انعکاس کنفرانس مطبوعاتی دفتر شورای ملی مقاومت در واشنگتن در رسانه های بین المللی

 

انعکاس گسترده کنفرانس مطبوعاتی دفتر شورای ملی مقاومت در واشنگتن درباره حمله رژیم به تاسیسات نفتی عربستان

واشینگتن تایمز:‌ ۸ مهر۹۸: بزرگترین گروه اپوزیسیون رژیم ایران فاش ساخت که رژیم تهران حمله ۱۴سپتامبر به تاسیسات نفتی عربستان را از پایگاهی در ایران انجام داده است.
شورای ملی مقاومت ایران کنفرانسی را برای انتشار یک گزارش ۲۲صفحه یی برگزار کرد که براساس اطلاعات بدست آمده از داخل ایران بوده است.
در گزارش شورای ملی مقاومت ایران آمده است علی خامنه ای مستقیما به فرماندهان این عملیات دستور اجرای این حمله را صادر کرد. مقامهای آمریکا بطور خصوصی گفته اند افشاگریها حاکیست که مقاومت ایران درست گفته است.
سازمان مجاهدین گفت شبکه وسیعی از منابع در داخل رژیم ایجاد کرده که تاکنون تحولات و سایتهای اتمی رژیم را فاش ساخته اند . گزارشهای آنها قبلا توسط اطلاعات آمریکا نیز مورد تایید قرار گرفته است.
در گزارش شورای ملی مقاومت آمده است مجاهدین اطلاعات اختصاصی و فوق محرمانه از منابع داخل رژیم بدست آورده اند که در جزییات حاکیست حمله موشکی و پهپادی به سایتهای نفتی عربستان در ۱۴سپتامبر۲۰۱۹ توسط رژیم ایران انجام شده است.
این گزارش می افزاید سپاه پاسداران قدم به قدم این حمله را دنبال کرده است. در این طرح فرماندهان اعزامی سپاه از تهران در استان خوزستان واقع در جنوب غرب ایران مستقر شده بودند. در آنجا یعنی از پایگاه هوایی امیدیه آنها موشکهای کروز را که اولین بار در ۲۰۱۴علنی شده بود پرتاب کردند.
در این گزارش همچنین گفته شده که شورای عالی امنیت رژیم ایران حمله را در جلسه ۳۱ژوییه ۲۰۱۹ تایید کرده بود که در آن حسن روحانی و ظریف وزیرخارجه شرکت داشتند.
این گزارش حاوی تصاویر ماهواره یی از این پایگاه و مجتمع های تولید موشکی و موقعیت تونلهای بکار برده شده برای مخفی ساختن این تسلیحات می باشد.

تلویزیون الغد امارات متحده عربی که کنفرانس مطبوعاتی شورای ملی مقاومت در واشینگتن را به طور مستقیم پخش می کرد گفت:‌ اپوزیسیون ایران اعلام کرد خامنه ای فرمان حمله به تاسیسات نفتی آرامکو را صادر کرده است.
سونا صمصامی نماینده شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا گفت حمله آرامکو با تصمیم شورای عالی امنیت ملی رژیم ایران به ریاست روحانی انجام شد و تعدادی از اعضای سپاه تروریستی پاسداران در حمله به تاسیسات نفتی آرامکو مشارکت داشتند.
علیرضا جعفرزاده معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا روشن ساخت که خامنه ای دستور حمله به تاسیسات نفتی آرامکوی سعودی را صادر کرد. وی گفت پایگاهی که حمله به آرامکو از آن انجام شد در چند کیلومتری شهر اهواز قرار دارد.

فاکس نیوز ۸مهر ۹۸:اپوزیسیون اصلی ایران اطلاعاتی را فاش کردکه نشان می دهد چگونه رژیم تهران حملات اخیر علیه سایت نقتی عربستان را انجام داده است و این درست چند روز بعد از آن است که روحانی جامعه بین المللی را به چالش گرفت که اگر گفته می شود ما شرکت داشتیم سندش را بیاورید.
شورای ملی مقاومت ایران گفت اطلاعاتی را از داخل رژیم بدست آورده که جزییات حملات موشکی و پهپادی به خاک عربستان در ۲۳شهریور را فاش می سازد.
در این گزارش آمده است که دستور این حمله در ۳۱ژوییه توسط خامنه ای درجلسه یی که روحانی و ظریف وزیرخارحه شرکت داشتند صادر شد.این گزارش می گوید موشکهایی که بکار برده شده در سایت پارچین تهران تولید شده است
در ادامه این گزارش گفته شد رژیم ایران در تجاوزگری هایش روی بی‌عملی جامعه بین المللی حساب کرده و مادامی که این رژیم هست این گونه تجاوزگریها متوقف نخواهد شد.
فاکس نیوز افزود: انگلستان، فرانسه و آلمان هفته گذشته رژیم ایران را درحملات به عربستان مقصر خواندند
پرزیدنت ترامپ در سخنرانی خود هفته گذشته در مجمع عمومی سازمان ملل گفت همه کشورها موظفند اقدام کنند و هیچ کشور مسئولی نباید به خونریزیهای رژیم ایران امتیاز بدهد...

اکسپرس انگلستان ۸ مهر ۹۸: شورای ملی مقاومت ایران اعلام کرد اطلاعاتی از درون رژیم بدست آورده است که نقش رژیم ایران در حمله به تأسیسات نفتی عربستان راثابت می کند. طبق این گزارش خامنهای «مستقیماً فرمان انجام این عملیات را صادر کرده است».
این رژیم مأیوسانه تلاش میکند برای ممانعت از قیامهای داخل و گسترش کانونهای شورشی، به سرکوب در داخل و صدور تروریسم در خارج دست بزند. این رژیم تلاش میکند خشم عمیق اجتماعی را با حاکمیت ضد بشری و شوم خود مهار کند. طبق گزارشات متعددی که از درون سپاه پاسداران رسیده، تمامی نیروهای سپاه، هنگام حمله و بعد از آن در آمادهباش کامل بودند


دیلی استار انگلستان ۸ مهر ۹۸: اپوزیسیون ایران اعلام کرد خامنه ای شخصا فرمان حمله موشکی به عربستان سعودی را داد و این کاری است که خاورمیانه به آستانه جنگ کشانده است. در این حمله از موشکهای کروز و پهپاد برای حمله به تأسیسات نفتی آرامکو استفاده شده است.
اعضای نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در کنفرانسی در واشینگتن یافته های خود را افشا کردند.اپوزیسیون که فعالانه برای تغییر رژیم در ایران مبارزه میکند، اعلام کرد طرح اولیه حمله در ۳۱ ژوئیه در شورای عالی امنیت تدوین شد. حسن روحانی و وزیر خارجه این رژیم محمد جواد ظریف در کنار فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در این جلسه حضور داشتند.
شاهین قبادی به دیلی استار گفت، ”یکانهای سپاه پاسداران مانورهای سرکوبگرانه اجرا کرده اند تا مردم ایران را در شهرهای مختلف مرعوب کنند و بدینوسیله تهدیدی را که برای حاکمیتشان از ناحیه قیامهای مردمی در داخل ایران و جود دارد و آن را تهدید اصلی خود می بینند، مرتفع کنند.“