ترس و وحشت از فروپاشی عمق استراتژیک رژیم و خطر سرنگونی در جمعه بازارهای خامنه ای

 

امام جمعه خامنه ای در پیشوا: در عراق و لبنان آشوب ها را به خاطر ما راه می اندازند.

روزنامه ایران متعلق به دولت روحانی در وحشت از فروپاشی عمق استراتژیک رژیم در منطقه، نوشت: یکی از خطرناک‌ترین ابعاد ناآرامی‌های عراق، این است که سقف مطالبات معترضین، از استعفای دولت به کنار نهادن کل سیستم رسیده و شرایطی رقم خورده که همه در آن ضرر خواهند کرد...بخشی از معترضین، مشکلات را به پای همسایه نوشته و علیه تهران شعار سر می‌دهند.

مهدی محمدی از مهره‌های خامنه‌ای و مذاکره‌کننده اتمی رژیم در تیم سعید جلیلی، نوشت: ما با توالی ظاهرا بی‌پایانی از رویدادها روبه‌رو هستیم... سیاست فشار حداکثری علیه نظام که از اردیبهشت ۱۳۹۷ آغاز شد، یکی از ارکان اصلی این راهبرد بزرگ و بلکه قلب آن بوده که هدف آن در نهایت این است که نیروهای غرب گرا در قوی‌ترین موقعیت و نهادهایی مانند سپاه در ضعیف‌ترین وضعیت باشند.
این مهره خامنه‌ای افزود: تحولات لبنان و عراق را اگر در کنار سخنان عجیب روحانی در ۳ هفته گذشته بگذارید، می‌توان نشانه‌هایی از آنچه برای آینده پخت و پز کرده‌اند را دید.

روزنامه حکومتی آرمان نوشت: حمله به مراکز حشدالشعبی در عراق تحت هیچ شرایطی قابل توجیه نیست. اما دشمن همواره در هر فرصتی از ضربه زدن به حامیان نظام در منطقه استفاده می‌نماید. مدلی که در عراق کلید زده شد نوعی شورش است.

روزنامه حکومتی جمهوری نیز نوشت: هرچه زمان تظاهرات اعتراضی عراق و لبنان طولانی‌تر می‌شود، این واقعیت بیشتر روشن می‌شود که هدف اصلی، ضربه زدن به «جبهه حامیان نظام» است.

جمعه بازارهای ولایت خامنه ای به صحنه ابراز وحشت رژیم از قیام در عراق و لبنان و به لرزه در آمدن عمق استراتژیک نظام ‌آخوندی تبدیل شد.
آخوند باقری امام جمعه خامنه‌ای در شهر پیشوای ورامین گفت: در تجمعات عراق و لبنان شاهد خط مشترکی در شعارها بودیم. سال ۸۸ مگر مجاهدین شعار نمی دادند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سه سال بعدش در سوریه هم شعار دادند نه لبنان نه ایران، در تجمعات امروزه لبنان شعار می دهند لا ایران لا سوریه امروزه در عراق نیز شعار می دهند.
آخوند باقری با وحشت از سرنگونی رژیم افزود: اگر خدای نکرده به هر دلیلی از طریق مجاهدین، دشمنان و کارهای عجیب داخلی ها شکست خوردیم حاکمیت را از ما می گیرند و به حاکمیت و قوم دیگر می دهند... فتنه های پی در پی که در کشور ما راه انداختند جنگ نظامی نیابتی علیه ما و داعش را ایجاد کردند امروزه در عراق و لبنان فتنه های نیابتی راه انداختندآشوب ها را به خاطر ما که محور حامیان نظام در منطقه هستیم، راه می اندازند.

در تبریز آخوند آل هاشم امام جمعه خامنه‌ای با وحشت از فروپاشی عمق استراتژیک حکومت آخوندی گفت: لبنان در دهانه آتشفشان قرار دارد. ما هم اینجا اعلام می‌کنیم در برابر توطئه‌های اخیر دشمن در عراق در لبنان اعلام می‌کنیم ... ایران اسلامی هم‌چنانکه در گذشته در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاده است در این مرحله نیز در مقابل هر گونه فتنه‌گری در مقابل هر گونه توطئه جدید آمادگی ایستادگی کامل را دارد. لبنان پس از این استعفا در دهانه آتشفشان قرار دارد.

در جمعه بازار رژیم در شهر ری، آخوند ابراهیمی گفت: «نحوه هدایت ناامنیهای این دو کشور مانند فتنه ۸۸ است» و همانند فتنه ۸۸ «جو رسانه ای علیه نظام با عنوان دخالت در عراق و لبنان به راه انداخته‌اند».
در دلوار آخوند زاهددوست گفت: هدف اصلی دشمنان از حوادث اخیر در لبنان خلع سلاح حزب‌الله است.

در پل دختر آخوند موسوی گفت: اتفاقات امروز در عراق، لبنان و افغانستان بهانه دشمن برای لطمه زدن به نظام است... و این خواب آشفته را به یقین برای ما دیده‌اند و باید هوشیار باشیم.
در بوشهر، آخوند صفایی بوشهری گفت: در اشوبهای لبنان و عراق قصد دارند جوانان و مردم این کشورها را برای براندازی نظام حرکت بدهند.
در یزد آخوند ناصری گفت: توطئه‌های شوم در عراق و لبنان در حال پیاده‌سازی است.
در نمایش جمعه حکومتی در بیرجند آخوند نوفرستی گفت: ثابت شده است که سفارت‌خانه‌های آمریکا در هر جای دنیا یک لانه جاسوسی و مرکز اطلاعاتی برای رسیدن به مقاصد شوم آن‌ها است...
آخوند محمودی امام جمعه رژیم در ورامین نیز گفت: باید سرنخ آن چه امروز در عراق و لبنان می گذرد، را در سفارتخانه های آمریکا و کشورهای غربی پیدا کرد، که منافع خود را در فتنه انگیزی می بینند

آخوند سعیدی امام جمعه‌ خامنه‌ای در قم نیز، خواهان اشغال سفارت آمریکا وگروگانگیری به شیوه حکومت آخوندی شد:

منشاً اصلی ناامنی عقب‌ماندگی اختلاف غارت اموال در عراق سفارت آمریکا در کشور عراق است عامل اصلی این فتنه‌ها سفارت آمریکا در عراق هست. تنها راه نجات و علاج و برون‌رفت از فتنه آمریکا در عراق بهره‌مندی ملت عزیز عراق از تجربه موفق ایران اسلامی ست... که سفارت آمریکا در بغداد اساس و مرکز فتنه در عراق هست...

کیهان خامنه ای در واکنش به خطر فروپاشی عمق استراتژیک نظام آخوندی درعراق ولبنان، تهدید کرد که رژیم می تواند بازهم آرامکو را هدف قرار دهد.
ارگان ولی فقیه ارتجاع قیامهای مردم عراق و لبنان را که با کوبیدن تصاویر خامنه ای و قاسم سلیمانی در میدان تحریر بغداد، محاسبات استراتژیکی آخوندها را برهم زده، تهدیدی برای جبهه همدستانش در منطقه ارزیابی کرد و این قیامهای مردمی را به کشورهای مخالف خود در منطقه نسبت داد.
کیهان خامنه ای نوشت:‌ ‌سعودی‌ها فکر می‌کنند با فتنه انگیزی در عراق می‌توانند (نظام)ایران را تحت فشار قرار دهند؛ اما سعودی‌ها به این نکته نیز باید توجه داشته باشند که (انصارالشیطان)ی که با حمله به آرامکو توانست خسارت ۳۰ میلیارد دلاری به این کشور وارد کند ....، هنوز هم هست! و باز هم می‌تواند آرامکو را هدف قرار داده و آن ۵۰ درصد باقی مانده تولید نفت این شرکت را هم، «هوا» کند!.