فاکس نیوز: ۴ دهه است که رژیم ایران همچنان در صدر لیست حامیان دولتی تروریسم است


مریم رجوی:راه حل نهایی برای خاتمه دادن به جنایات و تروریسم رژیم آخوندی سرنگونی آن بدست مردم و مقاومت ایران است.

تلویزیون فاکس نیوز در برنامه یی بمناسبت ۱۳ابان سالگرد گروگانگیری سفارت آمریکا در تهران گفت: ‌بعد از ۴دهه رژیم ایران همچنان در صدر لیست حامیان دولتی تروریسم وزارت خارجه آمریکا قرار دارد..
این لیست سالیانه، روز جمعه منتشر شد. نگاهی بیندازیم به آنچه آنها در مورد رژیم ایران گفته اند. «رژیم ایران همچنان بدترین حامی دولتی تروریسم در جهان است... و از توطئه های تروریستی برای حمله به ناراضیان ایرانی در چند کشور در قاره اروپا پشتیبانی می کند».
آنها به نفتکشها حمله می کنند، هواپیمای بدون سرنشین ما را ساقط می کنند. آنها همچنین توطئه های تروریستی در اروپا علیه بزرگترین نیروی اپوزیسیون یعنی شورای ملی مقاومت ایران داشتند و نیز توطئه ای هم در اینجا در کشور خودمان داشتند که رستورانی را در جرج تاون منفجر کنند و سفیر عربستان را به قتل برسانند. شما در مورد کشوری صحبت می کنید که از دیپلماتها بعنوان سو قصد کننده و تروریست استفاده می کند. پس چطور هرگز می توانند تغییر کنند مگر در صورت تغییر رژیم؟

فاکس نیوز می‌افزاید: در اینجا به رهبر بزرگترین گروه اپوزیسیون، مریم رجوی از شورای ملی مقاومت ایران و آنچه که آنها می خواهند گوش می دهیم.
مریم رجوی: تجربه ثابت کرده که رژیم آخوندی قابل اصلاح نیست. راه حل نهایی برای خاتمه دادن به جنایات این رژیم در ایران و صدور تروریسم آن و جنگ طلبی اش در خارج از کشور، سرنگونی رژیم ملاها بدست مردم ایران و مقاومت آنهاست.
فاکس نیوز: آیا مردم ایران قادرند که نهایتا این رژیم را سرنگون کنند؟
باب ولز سرهنگ سابق نیروی دریایی آمریکا: اگر انقلاب ایران را بیاد داشته باشید، این اتفاق در گذشته هم افتاده است. فکر می کنم با نگاهی به مردم ایران روشن است که آنها برخی از باهوش ترین، آگاه ترین و صبورترین مردمان ... هستند. آنها باید در مورد این فکر کنند که چطور دولت می تواند دگرگون شود، رژیم کنونی از طریق یک انقلاب روی کار آمد پس احتمالا باید قیامی بر ضد این انقلاب داشته باشید، قیامی که از اراده مردم ایران حمایت کند و آنها باید خودشان و البته با حمایت معنوی و نیز با حمایت جامعه جهانی این کار را بکنند...