پس لرزه های شکست آخوند روحانی در نیویورک و زوزه های وحشت علیه مجاهدین

 

مجلس ارتجاع صحنه تشدید بحران نظام و پس لرزه‌های شکست سفر اخیر آخوند روحانی به نیویورک و درماندگی وزیر خارجه رژیم در گرداب تشدید تحریمها و انزوای حکومت آخوندی بود.

تلویزیون رژیم:‌ «آقای روحانی در همین سفر اخیرشان می‌بینید که مجاهدین با حمایت فرانسوی ها پا شدند آمدند آنجا تظاهرات بکنند و شعارهای علیه نظام و علیه خود ایشان بدهند خب الآن وزارت‌خارجه چی کار کرده برای جلوگیری از این اتفاق؟ یا اقداماتی که آمریکا برخلاف منشور ملل ‌متحد برخلاف بیانیه حقوق‌بشر هم رئیس جمهورش هم وزیر خارجه‌اش با اینها نشست و بر خواست دارد وکیلش این کار را دارد می‌کند … و برای اونها سخنرانی می‌کند علیه جمهوری اسلامی و مقامات دارند توطئه می‌کنند تهمت می‌زنند توهین می‌کنند خب وزارت‌خارجه چه اقدامی داره می‌کند برای جلوگیری از این اتفاقات تهدیدات مکرر اینها را ما شاهد هستیم. یا سال گذشته شاهد اخراج دو دیپلمات بیگناه بودیم از هلند، هلندی که باز داره از مجاهدین حمایت می‌کند».

ظریف: البته در اجرای این وظیفه با مشکلاتی هم مواجه هستیم مشکلات خارجی داریم تحریم‌های ایالات متحده هست در واقع زمانی که اون پیش‌بینیها توسط دولت صورت گرفت هنوز تحریم‌های جدید ایالات متحده وارد نشده بود امروز بخش فشار حداکثری آمریکا مانع بسیاری از اقداماتی شده که در برنامه‌ها وجود داشته اما کماکان ما داریم در همه این زمینه‌ها تلاش می‌کنیم.…در داخل ما مشکلات داخلی زیاد داریم بسیاری مواردی که ما معرفی می‌کنیم برای دور زدن تحریم‌ها با توجه به ملاحظاتی که دوستان ما در بخش خصوصی و بخش دولتی دارند به نتیجه نمی‌رسد.