید به سرعت به این پرونده رسیدگی کند و تا امروز خبری نشده است.
من از مسئولان می خواهم پرونده ۹۴۷ میلیون دلار برای مردم توضیح بدهند و آنهایی که در این زمینه مسئول هستند یک نهاد ۹۴۷میلیون دلار گرفته و حساب پس نداده باید حسابرسی شود و حساب را پس دهد.
من از آن نهادهایی که بیش از ۷۰۰ میلیون دلار بدهکار هستند از دستگاهها می خواهم برای مردم توضیح بدهند فساد دانه درشت ها کجاست؟ چرا به این پول‌ها رسیدگی نمی‌کنید؟ این‌که چند نفر را به دادگاه بردند و تبلیغ کردند و سر و صدا کردن سر مردم کلاه نمی‌رود این پول‌هایی که من امروز اعلام کردم باید برای مردم توضیح بدهند والا مورد به مورد من به‌ مناسبت در استانهای مختلف این رقمها را اعلام می‌کنم.

آخوند روحانی در سخنرانی خود با هوا کردن فیل کشف مخزن بزرگ نفت ۵۳ میلیارد بشکه‌ای، بلافاصله گفت استخراج آن به دانش و تکنولوژی نیاز دارد.
کارگران عزیز ما مهندسان عزیز ما توانستند ۵۳ میلیارد بشکه نفت را در یک مخزن بزرگ کشف کنند یعنی از این ۵۳ میلیارد چه مقدار را می‌توانیم خارج کنیم استحصال کنیم بفروشیم این بسیار مهم است و اینجاست که دانش و تکنولوژی حرف می‌زند.